خلاصه رمان عاشقانه پری دخت
پری دخت زندگی دختر زیبایی به همین نام را روایت می کند که در اوج جوانی و زیبایی توسط ناپدری اش به یکی از خوانین قدرتمند فروخته می شود و ناگزیر از زندگی در اقلیمی دور و ناآشنا با مردمانی متفاوت از نظر فرهنگ و رسوم و باورها می شود.در این مسیر زندگی اش با چالش های متفاوت مواجه می شود و این دختر با لجاجت و غرور خود سعی در مدیریت بحران های پیش رو می کند ولی ...
آخرین پارت های ارسال شده
-
رمان پری دخت - پارت 111
یک روز جاوید به من گفت: -جمال، ببخشید عادت کردم، پری، اگه تا حالا حافظه ات برنگشته دیگه محال می دونم برگرده. بریم شرعیش رو سوال کنیم و ببینیم تکلیف صیغه ات چی میشه؟ -برای چی؟ -شاید خواستی شوهر کنی. -نمی خوام. -بازم من یه پرس و جویی کنم. فردای آن روز وقتی برای نماز ظهر به شاهچراغ رفتیم، پی...
بروزرسانی در : ۲۹۷ روز پیش
-
رمان پری دخت - پارت 110
پری دخت: موج های کوچک آب به صورتم می خورد. چشم هایم را باز کردم. درد شدیدی در شانه و سینه و پایم می پیچد. -اینجا کجاست؟ چرا اینجا هستم؟ در میان آب؟ فریاد زدم و کمک خواستم. چیزی نگذشت که چند مرد را دیدم که سعی داشتند مرا از آب بالا بکشند. خدا را شکر کردم و در حالیکه با هر لمس دستشان، دردی د...
بروزرسانی در : ۲۹۷ روز پیش
-
رمان پری دخت - پارت 109
دفتر دوم: دفتر سپید-پایان دوم برای پری دخت در بین راه مردهای ایل را دیدم که به سمت ما می دویدند. با چشمان گریان و صدای بریده از ترس، به آغوش کیومرث پناه بردم و گفتم: - تو رو خدا کیومرث، کمکم کن، نزار منو ببرن. با دست چانه ام را بالا کشید و نعره زد: -این جای دست کثیف کیه؟ روسریت کجاست؟ ...
بروزرسانی در : ۲۹۷ روز پیش
-
رمان پری دخت - پارت 108
در بین راه مردهای ایل را دیدم که به سمت ما می دویدند. با چشمان گریان و صدای بریده از ترس، به آغوش کیومرث پناه بردم و گفتم: - تو رو خدا کیومرث، کمکم کن، نزار منو ببرن. با دست چانه ام را بالا کشید و نعره زد: -این جای دست کثیف کیه؟ روسریت کجاست؟ -به به کیومرث خان، حال شما. یه امانتی داشتم ...
بروزرسانی در : ۲۹۸ روز پیش

سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
در مورد ژانر راستش چون اولین کارم بود تو این اپلیکیشن تجربه اش رو نداشتم و راست میگید دقت نکرده بودم. شما ببخشید🙏🏻 در مورد بیانش هم چشم عامیانه تر می نویسم😊 رمان بعدی هم پایانش خوشه قهرمان داستان ما هر چند باز زندگی غم انگیزی رو تجربه می کنه ولی در نهایت به آرامش و خوشبختی می رسه. باعث افتخاره اگه
۳ روز پیشنازی
1از کیومرث خیلی متنفرم و از اینکه محبعلی هم اینقدر بی دل و جرات بود درباره پری هم بدم میومد در کل برای شخصیت پری فقط درد و عذاب گذاشتی و هرقسمت که آزاد میشود یا یکم خوشبخت زود ازش میگذشتی امیدوارم کارهای بعدی تون بجز اینکه رنج و بدبختی میزارین خوشبختی و شادی هم قرار بدید
۴ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
عزیز دلم ممنونم که نظرت رو به اشتراک گذاشتی🙏🏻 واقعا بعضی از آدما غم هاشون طولانی و شادی هاشون کوتاهه متاسفانه 😔 به روی چشم نازنینم😊
۳ روز پیشنازی
1رمانت خیلی غمگین بود واقعا از اولش تا آخرش پری داشت عذاب میکشید وقتی هم که خوشبخت شد زود تمومش کردی
۴ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
بله متاسفانه😔
۳ روز پیشزهرا
0امیدوارم نویسنده عزیز که زحمت کشیدن و نوشتن ناراحت نشن به هرحال همه نظرات باب میل آدم نیست کاش بپذیرن و خسته نباشن
۶ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
ناراحت که میشم❤️🩹 آدمیزاده دیگه حس بدی بهم دست میده😔اماااا انتقاد محترمانه رو دوست دارم. پس ازت ممنونم 🙏🏻و امیدوارم حالا که حرفه ای هستی بازم همراهم باشی و با نظراتت کمکم کنی😍
۶ روز پیشزهرا
0همین ک اینقدر معقول رفتار کردید نشون میده شما خیلی هم متین و حرفه ای هستید خوشحالم ک نظرمو قبول کردید 🩵
۵ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
عزیز دلمی😍 خوشحالم که نظرت رو باهام به اشتراک گذاشتی💕
۵ روز پیشسارا
در پارت 10فعلا که داره خوب پیش میره ولی بیان جزییات یک خورده ضعیف هست
۵ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
ممنون عشقم 😍 سعی می کنم روش کار کنم مرسی که گفتید 🙏🏻
۵ روز پیشزهرا
0بعد جالب اینه میرم نظرات میخونم همه مثبت اصلا احساس میکنم ی چیز دیگه خوندم من نمی دونم شاید من خیلی رمان خوب خوندم انتظارم زیاد بالا رفته ولی گول ویو رو نخورید ارزش نداره
۶ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
خوب سلیقه ایه عزیز دلم🥰. خدا رو شکر که با وجود کم تجربه بودن برخی عزیزان لطف داشتن و همراهی کردن💕💕. نمره بالا گرفتن از خواننده های حرفه ای مثل شما سخته امیدوارم یه روز بتونم اون نمره رو بگیرم😊بازم ممنونم🙏🏻
۶ روز پیشزهرا
0با احترام کامل به نویسنده نظرمو می نویسم ک بقیه هم مثل من گول نخورن یعنی من نمی دونم این همه ویو واسه چیه دقیقا خیلی بی معنی و مزخرف بود بدترین رمان عمرم خوندم ولی خوندم ببینم واقعا شاید تهش خوب بوده که ویو زیادی گرفته ولی با خوندن آخرش شوکه میشید انگار ک یهو خسته شده تو چند جمله تمومش کرده
۶ روز پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
ممنونم عزیزم که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید🙏🏻
۶ روز پیشهانیه
در پارت 1110به نظرم اگه در پایان با محبعلی خان ازدواج میکرد خیلی بهتر تموم میشد،این پایان که نوشتید هم به دور از ذهن بود و هم آذار دهنده.
۱ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
عزیز دلم ممنون که همراهی کردید🙏🏻 اگه بدونید چه مخالف هایی داشت محبعلی😉😂😂😂
۱ هفته پیشایداقشقایی
در پارت 870حتماعشقم😘😘😘
۳ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
سپاس آیدا جانم🙏🏻
۳ هفته پیشایداقشقایی
در پارت 870دم نویسندش گرم
۳ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
دم شما گرم عشقم 😎😘😍 رمان تقدیر ترانه در حال پارت گذاریه خوشحال میشم همراهمون باشید عزیزم❤️
۳ هفته پیشzahra
0خداوکیلی رمان خوبی بود واقعا ولی کاش یه چیزی میگفتید رمان اینجوری تموم میشه که ادمایی مثل من اینجور افسردگی نگیرن ساعت پنج صبح رمانو تموم کردم نشستم عین دیوونه ها گریه کردم 🫠
۳ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
سلام عزیز دلم ❤️ راستش اولین تجربه من در دنیای رمان بود و کوتاهی کردم🥺 درست میگید بذارید به حساب کم تجربه بودن و ببخشید عزیزم🫣 و بی نهایت برای احساسات قشنگ شما احترام قائلم 🙏🏻💕و باعث افتخار منه که کلیت کار رو دوست داشتید فارغ از پایان تلخش خوشحال میشم افتخار بدید و رمان تقدیر ترانه رو که در حال پار
۳ هفته پیشتقوایی
در پارت 100هنوز کامل نخوندم ولی تا پارت ده خوبه
۳ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
ممنونم عزیزم. امیدوارم که تا آخر هم اکنون باشی و دوست داشته باشی🥰💫
۳ هفته پیشمریم
در پارت 20سلام...چطور میشه این رمان ها رو دانلود کرد میشه راهنماییم کنید
۳ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
سلام عزیزم💕. وقتتون بخیر.💫 فکر می کنم دانلود رمان تو برنامه انجام میشه و همینجا میشه مطالعه کرد. 🤔 اما پیشنهاد می کنم به پشتیبان محترم برنامه پیام بدید. با اینکه خیلی سرشون شلوغه ولی واقعا وقت میذارن و عالی راهنمایی می کنن. 😉
۳ هفته پیشKhorshid
در پارت 1111خوشحالم که بالاخره از دست کیومرث نجات پیدا کرد اگر عاشق خان میشد واقعا کلیشه ای میشد الان خیلی درست تموم شد
۴ هفته پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
ممنونم خورشید بانو🙏🏻 خوشحالم که دوست داشتید.🥰
۴ هفته پیشعالیه
در پارت 1080واییی نه🥲 چقدر سرش گریه کردم😭
۱ ماه پیش
سودابه غیاثی فر | نویسنده رمان
عزیز دلم😍 ممنونم که همراهمون بودید نازنینم🙏🏻
۱ ماه پیش
نازی
1واقعاً اینکه در کل رمان روی هم رفته فقط یک پارت از خوشی پری مینوشتین خیلی ناراحتم کرد..... بعدم باید تو ژانر میگفین درام هست. درکل امیدوارم در رمان های بعدی تون این موارد رو هم درنظر بگیرید و هم داخل نوشتن عامیانه تر بنویسید که آدم احساس راحتی بیشتری داشته باشه