رمان طلسم چاه (جلد دوم همخانه ارواح)
- به قلم fateme078
- ⏱️۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
- زبان فارسی
- 65.3K 👁
- 39 ❤️
- 44 💬
خلاصه رمان ترسناک طلسم چاه (جلد دوم همخانه ارواح)
بعد از تاسیس مدرسه به جای آن خانهی متروکه، دنیز آسوده خاطر به زندگی ادامه می دهد؛ غافل از آن که گذشته، دست بردار نیست! بیماری روانی در تمام مدرسه شیوع پیدا میکند، عدهای میگویند روح دیدهاند. وحشت و اضطراب فضای مدرسه را پر کرده است، یک مدیر در این موقعیت چه باید بکند؟!
قسمتی از متن رمان طلسم چاه (جلد دوم همخانه ارواح)
نازنین
0هوفففف این همه امیر حسین و دنیز و باهم تصور می کردم چیشد آخرش رمان آدم و روانی کرد
۳ ماه پیشمبینا
0بعد از خوندنش روانی شدم😱
۹ ماه پیشدخی تنها
2خیلی رمان مسخره ای بود
۱۱ ماه پیش....
2رمان جالبی بود
۱۲ ماه پیشsetii
2فصل یک واقعا عالی بود اما فصل دوم مسخره شد اینکه یک باره تموم اجنه و روح های رمان آدم باشن و دنبال انتقام آخرشم که معلوم نشد دنیز امیرو میبخشه یا نه به نظرم فصل دوم می تونست بهتر تموم شه نه اینجوری
۲ سال پیشKhass
1رمان خوبی بود مخصوصا فصل اولش ولی خیلی جاهاش گنگ بود و متوجه نشدم
۲ سال پیشخیلی بیخود بود
0خیلی بیخود بود
۲ سال پیشملیکا
0جلد دوم اصلا معلوم نشد و بی معنی تموم شد
۲ سال پیشMrym
1والاع من ک نفهمیدم ع بس گیج کننده و چرت بود
۲ سال پیشمعصومه
0عالی بود ممنون از نویسنده. خوبش انشاالله تنشون سالم باشه همیشه
۲ سال پیش،،،،،hjkv,,,
1رمان خیلی خوبی بود نمی دونم چرا بعضی ها میگن بد بود خیلی باحال بود بهترین رمان بود دست نویسنده درد نکنه
۳ سال پیشیلدا
2خیلی چرت بود آخه حیف نیست بشینی دو جلد رمان ترسناک بخونی رمان روح و اجنه بخونه بعد آخرش بفهمی اصن روح و اجنه وجود نداره و همشون آدم زنده بودن برا انتقام و ارث و میراث
۳ سال پیشarghavan
0رمان خیلی خوبی بود عاشقش شدم کاش فصل ها و پارت های بیشتری بذارن واقعا خیلی عالی بود
۳ سال پیشARSHAM
0جلد یک و دو گیج کننده و جالب بود از رمانایی ک مغذادمو در گیر میکنه خیلی خوشم میاد واقعا ارزش وقت گذاشتنو داشت ولی آخرش بد تموم شد باید بیشتر ادامه میدادی لطفا جلد سوم رو بنویس
۳ سال پیش
ناز گل
0جلد اول بهتر بود ولی جلد دوم مسخرس چی ببینی همه جن ها اتسان باشن