خلاصه رمان ترسناک دکل
همه ی اتفاقات مربوط به یک دکل قدیمیه… نقطه ی مشترک همه شخصیت های داستان برمیگرده به دکل!! هرکس که خودش رو درگیر ماجرای دکل کرده یا مرده یا میمیره!!
قسمتی از متن رمان دکل
صبا
0واقعا رمان قشنگی بود لذت بردم از خوندنش
۱ ماه پیشحدیث
0سلام در ایام نوجوونی یکبار این رمان رو خونده بودم ولی قسمت پایانیش اون زمان ناقص بود. در کل رمان خوبی بود و نویسنده تخیل عالی ای داره فقط قسمت خرطوم ها یکم تو ذوق می زد🗿 و اینکه حس منفی زیادی رو منتقل می کنه به جای ترس!
۵ ماه پیشیگانه
0خوب بود...
۹ ماه پیشلاله
2عالی،فوق العاده و کاملا متفاوت با همه ی ژانرهای ترسناک ایرانی.بدون وقفه همه رمان رو یکجا خوندم
۱ سال پیشYASMiN
1ترسناکه قلمش هم عالی بود ولی فاز و حس منفی میده موقع خوندن یا بعد از اتمامش حس بدی میگیری من لذت نبردم ولیخب بد نبود جنبه ندارید نخونید:)
۱ سال پیشالیخاس
8سلام دوستان ممنون از این سایت که رمان منو گذاشتن و ممنون از شما که خوندید. دوستان پرهام زنده موند! دقت کنید فریبا پیداش کرد نشونه اش هم تبری بود که همراهش بود
۲ سال پیشCandY
1اگه خودت واقعا نویسنده هستی فقط میتونم بگم ایول کارت عالیه حتما ادامه بده خیییلی خوب بود و واقعا لذت بردم👍🏻
۲ سال پیشCandY
1واقعا خیلی رمان محشری بود ترسناک بودن عالی بود و بیان چند داستان همزمان و ترکیبشون توانایی نویسنده رو نشون میداد فقط میتونم بگم واقعا ارزش خوندن داره پایانش هم خیلی سداند نبود و عااااااالی😍👌🏻
۲ سال پیشزینب
1عالی بود من که خیلی دوست داشتم از نویسنده تشکر میکنم
۲ سال پیش:)
1داستانش چی هس اصن
۲ سال پیشkapitan
4این نظر ممکن است داستان رمان را لو داده باشد
شیواامینی
1یکی از بهترین رمان هایی که هنوزم یادم نرفته
۳ سال پیشفاطمه.م
3سلام.رمانش خیلی دورازواقعیت وتخیلی بود.داستان بایدجوری باشه ک کمی نزدیک ب واقعیت باشه نه ازصحنه های تخیلی استفاده بشه.
۴ سال پیشchimy
3خدایی کاش پرهام نمیمرد من به جای صبا قلبم پوکید
۴ سال پیشchimy
3خیلیییی خیلللیی بد تموم شد انتظار نداشتم انقد بد تموم بشه ولی بقیه چیزاش خوب بود و اینکه داستان بیشتر چندش بود تا ترسناک
۴ سال پیش
یکتا
1ولی ای کاش مونا نمی مورد