خلاصه رمان عاشقانه آرمینا
داستان در مورد دختری به اسم آرمینا ست که برا داداش دوقلوش به نام آرمین اتفاقی میوفته و مجبور میشه واسه یه مدت نقش داداش دو قلوش رو بازی کنه و در همین راستا با سه تا پسر به نام های دانیال ، ماکان و سپهر توی کانادا هم خونه میشه و …پایان خوش
قسمتی از متن رمان آرمینا
زهرا
0عالی بود خسته نباشی وموفق باشی
۳ هفته پیشMobi
0عالیییییییییییی بودددددددد فوق العاده بودددددد 🥹🥹👌
۳ هفته پیشهانا
1رمان خوبی بود ولی تکلیف دانی مشخص نشد مثلا باید میگفت برگشت کانادا یا چمیدونم فلان کارو کرد ولی توضیحی نداد بنظرم اینک بعده جواب رده آرمینا کلا دیگ راجبش چیزی نگفت اشتبا بود
۲ ماه پیشدریا
1دقیقا باید یچزی از دانی میگفتن رمان جالبی بود ولی اینکه صحنه هارو با دانی داشت بعد با ماکان ازدواج کرد جالب نبود ولی ممنون بابت رمان
۱ ماه پیشفاطی
0بنظرم که بد بود آخه دانی بوست میکنه میری با ماکان من از پارت ده پریدم پونزده خوندم زد حال خوردم آخه تا ماکان دانی رو میدید ظربان قلبش عاشقانه میزد عجب
۱ ماه پیشفاطمه
0اگه سنتون زیر ۲۰ سال هست بخونید شاید خوشتون بیاد
۲ ماه پیشدختر پاییز 👸
0یادش بخیر ۱۸ سالم بود چه شور و شوقی داشتم برای این رمان الان ۲۸ سالمه برای بار دوم خوندم انگار اون حس رو نداشتم فقط خوشحال بودم به یاد قدیما رمان رو بخونم
۲ ماه پیشAmene
0من که عاشق این رمانم ،خیییلی دوسش دارم دوبار خوندم
۲ ماه پیشستایش
6نویسنده قلم ضعیفی داشت و رمان ابکی بود بیشتر مناسب بچه ۱۴،۱۵ ساله ها که تازه رمان خوندن رو شروع کردن میخورد
۵ ماه پیشهستی
4تا اخر رمان خوندی بعد میایی میگی رمان خیلی آبکی بود اره جون عمت حرفات کاملا غلط چون هیچی از رمان نفهمیدی که داری اینارو میگی دوباره بخون و سعی کن بفهمی چی به چی بعد بیا نظر خواهش یه جوری حرف میزنی انگاره استاده همیه نویسند های😂
۵ ماه پیش......
0حق تا ابد 😂👍🏻
۲ ماه پیشدختر پاییز 👸
1خیلی وقت بود از خوندن رمان دست کشیدم تا اینکه برنامه دنیای رمان رو پیدا کردم پشیمون نیستم که دارمش رمان هاش تک به تک عالین بخصوص انلاین هم فعالیت دارن خیلی خوبه تو این شلوغی دوباره آرمینا رو پیدا کردم برای بار دوم خوندم بهتر از این نداریم 🤭
۲ ماه پیشدختر پاییز 👸
1بعد سالها برای بار دوم خوندمش عالی بود بعضی رمانها تو ذهن ادما حک میشن مثل آرمینا توصیه میکنم بخونید ❤️
۲ ماه پیشفریبا
2رمان خوبی بود خوب شد که با ماکان ازدواج کرد نه با دنی
۲ ماه پیشزینب
2از رمان داشت خوشم میومدهااا ولی وقتی آرمینا با ماکان ازدواج کرد خورد تو ذوقم نویسنده انگار می خواسته دستکاری روانی کنه ادمو نقش اصلی داستان دانی بود ن ماکاااااان پووووووفف این کارو با آدم نکنین خووووبب اعععععههههه
۳ ماه پیشزینب
2رمان خوبی بود ازش خوشم اومد ولی آخرش وقتی آرمینا با ماکان ازدواج کرد خورد تو ذوقم یعنی دلم میخواست نویسندرو با دستام خفه کنم بابا آزار داری مگه اصلا نقش اصلی داستان دانی بود ن ماکاااااان اااعهههههه دستکاری روانی یعنی این واقعا
۳ ماه پیشB.M
2رمان ضعیفی بود اونقدر جذاب نبود که مخاطب بخواد تا آخرش بخونه ومتوجه گذشت زمان نشه . بیشتر برای وقتای بیکاری و سرگرمی خوبه ک وقت بخوادبگذره .
۳ ماه پیشویدا
1رمان خوبی بود دست نویسندش درد نکنه.
۳ ماه پیش
کیمیا
0خیلی بچگونه بود چطور یه دختر نقش پسر رو بازی میکنه اولش واقعا بچگونه بود ولی آخرش خوب بود