رمان مرزی از جنس تاریکی
- به قلم nika_em و sogol_tisratil
- ⏱️۵ ساعت و ۵۹ دقیقه
- زبان فارسی
- 68.2K 👁
- 141 ❤️
- 132 💬
خلاصه رمان ترسناک مرزی از جنس تاریکی
۲دختر و۱پسر که همسایه های هم هستن، ۲سال در باره ی “جن”تحقیق می کردن و حالا یکی از آن ها توجه اش در اینترنت به “تله کینزی” جلب میشود و…..
قسمتی از متن رمان مرزی از جنس تاریکی
نازگل
0عالی بود جلد دومش اسمش چیه وکی میزاری
۴ ماه پیشجوان
0فصل دومش رو کی میذارید؟!
۵ ماه پیشARMY
0عالی بود ولی تمنا و امیر چی؟
۵ ماه پیشصدف
1کنجکاوم بدونم تمنا و امیر چیشدن اخرش ولی خیلی بد تموم شد خداییش ولی بازم خوب بود مرسی
۷ ماه پیشتمنا
1رمان خیلی خوبی بود ممنون از نویسنده ی رمان کسانی که میگن وقت تلف کردیم چرت میگن با اینگه میتونست بهتر تموم شه و لطفا فصل دوم رو زود تر بنویسه میتونه با این شروع کنه که اون فرشته همزادش یا یه فرشته ی دیگه بوده که برای نجاتش اومده
۹ ماه پیشپرنیا
3عالی بود، عاشف رمان های غیرقابل پیش بینی ام، و توی این رمان نمیشد اتفاق بعدی رو حدس زد
۱۰ ماه پیشپرنیا
0رمان واقعازیبایی بودبه نظرم نویسنده ذهن بازی داشته که تونسته رمانی به این قشنگی بنویسه من به این حساب این حرف رو می زنم چون بدونه این رمان تاحالا31رمان خوندمو به نظرم واقعارمان زیبایی بودواینکه رمان خیلی رازآلودوهیجانی معمایی بود وبه نظرم تمام مشخصیاتی که یک رمان زیبا باید داشته باشه رو داره
۱۱ ماه پیشshanay
0ترمه چقد پیک می بود 😐 که البته درمقابل حسود و نچسب بودن تمنا هیچی نیست 😑😑
۱۱ ماه پیشمریم
1وا چرا این جوری تموم شد لطفاً جلد دوم شم بزارین
۱۱ ماه پیشیاس?
1وقتم هدر نرفت ها ولی واقعا تهش بد تموم خانم نویسنده من روی این حساب خوندم که فصل دو داره فصل دو رو حتما بنویس درکل رمان جالبی خوشم اومد ولی اخرش چرت و مزخرف تموم شد😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
۱۱ ماه پیشنازنین
7چرا آخرش اینجوری تموم شد ، خب امیر و تمنا چی شدن ؟؟؟!!! خیلی دوست داشتم رمانو حتی داستانشم خیلی قوی بود ولی خیلی الکی و بد تموم شد ...
۱۲ ماه پیشYara
0حیف وقت ناموسی این جاش ترسناک بود ؟
۱ سال پیشپرنیا
4عالی بود😟
۲ سال پیشندا
4واقعاً عالی بود این برنامه فوق العاده است
۲ سال پیش
یگانه
0یکم سطحی بود اما بطور کلی بد نبود.