رمان نژلا فرشته ای با چشمان زیبا
- به قلم هلن سادات
- ⏱️۲۲ ساعت و ۷ دقیقه
- زبان فارسی
- 140.1K 👁
- 741 ❤️
- 610 💬
خلاصه رمان عاشقانه نژلا فرشته ای با چشمان زیبا
داستان درباره دختریه که توی یه خانواده متعصب بزرگ شده و مورد بی مهری و آزارهای روحی و جسمی زیادی قرار گرفته و به خاطر یه لجبازی خانوادگی به یه ازدواج اجباری تن میده و با اینکه با تموم وجود سعی میکنه و برای ساختن زندگیش از جون مایه میزاره اما به جایی میرسه که همه چیزو رها میکنه و به عشق قدیمیش پناه میبره و خودشو به تقدیر میسپاره...
قسمتی از متن رمان نژلا فرشته ای با چشمان زیبا
سوسن
0خوب بود با اینکه طولانی بود ولی جذاب بود
۶ روز پیشمهلا
1قشنگ بودولی خیلی غمناک بود
۲ هفته پیشحمیرا
2وایی خدایااا من خیلی گریه کردم با این رمان برای بی بی که یاد مادر خدابیارزم می افتادم برای نژلا برای سامان و بدبخت وبدشانسی مثل علیرضای کور که قدر چنین گوهری را نفهمید یعنی صد لعنت به حاج محمود و این روجا مگه خودش زن نبود مگه خودش باعث بدنیا آمدن این دختر معصوم نبود نابود شدم با دردهای نژلا بخدا 😭
۲ هفته پیشبهترین رمان زن خوندم
1من رمان های زیادی خوندم واقعا و جز بهترین رمان ها هست خسته کننده اصلا نبود
۳ هفته پیشتنها
2بهترین رمانی که خوندم واقعا قشنگه توصیه میکنم حتما بخونیدش لذت میبرین ولی حیف که تموم شد.
۳ هفته پیشفاطمه
0عالی بود ارزش خوندن رو داره
۳ هفته پیشدینا
3هنوز اولش بودم که دیدم سگ رو نجس دید ول کردم رمان رو مشخص بود از اولش تهش چی میخواد بشه رمان یچیز آموزشی و فراگیره که تو ذهن آدم میمونه کاش نویسنده شعور داشت و همون حیوون که شرفش از خیلیا بیشتره رو اینجوری نجس خطاب نمیکرد، به امید تفکر بیشتر❤️
۳ هفته پیشNazanin
2عزیزم اینکه نخواستی بخونی تصمیم خودته اما این رمان در مورد زندگی یه دختری هست که با همچین اعتقادات اشتباهی بزرگ شده و باید با همین چیزا عقاید دختر رو نشون بدن
۳ هفته پیشفاطمه سادات
1بهترین رمانی بود که خوندم باهاش زندگی کردم گریه کردم خندیدم عاااالی بود عاااالی
۳ هفته پیشپارمیس
1واقعا عالی بود . البته خیلی دلم واسه نژلا سوخت زندگی سختی داشت خدارو شکر یکی مثل سامان داشت
۳ هفته پیشمریم
0نمیتونم بگم عالی بود ولی خوب بود از نمره ۱ تا ۱۰ میتونم ۶ بدم. بعضی جاهای داستان بی مقدمه سر از جای دیگه در میاورد که باید دوباره چند سطر برمیگشتی بالا تر و دوباره بخونی که جریان چی شد. در کل خسته نباشید. و موفق باشید.
۳ هفته پیشفاطمه
0واااای این رمان واقعی بودطفلی نژلا چیاکه نکشیده😔😔
۴ هفته پیشفاطمه
0تشکرفراوان دارم ازنویسنده عزیزهلن جان بهتری رومانی بودکه خوندم قلمتون پرتوان🫶
۴ هفته پیشبانو
0رمان بسیار زیبایی بود قلم نویسنده خیلی عالیه ممنون به خاطر خلق این رمان عالی
۴ هفته پیشSelin
0بهترین و جذاب ترین رمانی که خوندم . عااااااالی
۴ هفته پیش
دلنیا
0بسیار عالی لذت بردم ممنون از نویسنده محترم