رمان به طعم شکلات (نسخه کامل)
- به قلم حانیا بصیری
- ⏱️۷ ساعت و ۴۲ دقیقه
- زبان فارسی
- 69.2K 👁
- 558 ❤️
- 386 💬
خلاصه رمان طنز به طعم شکلات (نسخه کامل)
راستین و کیارش دوستای برادر شهرزاد هستن همه چیز دست به دست هم میده که شهرزاد و راستین با همدیگه مواجه بشن و از هم خوششون بیاد اما راستین بعد اینکه متوجه میشه شهرزاد خواهر دوستشه رفتارش با اون تغییر میکنه. چرا؟ جواب ساده است اون نمیخواد یک ضلع مثلث عشقی باشه.
قسمتی از متن رمان به طعم شکلات (نسخه کامل)
آخرین اطلاعیهی رمان به طعم شکلات (نسخه کامل)
بچه ها چنل رو*بیک ا رو دوست داشتید دنبال کنید 🧡🖤دلم براتون تنگ شده و این تنها راه ارتباطی ماست.
آیدی چنل *** همون آیدی *** و ***گرامه که توی مشخصات هست.
غزل
0این نظر ممکن است داستان رمان را لو داده باشد
ریحانه
0واقعا عالی بود فقط ایکاش یکم از هومن بیشتر میزاشتی با تهش مشکلی ندارم به نظرم به جا بود اینجوری تموم شدن تنها مشکلم هومن بود موفق باشی💘
۲ هفته پیشMahro
1خیلی رمان زیبا یی بود.هم باهاش کلی خندیدم و هم کلی گریه کردم.واینکه جالب و معمایی بود واقعا لذت بردم قلمت سبز نویسنده جان🤩🤩😘😘😍😍
۳ هفته پیشماهرو
0ممنون ولی من ماتیلدا رو نخوندم.به طعم شکلات و خوندم و دوست داشتم خیلی زیااد
۳ هفته پیشسما
2سلام عالی بود فقط آخرش هومن برای چی نتونست رو قولش بمونه
۱ ماه پیشیه بنده خدا
3یادته قول دادن هیچکدوم عاشق هم نشن؟ هومن نتونست
۳ هفته پیشسحرر
2یکی از بهترین رمانایی بود ک خونده بودم
۴ هفته پیشBbbb
0خوب بود خیلی قشنگ نوشته شده بود فقط آخرش هومن چی شد کاش اونم سرگذشتتش آخر داستان کامل میومد ولی با پایان باز هم خوب بود ممنون
۴ هفته پیششهرزاد
1این نظر ممکن است داستان رمان را لو داده باشد
مهناز
3و در آخر اینکه دلم پیش هومنه🥲چقدر دوسش داشتم❤️چقدر قشنگ زد زیر قولش🥲
۱ ماه پیشمهناز
1قلمت سبز و همییییشه مانا نویسنده جااان🍀✍️✍️🍀
۱ ماه پیشمهناز
1شدیدا به کسایی که هنوز نخوندن پیشنهاد میکنم👌👌✍️🍀❤️
۱ ماه پیشمهناز
1بسیااااار بسیااااار رمان زیبایی بود،وااااقعا کلی خندیدم و ناراحت شدم ولی بیشتر خندیدم😆عاااااشق شخصیت شهرزاد شدم چون خیلییی شبیه به خودم میدیدمش👌👌👌❤️❤️🍀🍀
۱ ماه پیشستایش
1وااای خیلی ممنون بابت رمان زیباتون عالی بود🌹🌹🫀🫀❤️❤️
۱ ماه پیشمین
0چرا رمان فقط تا پارت سه هست؟
۲ ماه پیشفاطمه
4فوق العاده بود مخصوصا نقش مانلی که کل طنز داستان روی شونه های اون بود واقعا خیلی زیبا و تک بود
۲ ماه پیش
hadia
1خسته نباشید واقعا رمان خیلی قشنگی بود عالی بود 🍓 فقط اخرش دلم برا بچه هومن سوخید بدینش من ببرم 🥲💔