خلاصه رمان طنز همکارم میشی
ساتی با خواهرِ ۵ ساله اش تو یکی از محله های فقیر نشینِ کرج زندگی می کنه و پدر و مادرش و از دست داده. اون برای امرار معاش دست به دزدی می زنه. هیچ کاری براش نیست. اگر هم بود پر از دردسر بود و اگر هم باشه سرمایه می خواد. از ترس اینکه نکنه یه وقت گیر بیفته و خواهرش تنها شه دزدی های بزرگ و پر از ریسک و کنار می ذاره و میفته به دله دزدی… دکتر هاویارِ مهدوی بنا به دلایلی به این محل پا می ذاره و سعی داره که به ساتی نزدیک بشه و شاید یجورایی کمکش کنه. حسِ صمیمیتی که ساتی ناخودآگاه در برابرِ همه به خرج می ده و شخصیتِ جدید و پر از جذابیت های هاویار باعث میشه که این دو با هم صمیمی بشن. و هاویار، ساتی و سوایِ همسایه های جدیدش که اصلا بهش نمی خورن ببینه… اما به خاطر بدهکاری ئی که پدرِ ساتی براش گذاشته او مجبور میشه دوباره بره سراغ دزدی های نون و آبدار. بدهکاری ئی که برای پرداختش فرصتِ زیادی نداره. مبلغش کمِ و وقتش کمتر. و برای جور کردنِ این مبلغِ کم با عمار پسرِ تازه از بند آزاد شدۀ جمیله خانوم همکار می شن…
قسمتی از متن رمان همکارم میشی
...
0واقعا رمان فوق لعاده ای بود همه چی داشت هم طنز بود ک کلی خندیدم هم خیلی هیجان داشت قلم نویسندش طلا
۴ هفته پیشAMORAJIKO
1بعدازمدتهایه رمان خوب خوندم.هم قلمتو دوست داشتم هم روند داستان.فقط حس کردم زیادی هالیوودی و از واقعیت به دوره مخصوصا طوری که پلیس ایران توصیف شد.بهتر اینه که این سری درمورد همه چیزایی که قراره تو رمان بهشون اشاره کنی خوب تحقیق بشه و بیشتر وقایع به واقعیت نزدیک باشه درحد ۷۰ درصد.
۴ هفته پیشزینب
1قشنگ بود ارزش خوندن داره ولی از اینهمه اغراق تو ابراز احساست اونم از سمت یه مرد برام جذاب نبود و همینطور هر چی رمان میخونی یا شغلشون پلیسه یا دکتر همه هم ماشاالله علاوه بر خونه های بزرگ یه خونه باغ دارن کاش یکم متناسب با جامعه حقیقی داستان پیش ببرن
۱ ماه پیشرز سفید
0میشه یکی بگه تلفظ اسم خواهر ساتی چیه؟سَخَندون؟ سِخَندون؟سُخَندون؟ واقعا سختمه نمیدونم اسمش چیه😭
۲ ماه پیشزینب
0حالا چه اهمیتی داره من که سُخَندون میخوندم😄
۱ ماه پیشسین
0رمان بدی نبود ولی خیلی اولش با جزئیات نوشته شده و آخرش سریع تموم شد
۱ ماه پیشزرگل
4رمان قشنگی بود و واقعا اوایلش غیر قابل پیش بینی بود. ولی گاف بزرگش اینجا بود که وقتی کسی میره دانشگاه افسری تمام سوابق کیفریش چک میشه، هیچ وقت یک *** و کیف زن و البته کسی که تو ماموریت کمک مجرم کرده تا فرار کنه و دانشکده افسری راه نمیدن😂😂ولی خب قشنگ بود
۲ ماه پیش...
0من این رمان رو فکر کنم بار دهم باشه میخونم از شدت قشنگی هنوزم صحنه هاش واسم تکراری نشده
۲ ماه پیشضحی-"
0هرچی از خوب بودنش بگم کمه واقعا قلم خوب و روان داشت و صحنه هارو قشتگ توضیح میداد عاشق اولش بودم ممنون از رمان قشنگت
۲ ماه پیشبتوچه🗿
0یکی از بهترین رمانایی که خوندم بود خیلی خوب بوددددد نویسنده عاشقتم 😭💘
۲ ماه پیشکمال بانو
0سلام. جا داره از نویسنده ی عزیز تشکر کنم. با آرزوی موفقیت های روز افزون.💖 یاحق🫡
۲ ماه پیشهستی
0واقعا رمان قشنگ و جذابی بود برای بار دوم میخونم
۲ ماه پیشمهسا....
0سه قسمت اول ساتی خیلی جزئیات رو توضیح می داد من 2× خوندم ولی بعدش خیلی داستان خوب پیش رفت خیلی خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید پشیمون نمیشید. ممنون از نویسنده
۲ ماه پیشSanha
0از اولین رمانایی بود که اون موقعه خوندم و حقیقتا عاشقش بودم یه جاهایی واقعا باهاش خندیدم عالی بود
۲ ماه پیشMahsa
3رمان خوبیه دست نویسنده درد نکنه واقعا عالیه و حتی طولانی بودن رمان هم از جذابیتش کم نمیکرد قلمت موندگار💓
۲ ماه پیش
آزیتا
0رمان زیبایی بود ممنون نویسنده جان موفق باشی