خلاصه رمان ترسناک ولهان
رمان در مورد یه جنه یه جن بد که ماموریت هاى خودشو داره مثل همه جن هاى بد با ذکر بِسْم الله زخمى میشه و انسانها رو دوست نداره اما نسبت به انسانها یه حسى غیر از نفرت هم داره اما این حسو نقض میکنه و جوابى بهش نمیده ، قضیه از جایى شروع شد که برادرش کشته میشه و اون مامور میشه بفهمه کیا اونو کشتن تو این راه باعث میشه خیلى اتفاقات براش بیفته و زندگیش به کل تغییر کنه و …
قسمتی از متن رمان ولهان
فرانک
0تموم جداشون خوندم واقعا رمان خوبی بود
۴ ماه پیشElla
0عزیزم اگر جلد سوم رو داری میشه لطف برای من داخل پیامرسان داخلی بفرستی؟ *** این ایدی سروش پلاس *** اینم آیدی *** خیلی ممنونت میشم💜
۳ ماه پیشفرانک
0فکر کنم از تو گوگل خوندم چند سال پیش بود
۳ ماه پیشElla
0پی دی افشو نداری برام بفرستی؟🥲🥲🥲چون هرچی میگردم توی گوگل پی دی اف جلد سوم نیست
۲ ماه پیشفرانک
0چند سال پیش بود اصلا یادم نیس شاید پاک کردن پی دی افشو
۲ ماه پیشWuyifan
0پیدا کردی به منم بده
۲ ماه پیشفاطمه نادریان
0سلام میشه واسه منم بفرستی جلداشو؟ 09382144122
۱ ماه پیشروشی
0منم جلد دوم سومش رو میخام واسم میفرسی؟
۴ هفته پیشنور
0جلد دومشون پیدا نکردم میخوامش😕😕😕
۲ ماه پیشM.m
1همچی خیلی سریع پیش میرفت و این جالب نبود.
۵ ماه پیشرویا
2و اینکه اره باید گوگلو زیر و رو کنی که جلداشو پبدا کنی ولی اگه بخای پیدا میشه منم انقد زور زدم که تونستم جلداشو پیدا کنم واسه همین حذفشون نکردم
۴ سال پیشرمان
0میتونید برام بفرستید؟ من دنبال جلد سومشم
۱ سال پیشگیسو
0میشه برام بفرستی؟
۱۱ ماه پیشمصی
0میشه بگید جلد دوم و سومش اسمشون چیه
۵ ماه پیشSapphire
1رمان قلم قوی و جذابی داشت، به علاوه شخصیت کاموس که نقش پر رنگی در تمام داستان داشت عالی بود. مشتاقانه منتظر ادامه این رمان هستم و این رمان رو پیشنهاد میکنم، خسته نباشید
۵ ماه پیشرها
0خیلی عالی بود ولی جلد سومش پیدا نمیکنم
۹ ماه پیشنهال
2جلد دوم و سومش هم بزارین خیلی خوب میشه
۱۰ ماه پیشمعصومه
0عالی بود، واقعا قشنگ بود، جلد 2 هم تو همین برنامه هست؟ اسمش چیه؟
۱۱ ماه پیشعسل محمدی
0من چند سال پیش خیلی زود این رمان رو خوندم از اون موقعه منتظر بقیش هستم یعنی آخرش اینجوری تموم شد؟ خود نویسنده گفته بود ادامش میاد ولی هیچ وقت نیومد
۱۱ ماه پیشساحل ۲۹ از بوشهر
5یکی از رمانای عالی بود ک خوندم از ۱۵ سالگی دارم رمان میخونم خیلی خوشم اومد همین با منابع معرفی میکردین عالی بود
۱ سال پیشGhazal
2جالب بود خوشم اومد ولی به نظرم جلد اولش خفن تر بود جلد اولش خیلی ضعف ولهان رو نشون میداد به جلد سه هم که رسید مشکلاتش روز به روز بیشتر میشد و این عمق کلافگی برای منی که با دقت رو نکاتش توجه داشتم رو داشت ولی به هر حال خیلی قشنگ و متفاوت بود
۱ سال پیشسحر
6من هر سه جلدشو خوندم.بسیار عالی و جذاب.جلد یک :ولهان ، دو:ترایبلها.سه: لنسولت. جلد دو و سه،از نگاه دانلود،پی دی اف دانلود کردم.
۳ سال پیشMm
0از کجا جلد دو و سه رو کرفتی؟؟
۲ سال پیش??
0خیلی زیبا و جالب در طول داستان اتفاقاتی افتاد که خیلی جالب بودن اما آخر داستان بد تموم شد اینکه ولهان زندانی شد و پدر ها شو از دست داد دوست دارم هر چه زود تر جلد دوم رو هم بذارید
۲ سال پیشغرل
0رملن جالبی بود ولی باعث شد از دنیا بیزار بشم ححال خستهباشید
۲ سال پیش
سارینا
0دومین باره که دارم این رمان رو میخونم اخرین بار چند سال پیش بود واقعا رمان جالبی هست و خواننده رو جذب رمان میکنه من جلد دوم و سومش رو نخوندم هنوز میخوام پیداش کنم حتما بخونمش رمان قشنگی هست ✨🌸