خلاصه رمان تراژدی سرپناهی دیگر
سرپناهی دیگر روایتگر زندگی آدم های گذشته بر پایه ی عقاید سنتی؛ غرور و تعصب های بیجا است. بیست سال از حرف ها، کارها و اشتباهات گذشته است. هیچکس نمی داند در آن حادثه چه شد. پنج سنگ قبر از بقایای آنها باقی مانده است؛ اما در این میان کسی پی به این اتفاقات می برد. به دنبال افشای حقیقت می رود؛ اما از هرچه که در این سالها داشته است. گریزان می شود. او تنها است. میان سوالاتی بی جواب تا با کسی روبه رو می شود که عاجرانه از او کمک می خواهد... .
قسمتی از متن رمان سرپناهی دیگر
الهه
0رمان خیلی قشنگی بود باید خط به خط میخوندی که از موضوع داستان سردربیاری ..
۲ هفته پیشتارا
0داستان سیر منطقی خوبی داره .اوج وفرودهای مناسب و شخصیت پردازی های درست و بجا ، قلمتون مانا ولی به یک ویرایش اساسی نیاز داره .ضمیرها و شناسه ها درست نوشته نشده ،بعضی از جمله ها نیاز به اصلاح دارند .
۱ ماه پیشسهیلا
0ممنون از نویسنده عزیز. از خوندنش خیلی لذت بردم. داستان قشنگی داشت
۱ ماه پیشMeli
0موضوع رمان خوب بود اما نیمه ی اول قلم بسیار ضعیفی داشت انگار دادن دست یک بچه بنویسه این باعث می شد خواننده فک کنه ارزش خوندن نداره ولی نیمه دوم هرچی میرفتی جلوتر بهتر میشد و هیجانش بیشتر می شد خیلی گیج کننده بود ولی در کل خوب بود
۲ ماه پیشمعصومه نژاد صاحبی
0رمان کیج کننده بود خیلی بد بود من دوستش نداشتم 🥹
۲ ماه پیششیوا
0سلام عزیزم کانال کجا آخرش یکهو تموم شد
۴ ماه پیشا.م
0خیلی رمان ضعیفی بود.افتضاح
۶ ماه پیشموسوی
1رمان زیبا و جالبی بود قلمتون ماناوپایدار نویسنده عزیز لذت بردم ولی کاش بهزاد پایانش اینجور نبود
۶ ماه پیشM.H
3کمی گیج کننده بودخیلی از این شاخه به اون شاخه میشد ولی در کل رمان خوبی بود هرچند که اخرش بد تمکم شد .خسته نباشی میگم برات ارزوی موفقیتهای بیشتری میکنم.
۸ ماه پیشارتا
3سلام ممنون از وقتی که گذاشتین خانم محمدی عزیز.اخرش رو بد تموم کردید ولی اولش خو ببود
۱۲ ماه پیشثریا
2جلد دومش به اسم پشیمان میشوی منتشر شده
۹ ماه پیشثریا
2خیلی خوب بود💗🤗 هر چنددقیقه یه بار شوکه میشدم😂😁
۹ ماه پیشMahak
3عالی بود ممنون از نویسنده عزیز.
۹ ماه پیشهستی:)
5رمان گیج کننده ای بود،وقتی دو نفر در حال مکالمه باهم بودن افراد عوض میشدن و مخاطب تازه بعد از چند دیالوگ متوجه قضیه می شد که این جالب نبود از طرفی استفاده زیاد از شخصیت های مختلف باعث گیج شدن مخاطب می شه و اگر به این نکات توجه می شد کمتر داستان کش میومد و لحظات عاشقانه نهال و ونداد بیشتر میشدخوب بو
۹ ماه پیشثریا
2خسته نباشی عزیزم من تا الان نصفش رو خوندم خوب بود تا اینجا 🤗🧡
۹ ماه پیش
آیماه
0با سلام و سپاس از نویسنده ی عزیز، قلمتون پایدار، رمان عالی بود از خوندن لحظه به لحظه ش لذت بردم منتظر رمان های بعدیتون هستم 🙏💝🌹