خلاصه رمان عاشقانه وصیت نامه
رونیا سالاری دختری 20 ساله دانشحوی معماری که شیفته ی مادربزرگ پدری خود فخرالسادات سالاری است. روزی خبر فوت مادربزرگش به او میرسد ، طبق وصیت نامه ی مادربزرگ بزرگترین نوه ی دختری ( رونیا ) موظف به ازدواج با بزرگترین نوه ی پسری هوو اش میباشد ، چراکه میخواهد با این وصلت اختلافات گذشته را حل و فصل نماید . اگر رونیا و یا ارتام ( بزرگترین نوه ی پسری ) قصد این ازدواج را ندشته باشند ثروت فخرالسادات به آنان تعلق نمیگیرد. با این ازدواج اجباری مسیر زندگی این دو فرد تغییر میکند …!!!..پایان خوش
قسمتی از متن رمان وصیت نامه
تبسم
0عالی بود بنظرم بایو به سلیقه های دیگرا احترام بزاریم و زحمات نویسنده را زیر پا نگذاریم
۴ روز پیشرز سفید
1من رمان و نخوندم ولی از خلاصه اش مشخصه چقدر پرت وپلاست، اخه چرا باید ثروت فخرالسادات خانم به پسر هوواش تعلق بگیره؟😂
۵ روز پیشElin
0این رمان عالی بود
۷ روز پیشملینا
0سلام رمان قشنگی بود
۱ هفته پیشسحر
0واقعا انقدر چرت بود که روانم بهم ریخت
۲ هفته پیشفرشته
0عزیزم عالی بود سپاسگزارم موفق باشی
۲ هفته پیشآیدا
0خیلی قشنگ بود عالی
۳ هفته پیشNh.mh
0رمان خوبی بود مرسی از نویسنده
۳ هفته پیشایناز
2چند تا رمان خوب معرفی کنید لطفاً
۲ ماه پیششیرین
4من رمان بغض ترانه ام مشو رو خیلی دوس داشتم
۲ ماه پیشفاطمه
7ارباب سالار خیلی رمانش قشنگه کانی هم خوبه من این دو تا رو توی 4 روز تموم کردم
۲ ماه پیشYasna
6اره ، ارباب سالار عالیه من خوندم الان تو که میگی ارباب سالار و کانی خوبه همین الان میرم کانی رو بخونم
۲ ماه پیشمحدثه
0زروان سراب من بوسه بر گیسوی یار فرار دردسر ساز
۱ ماه پیشحنا
0ناتوان عالیه همه جلداشم هست اگر نخوندی حتما بخون
۴ هفته پیشز آبروش
0خیلی رمان خوب و قشنگی بود ممنون از نویسنده این رمان دست داشتنی♥️
۴ هفته پیشخیلی خیلی آبکیه
2، همش سوتی ،مثلا یه نمونش اینکه پسر عموی باباش فامیلش با فامیل اینا فرق داش!!! همشم رویا پردازی بود از پول و زیباییشون گرفته تاکارای پدر مادرش و داداش دختره کلا آبکی و مسخره دور از واقعیت
۴ هفته پیشمهسا
1افتضاح بود فقط بلدین دین واعتقادات رو مسخره کنین وگرنه شمارو چه به نویسندگی
۴ هفته پیشنورا
0خونمش بد نبود ولی کاش بهتر میشد
۴ هفته پیشسودا
0عالی بود
۴ هفته پیش
کتی
0خیلی خیلی عالی بود مرسی از نویسنده محترم بابت این رمان زیبا❤😍