رمان تکنیکهای مخ زنی جلد دوم|بازگشت بازنده
- به قلم حمیده خوشبخت
- ⏱️۱ روز و ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
- زبان فارسی
- 58.6K 👁
- 1.1K ❤️
- 817 💬
خلاصه رمان طنز تکنیکهای مخ زنی جلد دوم|بازگشت بازنده
در ادامهی داستان جلد اول، نگار به خاطر جنجالی که ایجاد کرد از مدرسهش اخراج میشه و به اجبار به مدرسهی دیگهای میره اما چند نفر اونجا با شوق و ذوق منتظرشن، برای یه بازی جدید!
قسمتی از متن رمان تکنیکهای مخ زنی جلد دوم|بازگشت بازنده

حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
اجی چهار فصل چه سر سری ایه😭🤣
۵ ساعت پیشزن ایوار
0چقدر دلم برا تکنیکا تنگ شده😭🥲 💔🥺
۱۵ ساعت پیشnika
0سلام سلام اول اینکه خیلی خیلی ممنون از نویسنده ی عزیز با ذهن خلاقو قشنگش من توی تموم وقت های بیکاریم این رمان رو میخونم خیلی خنده داره و هر لحظه به لحظه ش نیشم بازه محتوای رمان ی جورایی خیلی غیرواقعیه، ولی شما ی جوری نوشتی و فکر کردی روش،که کاملا منطقی و واقعی بنظر میاد خسته نباشی🤍
۳ روز پیشجلدسوم روچطوربخونم؟
0جلدسوم روچطوربخونم؟این دوجلدکه عالی بود
۷ روز پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
عزیزی💘از همین دنیای رمان عزیزم
۶ روز پیشNazi
0فصل پنجم بنویس لطفااااااااا
۱ هفته پیشسحر
0باید بگم بهترین رمان و بامزه ترین رمان درعین چالش برانگیز بودنه رسما از کار و زندگی افتادم فقط چسبیدم به گوشیم تو فوق العاده ای قلم خیلی زیبایی داری و این ناشی از هوش فوق العاده بالای توئه حمیده جان واقعا پس از سال ها رمان خوندن باید بگم بهترین رمانی بوده که خوندم واقعا آفرین ب تو
۲ هفته پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
قربون توووو😭🎀
۲ هفته پیشFerferishoonam
2خسته نباشی عزیزم واقعا رمان خوب و هیجان انگیزی بود فقط یه چیز که اذیتم میکرد کارای سه قلوها بود تو کتم نمیره کسی به خواهر خودش لفظ هرزه رو بچسبونه،نمیگم نگار مریم مقدس و بی عیب ولی هرکاری کرد برای برادراش اونم بی چشم داشت ولی اونا بهش نارو میزدن و در آخر دوست دارم نگار و آیوار بهم برگردن
۳ هفته پیشعاشق رماناتونم
0چجوری پی دی افشو رو بگیرم؟
۳ هفته پیشدامبلدور
1میتونم بگم واقعااا بهترین رمانی بود که توی این هفت هشت سال خوندم به قدری قلم قوی و زیبایی داشتی که من از غم کات کردن آیوار با نگار احساس کردم خودم شکست عشقی خوردم
۴ هفته پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
عزیزمممم😭🙏
۴ هفته پیشMasoomeh
0میشه بگید جلد اول رو کجا میشه پیدا کرد من پیداش نمیکنم😭😭😭
۴ هفته پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
توی همین برنامست عزیزم
۴ هفته پیشنگین
0عالی بود عالیییییییی واقعا خسته نباشید میگم بهت حمیده جون خیلی فوقالعاده بود .جلد سوم کی شروع میکنی 😐
۴ هفته پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
عشقم تکنیکا تموم شد😔🤣فصل سه و چهار توی همین برنامن
۴ هفته پیشرها
0مغزم پیچ پیچ شد از دست این سه قلوها و رفتاراشون انشاالله جن خونه حکیم اینارو تسخیر کنه بعد اون مسعود محسن پدر متغییر بعد اون گیلدا مادر بز رو الان رو داداشم شک کردم به نظرم مثل نگار باید برم دنبالش نویسنده دستت طللللللا الاهی به حکیم و سه قلوا دست بزنی طلا شن مرسسسسی بابت این رمان قشنگ
۴ هفته پیشNika
0بهترین رومان هست که تاحالا خوندم یعنی عالیییی باحال ترین 👌👌👌👌❤️
۴ هفته پیشMahi
3عالی عالی واقعا مشخصه قشنگ روی هر شخصیت و نقشش کار شده ب عنوان کسی که ۶ ۷ ساله رمان میخونه این رمان واقعا یکی از بهترینایی بود ک خوندم فقط حمیده جان لطفا نقش ایوار بیشتر باشه توی رمان این بچه خیلی گوگولیه🥺✨
۱ ماه پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
قربون شمااااا
۱ ماه پیشآوا
0چرا بقیه پارت هارو پیدا نمیکنم؟ من نمیتونم تو خماری بمونم تروخدا از کجا میتونم کل پارت های فصل ۲ رو بخونم
۱ ماه پیش
حمیده خوشبخت | نویسنده رمان
از اپلیکیشن که خیلی راحته. گزینه رمان جدید چی داریم رو بزنید و رمان وارد بخش آفلاینتون میشه کامل
۱ ماه پیش
سارن
0ممنونم واقعا خیلی خوب بود ❤عاشقاین رمان شدم ولی ای کاش انقدر سر سری تموم نمیشد😭واقعا کار سختیه نوشتن رمان به این محشری 👏🏻لطفا اگه میتونی ادامش بده من خیلی وابسته شدم ونمیتونم ترکش کنم 💔حالم خیلی بد شد وفتی اینجوری تموم شد خواهشان اینجوری رهاش نکن کلی خاطره هست کلی اتفاق هست کلی عشق و باهم بودن🙏