خلاصه رمان طنز دوسه تا شیطون
داستان سه تاخواهرپروووو(که دلم از دستشون خونه) که مادر وپدرشونو تو تصادف از دست دادن واما اینا به خاطر چندتا چک که دست شریک باباشونه وباید پاسش کنن شروع میکنن از خونه های مردم دزدی کردن(چه کار زشششتی) یه شب که میرن دزدی…پایان خوش
قسمتی از متن رمان دوسه تا شیطون
Airi
1قشنگ بود نقص هایی داشت اما به شخصه لذت بردم و خوبه که داستان از چند شخصیت داستان یا گاهی راوی نقل بشه ولی اینم یک نقصه که گاهی خیلی زود از این شخصیت به اون شخصیت می پرید ولی بهتر بود رو یکی از شخصیت زوم میکردن تا شخصیت پردازی بهتری داشته باشه و به نظرم نگار خوب بود چون یکم زوم روش بیشتر بود.
۱ ماه پیشDan
0خیلی خیلی قشنگ بود
۱ ماه پیشواقعا رومان عالی بود
0همه بخش هایش خوب بود من شخصیت نفس و آیدین را بیشتر دوست داشتم
۴ ماه پیشالهه
0رمان خیلی قشنگی بود بابت ارائه همچین رمان خوبی ممنون
۴ ماه پیشnazi
0واقعا عالی بود خیلی خوشم اومددد ممنونم ازت نویسنده محترم این رمان😍🔥
۵ ماه پیشرامش
2این رمان واقعا به دلم نشست خیلی قشنگ بود ❤️
۵ ماه پیشنازی
0یه خسته نباشید میگم ب نویسنده عزیز رمانت رو خیلی. دوست داشتم و خیلی باهاش خندیدم با خواهرم ازت تشکر میکنم بابت نوشتن رمانی ب این زیبایی دمت گرم🥹 امیدوارم موفق باشی
۵ ماه پیشپریسا
0ممنون از نویسنده عالیبود حرف نداشت
۹ ماه پیشMaede
4خیلی رمان قشنگی بود ولی می تونست خیلی هم بهتر باشه مثلاً هی از این شخصیت به شخصیت بپری ولی در کل رمان خوبی بود من خیلی دوست داشتم ادامه داشته باشه موفق باشید
۱۰ ماه پیشنگار
3عالی بود نویسنده عزیز لطفا فصل دو رو هم بساز اما شخصیت اصلی نگار باشه مثلا اون زودتر از بقیه باردار بشه و توی دوران بارداریش اتفاقاتی مثل بد شدن حالش بیوفته و درکل اتفاقایی که برای نگار میوفته باعث نگرانی نگین و نفس و آروین بشه خواهش میکنم لطفا...
۱۱ ماه پیش.
8نویسنده معلوم بود تازه کاره من قسمت اول نخونده ولش کردم. نباید هی از این شخصیت بپرید اون شخصیت خیلی سخت میشه درک رمان. امیدوارم رمان بعدی با قلم خیلی خیلی قوی تر توی سایت قرار بگیره. با تشکر
۴ سال پیشنگار
3دوست عزیز نوسنده سعی داشته نشون بده هر کارکتر چه واکنشی به اتفاقای رمان میده
۱۱ ماه پیشZahra
7به نظرم که رمان خوبی بود قبول دارم ک همه همخونه ایا یه شکلن ولی بازم رمانو دوس داشتم حتمن بخونیدش قشنگه
۴ سال پیشنگار
2دوست عزیز نویسنده سعی بر این داشته که نشون بده هر کارکتر چه واکنشی به اتفاقای رمان میده
۱۱ ماه پیشخانوم پلیس
1ببخشید ولی شما چطوری رماناتونو میذارین؟یعنی،چیزه،خب، منظورم اینکه وقتی رمانوم میخاین بذارین بقیه بخونن چطوری میذارین بقیه بخؤنن؟متوجه میشین دیگه😁
۳ سال پیشنگار
0میری توی بخش نویسنده شو و داستانت رو مینویسی و منتشرش میکنی
۱۱ ماه پیشفاطمه
4من این رمانو از وقتی بچه بودم تا الان که یه ادم بالغم نزدیک ۱۰۰ باز خوندم. نمیگم رمان بی ننقصیه اما قطعا روانیه که من خیلی دوسش دارم مخصوصا شخصیتای آیدین و نفس💕🎀
۱۲ ماه پیش
Nia
0یعنی فقط منم که از نگار و پارتنرش خوشم اومددد؟