خلاصه رمان عاشقانه پیش مرگ ارباب
هوراد ارباب جوون قصه است که غرور و نخوت تمام وجودش رو پر کرده … بلوط دختر یکی از خدمتکاران ارباب جوان هست که بازی سرنوشت مسیر زندگی این دو نفر رو بهم پیوند میزنه البته نه از نوع یک پیوند عاشقانه تنها یک رابطه ارباب و رعیتی … و در این بین بلوط قصه ما عاشق میشه … عشقی که با گوشه ای از یک حقیقت پنهان برباد میره و تنها کسی که از این زوال سود میبره کسی نیست جز ارباب جوان…پایان خوش
قسمتی از متن رمان پیش مرگ ارباب
حلما
0هنوز تمام نکردم ولی اضافه گویی خیلی زیاد داره حوصله ادم و سر میبره
دیروزzahar
1خیلی قشنگ بود من با تموم صحنه های قشنگش خندیدم ولی دلیل اینهمه نظر منفی رو درک نمیکنم بنظر هوراد و بلوط خیلی بهم بیشتر میومدن تا هوتن و بلوط ولی فرشته گناه داشت بازم عالی بود مرسی و من عاشق مدل نوشتاری نویسنده شدم
۴ روز پیشsara
1رمان خوبی بود اما باید بگم ک هوتن خیلی گناه داشت،هوتن بلوط بیشتر بهم میومدن تا هوراد و بلوط بعدشم فرشته گناه داشت خیلی،تکلیف یسری چیزا آخر رمان معلوم نشد،و اصلا ربطی ب ازدواج اجباری نداشت،اما خوب بود
۱ هفته پیشمهی
0اینطور که بقیه توی نظرات میگن هم بد نیست نمیگم از همه نظر خوب بود ولی خب دوسش داشتم در کل ارزش خوندن و وقت گذاشتن داره
۲ هفته پیشYasna
1خوب بود. ولی من از اینجا نخوندم از پی دی اف خوندم هر *** عاشق رمان های پایان خوش است به نظرم میتونه بخواند.
۳ هفته پیشفاطمه
0خیلی کش دار و طولانی شد
۳ هفته پیشستایش
2بنظرم هوتن و فرشته خیلی گناه داشتند نویسنده باید پایان رو قشنگ تر میکرد
۴ هفته پیشستایش
0خوبه کمی متفاوت با رمان هایی که خوندم بر خلاف چیزی که گفتن زیاد ربطی به ازدواج اجباری نداشت اگر حوصلتون رو توضیحات اضافه و چرت سر نمیبره بخونید
۴ هفته پیششیوا
1خیلی منو نگرفت اضافه گویی زیاد داشت توضیحاتی که اصلا لازم نبود اینقدر پروبالشون داد از اینکه دوبرادر رو اینطور روبروی هم قرار داد خوشم نیومد و فرشته و زینت اگر اینقدر بلوط رو دوست داشتن فکر نمی کنم به این راحتی حاضر می شدند اینکارو باهاش بکنن
۴ هفته پیشسلام رمان خوندم ولی
0بد نبود ولی خیلی گریه می کنه بلوط زرزرو 😏
۱ ماه پیشامیر
0پایانش خوب تموم میشه یا نه
۱ ماه پیشمهرانا
2فقط از یک جمله خعییلی خوشم اومد(بدترین خیانت آغوش خیالی خیالی هاست)البته درست یادم نمیاد😁
۱ ماه پیشمهرانا
0خوشم نیومد ولی هرکی یک نظری داره
۱ ماه پیشکوثر
0رمان خوبی بود ولی اونقدر ها هم جالب نبود به نظر من اگه رمان طبق روال اول پیش می رفت بهتر بود با اینکه دو تا عاشق و معشوق به هم رسیده بودم ولی رمان به من احساس رضایت نداد به نظرم حق هوتن بود به بلوط برسه چون خیلی منطقی تر بود در کل زیاد لذت نبردم منتظر بودم یه اتفاقی بیفته بلوط برگرده به هوتن هی😕
۱ ماه پیش
حلما
1موضوع خوب بود ولی بیش از حد اضافه نویسی داشت وخسته کننده نویسنده محترم اینو بدونید وقتی آدم یه رمان وشروع به خوندن میکنه مشتاقه زودتر تمامش کنه و اضافه نویسی بزرگترین عذابه براش بازم خسته نباشید و ممنون ولی سبک نوشتن تون و تغییر بدین