خلاصه رمان عاشقانه ازدواج صوری
داستان درباره ی دختری به نام سوگل که با از دست دادن پدر وخواهرش توی یک تصادف مجبور به ازدواج با پسری به نام باراد میشه که علاوه بر تغییر زندگی باراد زندگی خودشم تغییر می کند (پایان خوش)
قسمتی از متن رمان ازدواج صوری
آذر
2جالب بود ولی ای کاش یکم با جزئیات تر و زیادتر بود ولی در کل قشنگ بودن
۲ ماه پیش.....
0رمان خوبی بود ولی اونجاش که گفتن سوگل مرده واقعا بهم شوک وارد شد
۱ هفته پیشچون خره حرف میکنه
0رمان خیلی قشنگی بود ☺️ ای کاشک نویسنده می تونست باهام چت کنه چون من به رشته ی نویسنده کی و رمان نویسی خیلی علاقه دارم . شمارم اگر دوست دارید همان بهم پیام بدین چون چند سوال از شما دارم . 09210363565
۲ هفته پیشزینب خانم
1رومان قشنگیه اما ای کاشک ادامه داشت😭 و می تونستیم ادامه استان رو بخونیم .🤲🏻 ممنون از نویسنده این رمان واقعا قشنگ بود .😘🥺✨
۲ هفته پیشافتضاح
1افتضاح تر از این ندیدم.
۳ هفته پیشسارینا
0خیلی خیلی قشنگ بودددددپپد
۳ هفته پیشهانیه
2افتضاح بی معنی مزخرف بی منطق افتضاح بازم افتضاح حیف وقت بروشور تبلیغاتی بخونی بهتره
۳ هفته پیشهدام عنتر خر
0خب بگو چرا اسمتو میزاری روش افتضاح خانم
۳ هفته پیشKimiya
6اخه وقتی بخاطر بدهی مجبور میشه ازدواج کنه صدرصد یعنی خانواده بدبختی بودن پس چطور توی دبی درس خونده به نظرم میتونست بهتر باشه که یه چیزایی میگفتید حداقل با واقعیت جور دراد تخیلی بودنش خیلی زیاد بود😕
۱ ماه پیشزهرا
3قشنگ بود پایان خوشی داشته فقط بدره تخیلی بود دوراز زندگی واقعی بود
۱ ماه پیشعسل
2خوب بود برا یبار خوندن اما خیلی فانتزی بود😂
۲ ماه پیشمینا
3اول داستان طوری بود که فکر کردم بخاطر بدهی مامانه وام میگیره دختره بخاطر بدهی ازدواج می کنه فکرکردم بدبختا فقیرن، اما بعدا فهمیدم دختره دکتره دبی رفته پیانو ، نمی دونم گیتاریست ، کلا حیف وقتم اصلا نمی ارزید بعدشم چهار سال زنده بوده عمل کرده اونم چندبار ، کلااااا مزخرف
۲ ماه پیشمریمی
0چون پیانو بلده که خودش گفت تو بهزیستی یه کلاس لوده دیگه مامانش گذاشته بره و یاد بگیر ولی بعد از مرگ سوگند دیگه بهش اجازه رفتن نداده🙃🕊🙂 ↔️
۲ ماه پیشزهرا
2خوشم نیومد خیلی از این شاخه به اون شاخه بود می تونست بهتر باشه
۲ ماه پیشHoney
2بسم الله اینا چرا با داداش هاشون اینقدر راحت بودن😐چرا تو بغل برادرش میخوابید؟ تیرداد دیگه شور روشن فکری که چه عرض کنم، بی... رو درآورده بود. زنگ زده به خواهره میگه شنیدم ازدواج کردی😅 ولی خب از حق نگذریم جریان دبی و پیانو اینا مال قبل فوت پدرشون و ورشکستگی بود دیگه، چیز عجیبی نیست
۲ ماه پیشریحانه
1خوب بود ولی میتونست بهتر باش کم تر سانسرش میکردین
۲ ماه پیشسها
0به نظر من رمان جالبیه حتما بخونیدش
۲ ماه پیش
مهدیس
0واییییی ننههههههه چیگد گشنگ بودند.🥲🌷 البته میتونیت با جزئیات تر وبهتر هم باشه. ولی در کل ممنون از نویسنده بابت این رمان زیباااا