خلاصه رمان عاشقانه به من فرصت بده
منم غزلم یه دختر شیطون خیلی تظاهر به آروم بودن میکنم اما نمیتونم اما شرایط زندگیم ایجاب میکنه ... با امیر آشنا میشم دکتر خودخواه و مغروری که ....
قسمتی از متن رمان به من فرصت بده
محدثه
2خیلی خوب بود بدون سانسور بود چقد غزل زرزروک بود تقی ب توق میخورد گریه میکرد بچه ها رمان تو این سبک معرفی میکنین مثبت ۱۸؟؟
۴ هفته پیشدخترک رمان خون
0زندگیم باش
۴ هفته پیشممد
1از نظر من رمان عالی و خوبی بود به غیر از بعضی جاهاش امیر بد بخت چقد مگه پول داشت که هرچی خرید میکرد پولش تموم نمیشد و دختر چرا باید از روز اول با لباس خاب و *** تو خونه بگرده مثلاً امیر پسر غریبه بوده و محرم نبوده و چرا وقتی شوهر مادرش غزل رو گرفته بود به امیر زنگ اون که امیرو فقط چند روزه می شناخت
۲ ماه پیشبهار
1بین غزل و امیر *** خونده شده بوده
۱ ماه پیشهانی
0مزخرف ترین رمانی بود ک خوندم
۲ ماه پیشیلدا
1چرا تا تقی به توقی میخورد غزل گریه میکرد؟ شخصیت غزل خیلی لوس بود من خوشم نیومد امیر هم تکلیفش با خودش مشخص نبود اصلا نمیفهمید چی میخاد بعد کلی زجری که به غزل داد .... در کل خیلی خوشم نیومد میتونست قشنگ تر باشه.!!
۲ ماه پیشمهسا
1امممم بد نبود ولی انگار هدفش اصلا نوشتن رمان نبوده فقط صحنه داشت نه اینکه بد باشه ها می تونست هیجانی تر باشه و بهتر. و از اینکه آنقدر شخصیت دخترا رو ضعیف نشون میدم نویسنده ها متنفرم.
۲ ماه پیشمحدثه
1رمان غلط های املای زیادی داشت و همچنین شخصیت دختر خیلی ضعیف لوس بود و یک قیافه خیلی خوشکل داشت خیلی از جاهای رمان یهو رها شده بود آدم ذهنش درگیر میشد چی شد الان و تو یه خونه غریبه روز اول کسی با تاپ شلوار لباس خواب لختی نمیگرده ک پسر مجرد داره😐اونم ن یه لباس خواب معمولی کلا همه چی بولد شده بود
۲ ماه پیشDorsa
4بد نبود برای یه بار خوندن خوب بود
۲ ماه پیشSara
1به نظرم واقعا قلم ضعیفی بود و میتونست بهتر باشه و این حجم از خشونت که امیر داشت و به خودش اجازه میداد روی هر دختری دست بلند کنه و چیز عجیبی به نظر نمیومد توی داستان به شدت بد بود و همینطور دختری که توی همه ی موقعیت ها گریه میکنه و به شدت اون هم ضعیف نشون دادن توی این رمان قابل درک نیست
۲ ماه پیشغزال
2ضعیف بود..
۳ ماه پیشزهرا
1عالیه عالی خسته نباشیدموفق باشی
۳ ماه پیشLili
5فقط داشت زار می زد دختره ، دور از واقعیت واقعا تو خونه ی غریبه اولین روزی ک رفته تاپ شلوارک پوشیده🙄
۳ ماه پیشSamane
5دور از واقعیت بود دختره همش بهش توهین میشد و پسره دختره رو باور نمی کرد ایراد املایی داشت رمان خیلی کش داد میتونست توی ۴.۵فصل تمومش کنه
۴ ماه پیشدلوان
3دوسش نداشتم جالب نبود قلم ضعیفی داشت
۵ ماه پیشnashenas
3صلیغه✅️ سلیقه❌️ در کل رمانش قشنگ بود اما گریه های غزل دیگه داشت میرف رو مخ،اینکه امیر این همه بهش توهین کردو اون فقط گریه میکرد جای جواب دادن امیرم که فقط حرف سیروسو باور کرد؛یعنی نمیدونست سیروس واسه بد کردن غزل جلوی امیر ، میتونه دروغم بگه؟؟
۵ ماه پیش
Zahra
0بیمزه بود واقعا