خلاصه رمان عاشقانه خیانتکار عاشق
من یه زنم، اما مجبورم مردونه بجنگم... من یه دخترم، اما مجبورم پدرم رو توی تیمارستان رها کنم... من یه معشوقم، اما مجبورم دل بشکنم... من یه پرستارم، اما مجبورم آدم بکشم... من یه عاشقم، اما مجبورم خیانت بکنم... و در آخر من یه جاسوسم و مجبورم بخاطر دل بستن به دشمنم جوتنم و بدم...! باید سنگدل باشم، نسبت به هر کسی که دوسم داره، چون من یه پلیس دزدم! دزد قلب ها و احساسات، زندگی ها و اطلاعات! دوئل شیطان و فرشته ی درون، فاصله ی بین عشق و خیانت! باید به مردی که توی قلبمه خیانت کنم. برای همینه که اسم من خیانتکار عاشقه!
قسمتی از متن رمان خیانتکار عاشق
زهرا
0سلام میگم اول رمان را من اصلا نفهمیدم اگه بخونمش برام واضح میشه؟
۱ ماه پیشZahra
0خیلی رمان قشنگی بود دوسش دارم
۳ ماه پیش..
0حوصله اش رو نداشتم همش که آهنگ بود ...
۳ ماه پیشنفس
1واقعا رومان خوبی بود آنقدر رمان چرت خونده بودم که ولی این عالیییی بود مرسی از نویسنده
۴ ماه پیش..
0واقعا رمان خیلی قشنگی بود که با قلم خوب نویسنده نوشته شده بود داستانش واقعا قشنگ بود و ادم رو جذب میکرد به ادامه دادنش پایانشو دوست داشتم زیاد قابل حدس نبود و این قشنگش میکرد ولی ضعفش اونجایی بود که در یاداشت ها یه اسپویل هایی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش ضرر نمیکنید
۴ ماه پیشHeyyyy
0خدا رو شکر از پارت ۵ تا الان که پارت ۷ متن اهنگی نبود😁
۵ ماه پیشHeyyyy
1رمان خوبیه موضوعش داستان پردازیش واقعا جالبه دوتا نقطه بد منو اذیت کرد یکیش یهو از یجا به جای دیگه پریدنش بود گاهی ادم گم میکرد داستانو که چیشد و فلان به نظرم یکم توضیح داشت بهتر میشد دوم اینکه متن یه اهنگ کامل نوشته شده شخصیت یه اهنگ گوش میده کامل متنش نوشته شده این برام ازار دهنده بود
۵ ماه پیشHeyyyy
5به نظرم نوشتن کامل اهنگ بی جهته اگه لازم به استفاده از جمله اهنگ یه بخش کوچیکش اهنگ هم کافیه
۵ ماه پیشNasi
0بی نظیر بود قلمت عالی بود به امید دیدنت توجاهای بالاتر🩷
۵ ماه پیشزهرا
2واقعا رمان عالی و جذابیه،ولی دلم برای عشق رایان و تانیا سوخت🥺
۵ ماه پیشNary
3رمان خیلی قشنگی بود و کسایی که میگن ارزش خوندن نداره هیچ حرفی ندارم که بخوام بهش بگم شاید یک خورده گیج کننده باشه ولی بعدش قشنگ میشه از خودش میگه ولی اسم ها و شخصیت های مختلف منم اولش دوست نداشتم یخونم ولی وقتی که بری هی جلو تر جذاب تر میشه از نویسنده بابت رمانی به این قشنگی ممنونم😘
۷ ماه پیشگیت
2خدا قوت عالیییییی بود خیلیییی دوست داشتم لذت بردم . اولش زیاد خوشم نیامد اما کم کم قشنگ و قشنگتر شد....
۷ ماه پیشzZZ
2وای دیوونه شدم انقد نوشته بودن خیلی قشنگه عالیه و فلان و فلان وسوسه شدم بخونم هر چی میرفتم جلو چیزی ازش سردر نمی آوردم حتی تا قسمت ۷ ش هم خواندم خیلی قاطی پاتی نوشته یه جا هست میبینی سر از یه جای دیگه در میاره اصلا سر در نمیارم از رمانش ب نظرم اصلا ارزش خواندن نداره
۷ ماه پیشنازی
0عالی بود . حتما بخونید🥲💗👌
۱۰ ماه پیشخانم فتحی
0عالی بود فقط اگه با قیافه دیگه به عشقش برسه زیباتره، این نظر منه هرجور سلیقه شماست مهمه، چون آدم سختی کشیده آخرش باید به آرامش برسه وواقعا ارزش وقت گذاشتن و مطالعه رو داره.
۱۱ ماه پیش
زکیه
0رمان واقعا عالی بود دم نویسنده گرم، من بعد خوندن این رمان تا سه هفته افسرده بودم و با خوندن این رمان به فنا رفتم، دلم واقعا برای رایان و رامتین سوخت، امیدوارم بودم که رویا زنده بمونع ولی حیف