رمان خیانتکار عاشق 2 (جلد دوم )
- به قلم فاطمه عبدالله زاده
- ⏱️۷ ساعت و ۸ دقیقه
- زبان فارسی
- 93.3K 👁
- 662 ❤️
- 243 💬
خلاصه رمان عاشقانه خیانتکار عاشق 2 (جلد دوم )
من یه دختر مردم در قلب معشوقم اما باید نفس بکشم. من یه جاسوس شکست خوردم، اما همچنان به ویرانگری ادامه میدم، انقدر میکشم تا یه روزی کشته بشم!... من یه دختر بدم که همهٔ کسایی دوس داشتم رو از خودم روندم و در انزوای تاریکی در حال جون دادنم. تانیا داناوان مرد، به همراه مردی که عاشقش بودم و من دوباره غرق در تنهاییای شدم که نمیتونستم خودم رو توش پیدا کنم، هر چهقدر بیشتر به دنبال رهایی دست و پا میزدم بیشتر در باتلاق تاریکی فرو میرفتم غرق در ماموریتهای طولانی احساساتم رو جا میگذاشتم و قلب شکستم رو حمل میکردم. من تبدیل به دختری شدم که خنده هاش درد میکردن، رفتارهاش خار داشتن و خودش رو از دنیا و آدم ها سوا کرده بود. چهار سال بدون قلبی که توی آب یخزده فهمارنزونت جا گذاشتم زندگی کردم. قلبم رو به روی آدمها قفل کردم و دنیام رو هالهای از وحشت گرفت، انگار دل به هر کی و هر چی که میبستم طوفان میگرفت و ازم جداش میکرد. برای همین تصمیم گرفتم ناامیدشون کنم قبل از اینکه ناامیدم کنن.. حالا در گیر و دار ماموریت های خطرناک باید با گذشته و مردی روبرو بشم که احساس بینمون رو به قیمت اطلاعات نظامی فروختم و با خودکشی دروغینم در هم شکستم...
قسمتی از متن رمان خیانتکار عاشق 2 (جلد دوم )
زیبا
0خیلی خوب بود فقط کاش آخرشو جور دیگه ای تموم میکرد
۲ ماه پیشبهاره
0سلام عالی بودفصل سومش کی میاد
۳ ماه پیشParmis
0فصل سومش کی میاد ؟
۳ ماه پیشماه
2موضوعش جذاب بود و غیر تکراری ولی حس میکنم متنش تکراری بود به دلم ننشست متنش پرش زیاد داشت و بدون اطلاع بود ادم گم میکرد داستانو خیلی جملات از زبون شخصیتا همش تکرار میشد نمیدونم فصل اولش بهتر بود هرچند عاشق شدن همزمان سه برادر به سه جاسوس زیادی بود یه جوری برام کسل کننده بود
۵ ماه پیشRain
1این بهترین رمانی بود که توی این برنامه خوندم. من مشتاقانه منتظر قسمت سومش هستم
۵ ماه پیش.....
1واقعا چه پایان خوشی بود پیونم کرد کاش روش یکم ادیت بزنین
۵ ماه پیشملینا
0سلام من جلد اولو دومشو خوندم الان جلد ۳ اومده میشه یکی برام خلاصه توضیح بده اسماشون و اتفاق اخرش هرچی میخونم نمیفهمم
۶ ماه پیش
فاطمه عبدالله زاده | نویسنده رمان
سلام جلد اول و دوم ویرایش شدن باید بزنید روی دریافت دوبارشون
۶ ماه پیشگیتی
0وااااایییییییییییی خیلیییی عالییی بود مخصوصا مقه زایمان دقیقا لحظات زیمان خودم جلو چشمم آمد خدا قوت خیلی عالییی بود خدا قوت
۶ ماه پیشژاله
0اسمش هم خیانتکار عاشق ۳ است مثل جلدهای ۱ و ۲
۸ ماه پیشژاله
0سلام من جلد سوم را خوندم، تو قسمت رمان های آن لاین، خیلی خوب بود ولی ای کاش آخرش یه جور دیگه تمام می شد نه اینجوری، خداقوت نویسنده.
۸ ماه پیشZahra
1سلام میشه لطفا بگید اسم جلد سوم رمان چیه
۱۲ ماه پیش
فاطمه عبدالله زاده | نویسنده رمان
سلام با همین اسم، بخش آنلاین
۱۲ ماه پیشعلی
1خسته نباشید بعضی جاها خیلی کشش دادین
۱۰ ماه پیشبهار
0نمی تونم فراموشش کنم🥲💗
۱۰ ماه پیشبهار
0من عاشق این رمانم . خوب شد که به هم رسیدن✨
۱۰ ماه پیشبهار
0واقعا زیبا بود من چند بار خوندمش خیلی قشنگه ولی خب یه جاهایی غمگینه . رایان و رویا خیلی خوبن. ممنونم از نویسنده عزیز 🥲💗
۱۰ ماه پیش
Hana
0من جلد سومم خوندم فقط چرا توی جلد دو نوشته پایان خوش؟ اینکه پایانش خوش نبود