رمان دومینو (نسخه کامل)
- به قلم آزاده دریکوندی
- ⏱️۹ ساعت و ۲۹ دقیقه ۲۱ ثانیه
- زبان فارسی
- 27.1K 👁
- 656 ❤️
- 116 💬
خلاصه رمان عاشقانه دومینو (نسخه کامل)
سهند، مردی ساده و بیگناه، بهطور ناگهانی به جرم قتلی که مرتکب نشده متهم میشود. خانوادهی قدرتمند و بیرحم همایونفرها با دسیسهای پیچیده، تمام زندگی او را نابود میکنند و او را به ورطهی نیستی میکشانند. در این میان، ستایش، دختر یکی از اعضای خانوادهی همایونفرها، تنها امید سهند برای نجات است. اما آیا عشق ستایش میتواند سهند را از این کابوس نجات دهد؟ در این رمان پر از هیجان و تعلیق، سهند در تلاش است تا حقیقت را آشکار کند و ثابت کند که بیگناه است. در این مسیر، رازهای تاریکی از گذشتهی خانوادهی همایونفرها آشکار میشود که زندگی بسیاری را تحت تاثیر قرار میدهد. دومینو، داستان سقوط آزاد یک مرد بیگناه است که درگیر بازیهای خطرناک و قدرتطلبی یک خانوادهی قدرتمند میشود. این رمان، داستانی است درباره عشق، انتقام، خیانت و تلاش برای بقا. آیا سهند میتواند حقیقت را آشکار کند و به زندگی عادی خود بازگردد؟ یا اینکه برای همیشه در این بازی مرگبار محو خواهد شد؟ این رمان شما را تا آخرین صفحه میخکوب خواهد کرد.
قسمتی از متن رمان دومینو (نسخه کامل)
الی
0رمان قشنگی بود ممنون از نویسنده محترم
۱ هفته پیشنورا
0انگار داشتم سریال ترکی می دیدم ولی خوشم امد
۳ هفته پیشنفس
0سلام چرا آخر رمان وجود نداره؟؟؟ تا اونجایی ک ستایش و سهند توی کافه بودن خوندم بقیش نیست 🤔!
۳ هفته پیش
آزاده دریکوندی | نویسنده رمان
سلام عزیزم. خیر رمان تکمیله
۳ هفته پیشفرشته
0بسیار عالی بود گلم سپاسگزارم
۱ ماه پیشمبینا
0یه سوال الان مهمیز های سیاه تکمیله ؟یا هنوز پارت گذاری میشه؟
۱ ماه پیشزری
0مهمیزهای سیاه خیلی قشنگه بهترین رمانی بود که من اینجا خوندم ولی خب نیلی عزیزم :((((
۲ ماه پیش
آزاده دریکوندی | نویسنده رمان
آها از اون بابت... در کل لطف داری عزیزم. خوشحالم رمان خوبی بوده برات. کامنتت اول ایهام داشت متوجه نشدم👀
۲ ماه پیشزری
1یعنی مهمیزهای سیاه و بخونید تا یک هفته حالتون بده من دو ماه پیش خوندم هنوزم میگم آخه چراااااااااا؟
۲ ماه پیشنسیم
0انقدر بد بود یعنی؟ پر طرفداره که
۲ ماه پیشزری
0عالیه بابا خودت بخونی میفهمی چرا گفتم تا یک هفته حالت بده
۲ ماه پیش
آزاده دریکوندی | نویسنده رمان
چرا؟🥲 من چک کردم دیدم شما که برای پارت آخر خود مهمیز با اسم زهرا کامنت خیلی مثبتی گذاشته بودی که عجب داستانی بود و چقدر خوب نوشته شده....🫠🫠🫠🫠پس کو توضیحات؟
۲ ماه پیشلیا
0واقعا رمان های دریکوند بی مزه و مسخرس ،نظرات همه فیکه
۲ ماه پیش
آزاده دریکوندی | نویسنده رمان
شما یه لیوان آب 🥤میل کنید فروکش میکنه🔥
۲ ماه پیشزهرا
0من که از نظرات فهمیدم رمان فوق العادیی هست فقط اخرش خوب تموم میشه؟
۲ ماه پیشعاطفه
1آره دومینو خیلی داستانش قشنگه. چند جلدیه که این اولیشه. هر جلد درمورد یه زوجه وگرنه توی هر رمان داستان اون زوج تموم میشه و کامله
۲ ماه پیشزهرا
0این نسخه کامل هست دیگه
۲ ماه پیشزهرا
0نقطه قوت رمان قلم نویسنده بود خیلی روان و قوی قشنگ ارتباط برقرار میکردی با نوشته اما نقطه ضعفی که داشت برای من این بود که صحنه رمانتیک و عاشقانه نداشت جز اندکی وبیشتر داستان به این پرداخته بود که پدر و برادر ستایش دستشون رو بشه و مجازات بشن مانورش بیشتر روی این بود
۲ ماه پیشکیمیا
0سورن عجیب منو یاد آهنگ dance with the devil میندازه😁
۲ ماه پیشElahe
1رمان خوبی بود. جزو رمان هایی بود که موضوع داشت و بی سر و ته و غیر واقعی نبود.👌
۲ ماه پیشستی
3بینظیر بود دختر تو یه معرکه ای بخدا قلمت داستانت شخصیتا همه و همه و اتفاقایی که اصلا نمیشه پیش بینی کرد، همشون منو مجذوب این رمان و خوندنش کردن🫠🫶🏼
۵ ماه پیش
آزاده دریکوندی | نویسنده رمان
این نظر لطفته عزیزم خیلی ممنونم🥺😍✨
۵ ماه پیش
نگار
0سلام خیلی قشنگ و جذاب بوده تا اینج ا ولی فقط تا جایی که نامه به دست سهند رسید بود و دیگه تموم شد بقیش از کجا بخونم