خلاصه رمان طنز عشق پنهان در نفرت
دختری به نام عسل که تو بچگیش دزدیده میشه و به یه خانواده ای که بچه دار نمیشن فروخته میشه دخترمون میخواست یه روان پزشک بشه ولی با یه سری اتفاقات تبدیل یه پلیس حرفه ای میشه. تو یکی از ماموریتاش پسره داستانمون رو میبینه ولی خیلی متفاوت تر از بقیه رمانا بعد از آشنایی هردوشون این دو به یه ماموریتی میرن که توی این ماموریت رازهایی آشکار میشه که به کل زندگی دختره رو از اون رو به اون رو میکنه و.........
قسمتی از متن رمان عشق پنهان در نفرت
هانی
0رمان قشنگی بود اما خیلی کشش داده بود همش هم با وجدانش صحبت میکرد در کل خوب بود من جاهایی ک با وجدانش صحبت میکرد تند تند رد کردم
۳ هفته پیشدلباخته رمان
0عالی بود فقط اخرش سگ دنبالت کرد؟ 🗿💔
۳ هفته پیشیلدا
5بابا دو دیقه با این وجدان کوفتی حرف نزن ببینم دارم چه کوفتی میخونم اه هی وجدان وجدان😐😐😐🤦🏻 ♀️
۲ ماه پیشدیانا
0وای حق نمیزارن که😂😂😂
۲ ماه پیشناشناس
10متوسط بود بنظر من اگه عسل به راتین می رسید بهتربود چون که رادوین غرورشو له کرد. بعدشم نمیدونم چرا توی همه رمانای پلیسی شخصیت اصلی حتما باید یبار کمارو تجربه کنه. یا سفر به شمال؟
۳ ماه پیشanna
4رمان خیلی قشنگ و خوبی بود من ک کیف کردم و سلیقه ایه بعضیا دوست دارن بعضیا دوست ندارن ولی پیشنهاد میکنم ببینید
۳ ماه پیشمهرسا
1رمان جالبی بود💖پیشنهاد میکنم بخونیدش من که خوشم اومد
۴ ماه پیشخیلی چرت بود نخونید
0خیلی چرت بود نخونید
۴ ماه پیششهین علیان
1بینهایت از این رمان لذت برم قلم بسیار زیبایی دارید تشکر میکنم از بابت زحمات بسیار شما
۵ ماه پیشفهیمه
0داستانا خیلی کوچه بازاریه،آدم پاراگراف اولو میخونه میفهمه چقدر نچسبه،چندتا از داستاناشو خوندم اصلا جالب نی👎
۵ ماه پیشمریم
4جالب نبود اصلا توضیح نمی داد فقط دنبال این بود سر سری موضوع رو رد کنه و یجاهایی یادش میرفت قبلا چی نوشته بوده مثلا اینکه داخل خونه ی دنیل خودش گفت که همه جا دوربین داره و راحت فالگوش وایمیساد؟ یا اینکه مگه تو م**ستی آدم چیزی یادش میمونه؟ چطور رادوین یادش بود همه چیو؟ ابتدایی بود پیشنهادش نمیکنم بهت
۸ ماه پیشبی نام باشم بهتره:)
3با عرض خسته نباشید ظمن اطلاع بستگی به دوز الکل داره و جنبه ی طرف که تو مستی چیزی یادش بمونه یا نه و اینکه کلا با نظرت موافقم
۵ ماه پیشعاطفه
2واقعا عالی بود و جز بهترین رمانایی بود که تا به حال خوندم.دست نویسنده درد نکنه ،اگه رمان دیگری هم نوشتید اسمش رو بگید من رمان های شما رو دوست دارم😘
۵ ماه پیش..
0راستش خیلیا سلیقشون با هم فرق میکنه من رمان های زیادی خوندم و این رمان جزو بهتریناش بوده حداقل برای من ولی نظراتون رو خوندم خیلیا دوسش نداشتین و من بشدت با این نظرات مخالفم👎 بخونین ضرر نمیکنین
۵ ماه پیشرمان خوان اعظم
0بنظر من خیلی هم خوب و عالی بود باز اینجوری بساز من سالهاست دارم رمانای عاشقانه با ژانر های مختلف میخونم و سخت پسندم از این هم راضی بودم ادامه بده
۷ ماه پیش...
4رمان جالبی بود اگه مثلا وجدانه نبود و متن اهنگ خیلی رومخ بودن رادوینم که فقط بلد بود پوزخند بزنه
۸ ماه پیش
دیوانه ی رمان
0واقعا عالی بود من که خیلی دوسش داشتم توصیه میکنم بخونیدش رمان حالبی بود چون در هر ساعت اتفاقات غیر منتظره ای میفتاد و هیجان و انگیز و زیبا بود درکل من که عاشقش شدم و هر چند بار بخونمش سیر نمیشم