خلاصه رمان طنز استاد مرموز من
دختری شیطون و بازی گوش به اسم النا این دخترو شیطونیاش همه رو عاسی کرده واما طی اتفاقاتی...... وای من نمیدونم خودتون بخونین فقط اینکه اول شخص و فقطم از زبان النا نیست
قسمتی از متن رمان استاد مرموز من
✨Barana✨
0این رمان واقا عالی بود ممنون از نویسندش. ولی باید آخر رمان میگفتی فرشته نجات کیه . بعضیا که میگن فرشته نجات میثم بوده میثم که مرده بود یا یکی دیگه بوده یا روح میثم یا حدس میزنم همون پسره دوسته النا که داخل دانشگاه که النا صداش میزد داداش فرشته نجات باشه
۶ روز پیشنمیدونم
0واقعا دم این نویسنده گرم خیلی رمان خوبی بود
۱ هفته پیشفریبا
0داستان جالبی بود شخصیت النا را دوست داشتم
۱ هفته پیشپریا
1رمان خوبی بود ولی ای کاش می فهمیدیم فرشته نجات کی بود ولی شک ام به میثم هس
۲ هفته پیش...
0خیلیخوب بودند.در عالیهههههههه
۳ هفته پیش.....
0خیلی دوست داشتم بدونم فرشته نجات کی بود ولی رمان خوبی بود واسه اوقات بیکاری واقعا ایده خوبیه که نویسنده ها حرف های وجدان ها رو میزارن شخصیت ماهان رو دوست نداشتم بچگونه بود و خیلی آبکی تکلیفش روشن نبود (کاش راجب فرشته نجات بیشتر صحبت میشد) ایشالا پیشرفت کنی نویسنده جان ولی اگر جلد2هم داشت خوب میشد
۱ ماه پیشنگار
0منم خیلی دوست دارم بدونم فرشته نشان کی بود ولی حس میکنم همون میثم بوده
۴ هفته پیشنگار
0پارت های ۱ و ۲ جذاب بود ولی از اون به بعد جذابیتی نداشت ولی خوب بود فکر کنم فرشته ی نجات همون میثم بود
۴ هفته پیشمهناز
0قشنگ بود
۴ هفته پیشحلما
1مزخرفترین رمانی که خوندم انگار یه بچه ی هفت ساله نوشته بودش
۴ هفته پیشYegane
0فرشته نجات کی بود؟ پویان افشار؟ افرادی تو رمان بودن که خیلی مجهول بودن به نظرم باید فصل دوم داشته باشه میثمم خیلی خیلی حیف بود نباید میمرد
۱ ماه پیشپارمی
0قشنگ بود برای کسانی که رمان زیاد می خونن پیشنهاد می کنم
۱ ماه پیشزیبا
2فقط منم که فک میکنم میثم با یه مرگ الکی خودشو کشید کنار جون می فهمید واقعا هانا رفتارای عجیب داره و دوسش نداره و اون فرشته ی نجاتم خودش بوده چون میگفت دوسش داره و هیچوقت ترکش نمیکنه ؟؟؟؟؟
۲ ماه پیشفاطمه
0از نظر من میثم یا نباید نقش داست یا اگرم داشت باید باهم ازدواج میکردم با اینکار روانو خیلی مزخرف کردی
۲ ماه پیشفاطمه
1رمان مزخرفی بود چون فرشته ی نجات معلوم نیست کیه نباید میثم این شکل میمورد و خانوادش از قاطلش شکایت میکردم یا اینکه ماهان تعادل روانی نداره هر دقیقه شخصیتش یک شکله ولی از هانا و برادر النا خوشم میاد این دوتا شخصیتشون اوکیه بود در کل رمانش خیلی ابکیه و بیخوده انگاری نویسندش تازه اول نویسندگیشه
۲ ماه پیش
زیبا
1رمان خیلی خیلی قشنگی بود و با اینکه فردا امتحان نوبت دوم مجازی علوم دارم نشستم و این رو خوندم از نظر من فرشته نجات یا میثم بود یا نگار