رمان آخرین تکشاخ ایرانی (جلد دوم)
- به قلم یاسمین فرح زاد
- ⏱️۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه
- زبان فارسی
- 80.6K 👁
- 324 ❤️
- 180 💬
خلاصه رمان تخیلی آخرین تکشاخ ایرانی (جلد دوم)
بعد مدتی برادر روسلا از کانادا برمیگرده درحالی که زخمی شده و بهترین دوستشو از دست داده… اما درباره اتفاق مرموزی که برای خودش و مهدی اونجا افتاده چیزی به خواهرش نمیگه… بعد از چند روز که اوضاع خوب بوده کسی به اسم بزرگمهر اونارو تهدید میکنه که امیرحسین چیزیو داره که متعلق به اونه اونا فرار میکنن اما… پایان خوش
قسمتی از متن رمان آخرین تکشاخ ایرانی (جلد دوم)
اتش زن
0کجایی فصل ۳ نوشته چه فصل سه ای😂😭 به دختره تج a وز میشه پسره میره با یکی دیگه ماشالله
۵ ماه پیششقایق
0وا منکه خوندمش کجا اینجوری میشه؟
۴ ماه پیشاتش زن
1اولش که رضا داشت برای ماموریت یکیو اره بعدم یارو اومد اتاق روسلا داست اره انقدر جنی شد دیگه جرات نکردم بخونم خصوصا که خلاصه بقیه رماناسو خوندم گرخیدم بنده خدا تسخیر شده
۲ ماه پیشالی
0وایی دقیقاا من خیلی رندوم سیاه سرکشو شروع کردم بعد فهمیدم عع اسم شخصیت اصلیا چه اشناس بعد برگامم ریختتت چون فکر میکردم ارباب طوفان با روسلاست😭😭😭😭😭😭😭
۲ ماه پیشاتش زن
0من انقدر گرخیدم از خلاصه سیاه و بقیه رماناش که نگو😂😂😂 فقط از اونی که bl بود خوشم اومد حیف نت ملیه نمیتونم برام بخونمش✊🏻
۲ ماه پیشالی
0یاخداا رضا میره با کی؟؟؟؟ 😭😭
۲ ماه پیشاتش زن
0نمیره با کسی برای کاور ازدواجشه
۲ ماه پیشالی
1خدایااا یعنی رمان سیاه سرکش ادامه این رمانستتت؟ برگهایمممم سیاه سرکش که خیلی پشم ریزونههه... طوفانم خیلی دافه لعنت بهش💔💔💔
۲ ماه پیشسارینا
0خیلییییییییی قشنگ بود
۲ ماه پیشنیلو
1داستانو دوست داشتم و نوع قلم نوشتاری باب دلم بود ،،پرازهیجان کلی لذت بردم
۵ ماه پیشهانا
0نسبت به بقیه رمان های نویسنده قلمش ضعیف تر بود.رمان های دیگه مثل ماه من و ماهت میشم که رضا توش توی صحنه های کوتاهی حضور داشت محشر بود به علاوه سیاه سرکش که من اول اونو خونده بودم و ماجرا های بعد از این رو روایت میکنه برای خوندن اون نیازی به خوندن این رمان ندارید با اینکه یه جورایی جلد سومه
۵ ماه پیشآزاده
0عالی بود پر از هیجان واقعا لذت بردم
۷ ماه پیش.....
3واقعا عالی بود از خوندنش سیر نمیشم من بین رمان ها خیلی سختگیری میکنم برای خوندن و این رمان رفت تو علاقمندی های من. واقعا عالی بود پیشنهاد میکنم بخونین
۸ ماه پیش....
3باید بگم خیلی رمان قشنگی بود !
۱۰ ماه پیشلادن
3سرتاسر رمان هیجان ازش می بارید کیف کردم عالی بود حتما پیشنهاد میکنم بخونید
۱۲ ماه پیشرها
2رمان خیلی زیبایی بود ممنون از نویسنده عزیز
۱ سال پیشمهدیه
3هیچوقت فکرشو نمیکردم بخاطر یه رمان فانتزی از خواب بی خواب بشم، فوق العاده بود
۲ سال پیشفرشته
3عالی عالی عالی واقعا به نویسنده تبریک میگم
۲ سال پیشهانیه
3فوق العاده زیبا بود اصلا عالی بوووووود
۲ سال پیشمرضیه
5عالی بسیار لذت بردم از خوندنش
۲ سال پیشزینب
3این یه رمان مجموعه ای که به این ترتیب آخرین تک شاخ ایرانی ترس از مه_ ماه من_یسنا و امیر_برادررضاوآلفای خون آشام ها ماهت میشم_یاسمن وآرشام_دوست امیر سیاه سرکش_آنلاین در *** پارت گذاری میشه
۳ سال پیشFatemeh M
0یک نرم افزاره دانلوش کنید اونجامیتونید رمان سیاه سرکش روپییدا کنید
۲ سال پیش
فرح
0سلام ممنون از نویسنده عزیز رمان عالی بود فقط فصل دومش طولانی بود ولی قشنگ بود به نظرم دیگع فصل سومشو ننویسید چون اونجوری به نظرم خیلی دیگه لوس میشه تو اوج تموم بشه بهتره.مرسی نویسنده عزیز