خلاصه رمان عاشقانه آرامی که من باشم
داستان راجع به دختریه که طی اتفاقاتی پدرش رو که خلافکار بوده از دست میده و مجبور میشه با خانواده ی پلیسی که پدرش روبالای دار فرستاده زندگی کنه اما همین ماجرا باعث میشه زندگیش مسیر جدیدی رو طی کنه… دوستان عزیز این رمان،اولین رمان منه.لطفا بخاطر ضعف هام واشتباهاتم ببخشید.ممنون از خواهرای گلم محدثه ومهدیه جون که کمکم میکنند وانرژی میدن.
قسمتی از متن رمان آرامی که من باشم
فرشته رادمنش
4منم موافقم
۱۲ ماه پیشگلی
0بله برا اولین رمانت عالی بودی❤️
۱ هفته پیشمیترا
0رمان خوبی بود
۲ هفته پیشفری
0قشنگ بود، لحظات احساسیش کم بود و آخرش یهو تموم شد.ولی خوب بود
۲ هفته پیشسعیده
1موضوعش خوبه ولی خیلی سرسری و بی منطق نوشته شده، چه در مورد قوانین پلیس، چه زندگی های ایرانی، کلا معلومه نویسنده کاملا آماتوره، و اینکه دوست داره هیچ مخالفتی توی داستانش نباشه وهمه چی گل و بلبل پیش بره درحالیکه می تونست واقع گرایانه همراه با چاشنی داستانی باشه
۶ ماه پیشفضولی؟
0خو گف تازه کارم آدم عاقل
۲ ماه پیشآیلین
2با سلام من آدمی هستم که از این جور رمان ها خوشم میاد اگه میشه رمانی مثل همین با تغییر بنویسید بابت این رمان هم ممنون ❤️❤️❤️😘😊🥰😍 اگه طولانی میشود عالی بود
۳ ماه پیش....
0عالی نه اما خوب بود
۵ ماه پیشمریم
0جالب نبود زیاد
۵ ماه پیشسوگل
2نویسنده عزیز مرسی رمانت عالی بود میشه یه رمانی دیگه همینجوری بنویسی ولی بچه دارم بشن عالی میشه دمت گرم عالی بود
۵ ماه پیشارام
7میتونست طولانی تر باشه موضوع رمان خیییییییلی خیلیییییی قشنگ بود اگر جلد دومش هم بسازید عالی میشه
۱۱ ماه پیشمهتا
3عالی بود 👏👏
۱۱ ماه پیشمحدثه
2میشه رمان دوبارع بزارید نمیارع
۱۲ ماه پیشفرشته رادمنش
4عالی بود عزیزم خسته نباشی🩷😊
۱۲ ماه پیشفاطمه
6براتون آرزوی موفقیت دارم نویسنده عزیز
۱۲ ماه پیشسعیده
5عالیییی بود
۱ سال پیشJung kook
0چرا این رمان برای من باز نمی شه میشه راهنمایی کنید؟
۱ سال پیش
فاطمه
15عالیییی بود و به عنوان اولین رمان باید بگم قلم خوبی دارید و حتماً نویسنده خوبی میشین