« به نظرم زندگی کردن با زنده بودن خیلی فرق داره! همه‌مون بعد هر جنایت قِسر در رفتیم تا زندگی کنیم؛ ولی نکردیم! مثلا من بابا... اگه سر و کله‌ی عشق توی زندگیم پیدا بشه شاید منم بتونم زندگی کنم... چی فکرمی‌کنی؟» یک شرکت واسطه‌ای که در زمینه‌ی واردات و ترخیص کالا از گمرک فعالیت می‌کند؛ اما در پشت پرده‌ی آن چه اتفاقات شومی ممکن است بیافتد؟ آوازه‌ی دو اَبَر شرور یعنی یک پدر و پسر بی‌رحم میان تمام مردان مافیایی پیچیده است که می‌خواهند کسب و کارشان را گسترش دهند تا میان تبهکاران سری توی سرها شوند! مخالفان را به ورطه‌ی نابودی بکشانند، خیانتکاران را مجازات کنند و مهره‌های به درد بخور را به خود جذب کنند... «دردسر تو راهه... ولی نه واسه ما!» هشدار: این رمان دارای صحنه‌های اکشن، هیجان انگیز و خشونت آمیز می‌باشد که به تمامی افراد توصیه نمی‌شود. همچنین موزیک‌های هر پارت برای پاراگراف‌های خاصی هستند که زمان پلی شدن هر کدام از آن‌ها پیش از پاراگراف مربوطه نوشته شده است.

ژانر : عاشقانه، اکشن، مافیایی

این رمان به صورت آنلاین در حال انتشار است و به مرور قرار داده میشود. شما میتوانید برای خواندن این رمان روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه مخصوص رمان منتقل شوید

شما به این رمان چه امتیازی میدهید؟
نظر خود را ارسال کنید
آخرین نظرات ارسال شده
نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.