دوست داشتی؟
رمان خیانتکار عاشق اثر فاطمه عبدالله زاده

رمان خیانتکار عاشق

  • زبان فارسی
  • 111.3K 👁
  • 756 ❤️
  • 224 💬

خلاصه رمان عاشقانه خیانتکار عاشق

من یه زنم، اما مجبورم مردونه بجنگم... من یه دخترم، اما مجبورم پدرم رو توی تیمارستان رها کنم... من یه معشوقم، اما مجبورم دل بشکنم... من یه پرستارم، اما مجبورم آدم بکشم... من یه عاشقم، اما مجبورم خیانت بکنم... و در آخر من یه جاسوسم و مجبورم بخاطر دل بستن به دشمنم جوتنم و بدم...! باید سنگدل باشم، نسبت به هر کسی که دوسم داره، چون من یه پلیس دزدم! دزد قلب ها و احساسات، زندگی ها و اطلاعات! دوئل شیطان و فرشته ی درون، فاصله ی بین عشق و خیانت! باید به مردی که توی قلبمه خیانت کنم. برای همینه که اسم من خیانتکار عاشقه!

قسمتی از متن رمان خیانتکار عاشق

داشتم گوش می کردم.
پشت چشمی برام نازک کرد و گفت:
_ این آهنگ های صدمن یه غاز چیه انداختی روضبط؟
چشم غره ای بهش رفتم و جواب دادم
_متناسب با جو بد بینمون گذاشتم.
بندری بزارم بریم وسط خیابون قر بدیم، خوبه!؟
با دهن کجی گفت:
_نه، نوحه بزار حالمون بدتر شه!
چیه این آهنگ های غمگین و چس ناله های شکست عشقی؟
آدم سالم این هارو گوش می ده، دیوونه می شه
حس می کنه یکی ولش کرده رفته...
ابرویی بالا انداختم و دوباره آهنگ رو پلی کردم.
تو همون حال هم گفتم:
_خدا پس کله هیچکی نمی زنه بیاد طرفت،
حالا بره ولت کنه؟
رسما توهم زدی!
با حرصی که توی صداش هم اثر گذاشته بود، نیشگونی از بازوم گرفت و گفت:
_دیدن محسنات من، چشم بصیرت می خواد
لبخندی زدم تا کاملا حرصش دربیاد
_والا من با چشم برزخیم نگاه می کنم چیزی نمی بینم.
بعد هم درحالی که بازومو می مالیدم بی توجه به قیافه عصبیش گفتم:
_وحشیم که هستی سگم نگات نمی کنه.
اومد دوباره بزنه که تهدیدآمیز گفتم:
_دستت بهم بخوره، داشبرد و می کنم تو حلقت.
خوب می دونست تو این مورد شوخی تو کارم نیست.
برای همین دستش رو پایین آورد و بیشتر به صندلیش تکیه داد.
و گفت:
_روز به روز بیشتر ادبت ته می کشه.
در حالیکه از تو آینه موهام و مرتب می کردم گفتم:
_نیسن تومعلم ادبیاتی!
راحت می تونی یه دیکشنری فحش بدی بیرون.
_فضول منی؟
لبخندم رو پررنگ تر کردم و بلافاصله گفتم:
_آره، به عمت رفتم.
قبل از اینکه جوابم رو بده، و یه جنگ جهانی راه بندازه
سارا از پشت دستش و آورد و محکم کوبید تو سرش، بعد هم با حرص گفت:
_خفه شید جفتتون!
اگه گذاشتین دو دقیقه کپه ی مرگم و بزارم
اسما با اخم سرش و مالید و مظلومانه گفت:
_باشه عنتر روانی، چرا میزنی!؟
سرم و تکون دادم و گفتم:
_تو اگه واقعا خوابت بیاد روی سنگم می خوابی
چند ثانیه تهدید آمیز نگاهم کرد و گفت:
_تو یکی خفه شو!
که هر چی آتیشه از گوره تو بلند میشه
بعد هم با حرص خودش و رو صندلی انداخت
برگشتم سمتش و با اخم گفتم:
_چته؟
کلافه و با اوقات تلخی گفت:
_از بس زر زدین نذاشتین بخوابم سرم درد می کنه
یه تای ابروم و بالا انداختم
_ماموریت جای خوابه؟
با حرص آشکاری گفت:
_نه جای مردنه
انگار که با این سوالم داغ دلش تازه شده باشه، شروع کرد به غر زدن:
_آخه مرده شورم رو ببرن شغل قحطی بود؟
بعد هم با اشاره بهم گفت:
_تقصیر توعه عوضیه
اخمام رفت تو هم و با لحنی بدتر از لحن خودش گفتم:


بیشتر بخوانید
نظرات رمان خیانتکار عاشق
  • زکیه

    0

    رمان واقعا عالی بود دم نویسنده گرم، من بعد خوندن این رمان تا سه هفته افسرده بودم و با خوندن این رمان به فنا رفتم، دلم واقعا برای رایان و رامتین سوخت، امیدوارم بودم که رویا زنده بمونع ولی حیف

    ۴ هفته پیش
  • زهرا

    0

    سلام میگم اول رمان را من اصلا نفهمیدم اگه بخونمش برام واضح میشه؟

    ۱ ماه پیش
  • Zahra

    0

    خیلی رمان قشنگی بود دوسش دارم

    ۳ ماه پیش
  • ..‌

    0

    حوصله اش رو نداشتم همش که آهنگ بود ...

    ۳ ماه پیش
  • نفس

    1

    واقعا رومان خوبی بود آنقدر رمان چرت خونده بودم که ولی این عالیییی بود مرسی از نویسنده

    ۴ ماه پیش
  • ..

    0

    واقعا رمان خیلی قشنگی بود که با قلم خوب نویسنده نوشته شده بود داستانش واقعا قشنگ بود و ادم رو جذب میکرد به ادامه دادنش پایانشو دوست داشتم زیاد قابل حدس نبود و این قشنگش میکرد ولی ضعفش اونجایی بود که در یاداشت ها یه اسپویل هایی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش ضرر نمیکنید

    ۴ ماه پیش
  • Heyyyy

    0

    خدا رو شکر از پارت ۵ تا الان که پارت ۷ متن اهنگی نبود😁

    ۵ ماه پیش
  • Heyyyy

    1

    رمان خوبیه موضوعش داستان پردازیش واقعا جالبه دوتا نقطه بد منو اذیت کرد یکیش یهو از یجا به جای دیگه پریدنش بود گاهی ادم گم میکرد داستانو که چیشد و فلان به نظرم یکم توضیح داشت بهتر میشد دوم اینکه متن یه اهنگ کامل نوشته شده شخصیت یه اهنگ گوش میده کامل متنش نوشته شده این برام ازار دهنده بود

    ۵ ماه پیش
  • Heyyyy

    5

    به نظرم نوشتن کامل اهنگ بی جهته اگه لازم به استفاده از جمله اهنگ یه بخش کوچیکش اهنگ هم کافیه

    ۵ ماه پیش
  • Nasi

    0

    بی نظیر بود قلمت عالی بود به امید دیدنت توجاهای بالاتر🩷

    ۵ ماه پیش
  • زهرا

    2

    واقعا رمان عالی و جذابیه،ولی دلم برای عشق رایان و تانیا سوخت🥺

    ۵ ماه پیش
  • Nary

    3

    رمان خیلی قشنگی بود و کسایی که میگن ارزش خوندن نداره هیچ حرفی ندارم که بخوام بهش بگم شاید یک خورده گیج کننده باشه ولی بعدش قشنگ میشه از خودش میگه ولی اسم ها و شخصیت های مختلف منم اولش دوست نداشتم یخونم ولی وقتی که بری هی جلو تر جذاب تر میشه از نویسنده بابت رمانی به این قشنگی ممنونم😘

    ۷ ماه پیش
  • گیت

    2

    خدا قوت عالیییییی بود خیلیییی دوست داشتم لذت بردم . اولش زیاد خوشم نیامد اما کم کم قشنگ و قشنگتر شد....

    ۷ ماه پیش
  • zZZ

    2

    وای دیوونه شدم انقد نوشته بودن خیلی قشنگه عالیه و فلان و فلان وسوسه شدم بخونم هر چی میرفتم جلو چیزی ازش سردر نمی آوردم حتی تا قسمت ۷ ش هم خواندم خیلی قاطی پاتی نوشته یه جا هست میبینی سر از یه جای دیگه در میاره اصلا سر در نمیارم از رمانش ب نظرم اصلا ارزش خواندن نداره

    ۷ ماه پیش
  • نازی

    0

    عالی بود . حتما بخونید🥲💗👌

    ۱۰ ماه پیش
  • خانم فتحی

    0

    عالی بود فقط اگه با قیافه دیگه به عشقش برسه زیباتره، این نظر منه هرجور سلیقه شماست مهمه، چون آدم سختی کشیده آخرش باید به آرامش برسه وواقعا ارزش وقت گذاشتن و مطالعه رو داره.

    ۱۱ ماه پیش
نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.

کپی شد!
ارسال نظر دیگران را از نظر خودت مطلع کن
آیدی کپی شد!