خلاصه رمان معمایی یادم نمیکنی
پریا دختر قصه ی ما دختری مهربان اما مغرور که در 13 سالگی اش عاشق میشه، ولی نه جرات گفتنش رو داره ،نه میتونه بپذیره این عشق رو.پریا برای اینکه از شر این عشق خلاص شه ،پا به دیار غربت میزاره ولی اون نمیدونه که هیچکس نمیتونه از دست سرنوشت و تقدیر فرار کنه یا تغییرش بده.بعد از مدتی آرمان کسی که پریا عاشقش شده،وارد زندگی پریا میشه و زندگیش رو تغییر میده.پریا به ناچار بخاطر عشقی که تو وجودش نسبت به آرمان داره اونومیپذیره،غافل از اینکه آرمان یه گذشته ی تاریکی داره. آیا پریا بعد از فهمیدن این گذشته ی تاریک آرمان بازم میتونه باهاش ادامه بده یا نه؟پریا بین دوراهی زندگی مونده و این هردوتا راه شاید آغاز گر تباهی اون باشه!!
قسمتی از متن رمان یادم نمیکنی
Jana
1درکل همه چی افتضاح بود از داستان تا نگارش و پارت های درهم و نامرتب
۴ هفته پیشنخونید😐پارت ها نامر
1نخونید چون پارت های نامرتب داشت خیلی شلوغ بود قلم قشنگی داشت ولی هیچی سرجای خودش نبود
۱ ماه پیشزهرا
4خیلی خیلی مزخرف بود ارزش خواندن نداشت
۲ ماه پیشزینب
2خوب بود اما خیلی از قسمتها دوبار دوبار نوشته شده بود وحوصله سربر
۲ ماه پیشفاطمه
0بی نهایت ممنونم ازشما نویسنده عزیزقلمتون ماندگاریه سوال دارم بقیه رمان روکی وکجامیشه خوند
۲ ماه پیشزهرا 🩷
0خیلی رمان قشنگی بود مرسی از نویسنده
۲ ماه پیشسمیه
3نوشتاریش مشکل داشت ی جا خودمونی ی جا کتابی پارت ها جابه جا آخر داستانم نفهمیدم کلا دختره روانی بود جالب نبود ولی خسته نباشی
۲ ماه پیشیگانه
5ببخشید از نویسنده اما خیلی مزخرف بود و ارزش خواندن نداشت
۲ ماه پیشتیامو
3کلا دو فصل ازش خوندم اونم جوری که مدام رد می کردم، دختر 15 ساله و ازدواج و عشق عاشقی؟ یه کلمه بلد نبود نه بگه؟ حالا خوبه می گفتی باباش مجبور به کاریش نمی کنه. این پسرم زیادی احمق بود، شرمنده ولی واقعا افتضاح بود.
۲ ماه پیشروشا
4اولا که مشخص نبود رمان ادبیه یا خودمونی دوما نویسنده تایم نداشت پارتای رمانشو مرتب کنه؟
۲ ماه پیشزهرا
7واقعا مزخرف ترین رمانی بود که خوندم آخه من نمیدونم چرا این رمان های مزخرف رو تاییدمیکنند.
۳ ماه پیشعباسی
7واقعا مسخره و چرت بود پاکش کنین مزخرف بود
۳ ماه پیشفاطمه
5انگار یه بچه ۱۴ ساله رمانو نوشته چقدر مزخرف اخه دختره نامزد کرده یه بار میگه ازش متنفرم یه بار میگه دلم داره نرم میشه از اونور خیلی راحت با یه پسر حرف میزنه خیلی راحت دنبال عشقش میگرده کلا خیلی مزخرفه وقتتونو تلف نکنید😂😂
۳ ماه پیشترنم
2در حد عالی نبود .خیلی شاخه به شاخه می پریدن.لذت نبردم
۵ ماه پیش
sara
1خیلی رمان گوهی بود تنها چیزی که میتونم بگم خیلی رمان گوهی بود چرت بود اخه به اینم میگن رمان توکه بلد نیست ننویس بابا.ارزش خوندن هم نداشت واقعا حیف وقتی که براش گذاشتم،پس این امیر چیشد اصن خیلی بد تموم شد نفهمیدم چی به چیه