خلاصه رمان عاشقانه آنرمال
من، آفریدهی تاریکیام، تاریک و ژرف چون شبچشمهای بیانتهای من. طغیانگر و سرکشی رامناپذیر، همانند شیطانی که با هیچ زنجیری بسته نمیشود. هرگاه از رنج و خشم زبانه میکشم، آسمان شب با من همصدا میشود، رعدهای خروشان و بارانهای سیلآسا در همهمهای هولناک به دنیا هجوم میآورند. من هم نوای نهنگ تنهای اقیانوسم، صدایم در فرکانسهای ناشنیده، اما تفاوت من در آن است که از تنها بودنم، از این گوشهنشینی خودخواسته، لذت میبرم.
قسمتی از متن رمان آنرمال
reyhane
0بسیار زیبا و قشنگ بود ارزش یکبار خوندن رو داره ممنونم از نویسنده لذت بردم🤍🖤
۷ روز پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
خوشحالم لذت بردی✨
۷ روز پیشZohreh
0خوب بود و دوست داشتنی
۳ هفته پیشمولان
0ایده رمان خیلی خوب بود ولی قلمش خیلی گیرا نبود همش در حال توصیف بود دیالوگ ها خیلی طولانی بودند و جذاب نبودن
۳ هفته پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
ممنونم از نظر و وقتی که گذاشتین. این اولین رمان بنده بودش و درحال یادگیری و کسب تجربه بودم. خوشحال میشم رمان جدیدم رو بخونید. (ردفلگی که بوسیدمش بخش آنلاین اپ).
۳ هفته پیشH. R
0بنظرم عالی بود شخصیتی که برای آمیتیس و امیلی در نظر گرفته شده بود شخصیتی قوی بود برخلاف اکثر رمان ها که جنس مونث رو شکننده جلوه میدن درباره قلم میتونم بگم نویسنده واقعا حرفه آیه و منتظر شاهکار های دیگه هستیم نوشتن داستان با نظم و اساس بی نظیری همراه بود که خواننده رو مجاب به بیشتر خوندن اثر می کرد
۴ هفته پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
مچکرم ، خوشحالم که لذت بردی ✨
۴ هفته پیشکوروش فن
0ادامش: فقط میدونم قلمت جوری منو جادو کرد که نتونستم ازش دست بکشم منی که این سبک قلمو دوست نداشتم حتی خودمم نفهمیدم چطور رمانتو تموم کردم شاید واقعا جادو شدم (امید وارم رمانات تبدیل به مانهوا و انیمه بشن و یه دور دیگه ازشون لذت ببریم قلمت واقعا خفنه) 🩵💙
۱ ماه پیشکوروش فن
0راستش و. میخوام بگم من با این سبک قلم حال نمیکنم سبک قلم ردفلگی که بوسیدمش و هکائو رو بیشتر باهاش ارتباط میگیرم انرمالو چون نویسدش خودت بودی شروع کردن اوایل کم کم میخوندم بخاطر قلمش ولی بعد هی گفتم حالا بزار بخونم ببینم چی میشه به خودم اومدم دیدم وسط گریه و شادی ام نفهمیدم چطور تموم شد چطور خوندمش
۱ ماه پیش...
0به نظرم مسخره توی که همچین آثار قشنگی مسخره می دونی برو همون داستانای چرت کلیشه ای ازدواج اجباری این چرتا بخون 👍
۱ ماه پیشارام
0اون جنازه که آتیشش زد کیبود؟
۱ ماه پیشAsiya
1کالی جون تو کمتر از یک هفته همه رمان هاتو خوندم. بی نظیر نوشتی. ایده هات عالیه. قشنگ معلومه که با شخصیت ها زندگی می کنی و می نویسی😉🫀
۱ ماه پیشپیش گوی بزرگ
0آره همین طور حس خیلی خوبی به آدم میده رمانات توش غرق میشم
۱ ماه پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
فدای تو خوشحالم لذت بردی
۱ ماه پیشShabnam
1سلام واقا من از خوندن رمان آنرمال لذت بردم بی نظیر بود واقا برای اولین رمان زیادی عالی بود فقط من ی سوالب برام پیش اومد اولش ک رمان شروع شد کی داشت حرف میزد من وقتی ادامه رمان و خوندم فک کردم بی پرواست ولی اخرش اینجوری تموم شد بچه مرده یا پسر موتور سوار حتی اون زن رمان از زبونش بود اینو نفهمیدم
۱ ماه پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
فلش بک بود زیبا ، خوشحالم که دوستش داشتی
۱ ماه پیشزهرا
0خیلی عالی بود دوست داشتم
۱ ماه پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
خوشحالم
۱ ماه پیشatiyeh
0وای وای واااااای...توبی نظیری🥲
۱ ماه پیشمحی
0میتونم بگم بهترین رمانی بود ک خوندم واقعا جذاب هیجانی بود چند سال رمان میخونم بیشتر از هزارتا رمان خوندم این رمان جز اون رمانای انگشت شماری ک خوشم اومده
۲ ماه پیشHadis
0نمی تونم آنرمال رو داخل برنامه پیداش کنم 😕 بقیشو بخونم🤭
۲ ماه پیش
کالیستو آکوامارین | نویسنده رمان
چجوریه مگه ، هستش که. تو قسمت آفلاین
۲ ماه پیش
Llll
0عجب رمانی بود واقعا دسخوش اصلا به نظرنمیاد که اولین کارت باشه از بس که حرفیه، و اینکه با تاخیر تولدت مبارک جالبه من تولدم دو هفته با تولدت فاصله داره