خلاصه رمان عاشقانه تیری در مسیر
رمان تیری در مسیر، رمانی با ژانری پلیسی، معمایی و عاشقانه است. داستان از جایی آغاز میشود که دختری به نام ترمه قصد دزدی از فردی به نام مهرداد سنایی را دارد. این دزدی با هدف طرح ریزی شده و در ادامه پرده از رازهایی در زندگی آنها برداشته میشود.
قسمتی از متن رمان تیری در مسیر
طاهره
0دست مریزاد و خدا قوت به خانم نعیمی عزیز،نویسنده چیره دست،واقعا رمانتون قشنگ و بی نظیر بود❤️❤️❤️
۳ هفته پیشیاسی
4رمان خوبی بود فقط نمیدونم چرا بیشتر رمان های پلیسی خلافکارا عاشق پلیسا میشن
۲ سال پیشسحر$
2فک کنم بار صدمه ک میخونمش
۲ ماه پیشSahar
1این رمان شاهکاره به حدی قلم نویسنده قوی بود ک اصلا نمیشه توصیف کرد عالی بودو بی نظیر پیشنهاد میکنم ک حتما بخونید
۲ ماه پیشفرانک
1به حدی قشنگه که نمیتونم کلمه ای براش پیدا کنم.مرسی از نویسنده.مرسی بابت این حجم از تفکر باز بابت صحنه پردازی ها و اینکه مدام خواننده رو شوکه میکنی.با وجود طولانی بودن اصلا خسته کننده نبود .جوری که دوست نداشتم تموم بشه
۳ ماه پیشفاطی
0سلام دوستان ی سوال دارم حسین چجوری ترمه رو نشناخت وقتی که ترمه رفت سر مزار برای شهادت سهیل؟ مگه خود ترمه ادم ربایی نشده بود که حسین نجاتش داد حتی اونجا تو ماموریت هم نشناختش یه بار هم ک ترمه رو با لاله تو بازار دید اما بازم نشناختش (اونجایی که ارپان بخاطر حجاب بد دختره عصبی شد.)
۷ ماه پیشمیعاد
1دختره ک دزدیدن حسین نجانش داد مژگان بود با همون ماشینی ک ترمه پلاکشوداد تا بررسی کنن سر شهادت سهیل هم مژگان اومده بود برا نجات جونش ن ترمه .ترمه رو افراد مهرداد با ماشین بعدی دزدیدن
۳ ماه پیشفرانک.
1اون دختری سر مزار رفته بود که با ماشین اول دزدیده شده بود.اون آدم ربایی که حسین و پلیس رفتن دختره رو آزاد کردن و مجدد بعدها اون دخترو توی پاساژ دیدن که عشوه میومد
۳ ماه پیشمهسا
2خیلی قشنگ بود,هیجان داشت و آبکی نبود ارزش وقت گذاشتن داشت ممنون از نویسنده
۳ ماه پیشژینا
1عالی بوددد
۴ ماه پیشیاس کبود
1خیلی رمان جذاب و قشنگی بود هر دوتا جلدش
۱ سال پیشآخرش چی شد؟
0آخرش چی شد
۵ ماه پیشMarsha
1واقعا عالی بود و جذاب
۵ ماه پیشنیلوفر
1قلم خوب و موضوع عالی 😍😍
۵ ماه پیشمانی
0اسم جلد دوم چیه
۷ ماه پیشنرگس
1اسمش سیبل هست
۶ ماه پیشثنا
1واقعا مرحبا به نویسنده عالیترین رمان عمرم یه رمان سالم هیجانی و جذاب و بدور از هر کثافت کاری که ادم حالش بهم میخوره و تو اکثر رمانا هست بقدری جذاب بود که فکر میکردم دارم فیلمشو میبینم دوست دارم بگم کاش جلد سومش هم بنویسید
۷ ماه پیشمهتاب
0عالی بود رومان اما ادماشه چرا نیست
۱۱ ماه پیشملینا
0جلد دومشو بخون
۸ ماه پیش
Nary
0رمان خیلی قشنگی بود من از این رمان ها خیلی خوشم میاد فصل دوم هم تا نصفه خودم ولی میدونم دختره هنوز زندست از نویسنده بابت رمانی به این زیبایی و جذاب ممنونم😘