خلاصه رمان ترسناک کابوس تاریک
رمانمون در مورد دخترِ کنجکاوی به نام آلیسِ? که یه شب از خونه میره بیرون ولی چیزایی می بینه که نباید و مسیر زندگیش به کل عوض میشه.
قسمتی از متن رمان کابوس تاریک
Zaza
0چرررررت و پرت اصلا سردرد گرفتم موقع خوندنش از شرق میپره غرب بی سر و ته حیف وقت که گذاشتم پای بیست صغحش
۲ ماه پیشخانم فراهان
1رمان بی سرو تهی بود .توضیحاتی خوب بود ولی درمورد موضوعات بی ارزش.نه اصل ماجرا.اگر قرار بر پایان اینجوری بود بهتر بود جلد دوم داشته باشه چون همه چی رو هواست
۲ ماه پیشندا
1رمان قشنگی بود ممنون از نویسنده اش امیدوارم هرچه زودتر جلد دومش نوشته بشه بی صبرانه منتظر خوندن ادامه داستان هستیم
۲ ماه پیشناشناس غمگین
1تروخدا جلد دومشو بزارید این دومین باریه که رمانو میخونم و جلد دوم همشون انسان بشن حتی گرگینه ها هم انسان بشند و زندگی جدید و خوب و بهتریو شروع کنند🥺🥺🥺🥺
۳ ماه پیشدل آقا
1خانم صبا رستگار ببخشید ولی میشه جلد دومش رو هم بنویسید در این رمان کاش آخرش اینطوری نمیشد و میتونین جلد دوم رو که آلیس و خواهرش و آن دو خون آشام ها به وسیله جعبه هه به انسان تبدیل بشن
۵ ماه پیشنگار
1رمانش خیلی قشنگ بود ولی با پایان مسخره می تونست رمان رو ادامه بده و با پایان بهتر الان آلیس رفت به کجا رفت یعنی تا آخر عمرش در جنگل سرگردان هست می تونست آخرش با ازدواج پایان بده و رمان قشنگتر میشود رمان قشنگی بود ولی پایانش همه جیز خراب کرد
۵ ماه پیشاره راست میگه
1منم کاش میگفتم که آخرش اینطوری تمام نمیشد و اگه امکانش هست خانم صبا رستگار بخشیدا و لی میتونین جلد دومش رو هم بنویسید و اصلا رمان خیلی خوبی بود فقط آخرش اینطوری نمی شد و اکه امکانش هست جلد دومش با داستان بهتر چاپ بشه ممنونم و در رمان بعدی آلیس و اون دو خون آشام ها به انسان تبدیل بشن
۵ ماه پیشناشناس
0این رمان خیلی عالی بود و عاشقش شدم ولی کاشکی اخرش اینطوری تموم نمیشد و آلیس از اونجا نمیرفت امکانس هست بقیه رمان رو جلد دومش رو بنویسیدید خانم صبا رستگار ؟
۵ ماه پیشناشناس
0و میشه راجب این رمان هم یه فیلم بسازید بزارید خیلی عالی میشد اگه فیلم هم باسه و واقعی باسه همه چی چون با توجه به رمانی که خوندم لعضی جاهاش خیلی خوب بود و دلم میخاست واقعی ببینمش به صورت فیلم یا عکس 🥹🥹🙏🏻
۵ ماه پیشوفا
2رمان خیلی خوبی بود ولی اگه آخراش اون دوتا خواهر اون کتابی رو که پیدا کرده بودن و در مورد آدم شدن خوناشام ها بود بهتر میشد و همگی به آدم تبدیل می شدند
۹ ماه پیشیه بنده خدا
2کاش آخر داستان تغییر کنه
۱۱ ماه پیشمایا
3لطفا آلیس برگرده و به یه روشی خوناشم بشه لطفاً بعد اینکه نمیشه با ادامه ی این داستان یه فیلم بسازد خیلی دوست دارم فیلمشم ببینم خواهش میکنم بزاریددد🥺🙏
۱۲ ماه پیشمایا
3لطفا بقیه داستان را بگید داستان خوبی بود میشه فیلمم درست کنید ازش واینکه آلیس برگرده و به یه روشی خوناشم بشه
۱۲ ماه پیشهههههه
2اصلا چرت بود سرو ته نداشت ترسناک نبودمعجون چی اونم که کسی نخورد آخرش چی بهم دیگه نرسیدن اینم شد رمان انشاالله فصل بعدیش بنویسین که بهم برسن ممنون
۱ سال پیشستاره رستمی
0عالی بود این رمانه
۱ سال پیشساغر
9این رمان خیلی خوبه من عاشقش شدم و از خانم صبا رستگار می خوام که این رمان رو ادامه بده و آلیس و سم رو بهم بریونه
۲ سال پیش- 0
بله واقعا عالی بود
۲ سال پیش
jana
0اون شیشه و کتاب داخل غار چه کاربردی داشت که تو داستان اوردین؟ اون نامه ای که از کنارشیشه برداشتن که بعدا بخونن درمورد چی بود؟اصلا چیکارش کردن؟تحقیقات و داروهای پدرشون به چه دردی میخورد؟چرا بودن آلیس و آنجل داخل غار اونجارو جادویی میکرد؟این چیزا چه کاربردی تو اصل داستان داشتن؟سرنوشت الیس چی شد؟