خلاصه رمان هیجانی خاطره
طنین_بهراد دختر 23 ساله ی که سرگرد نیروی انتظامیه. طنین بخاطر ماموریت یک ساله مجبور به ازدواج با سرگرد رایان رادمنش می شه. طنین مادرش رو از دست داده و زندگیش بدون هیچ ارامشیِ ! پدرش هم بخاطر دوری از خاطرات همسرش به مسافرت های خارجی می ره و طنین می مونه تنهای تنها !! ماموریتی که بهش می خوره یک سال طول می کشه. توی این ماموریت با پسری به اسم علی اشنا می شه که می شه گفت دست راستِ رئیس باند موادِ. علی توی زندگیش درد های زیادی کشیده. طنین از نگاه علی ترس داره و همیشه ازش دوری می کنه اما... پایان_خوش
قسمتی از متن رمان خاطره
غزل
0ولی چرت بود
۲ هفته پیشغزل
0از این رمان هر چیزی اتفاق میوفته و ممکنه که پلیس اومده باشه و صدای شلیک پلیس بوده باشه
۲ هفته پیشکرم رمان
1برای کسایی که رمان های مافیایی و پلیسی می خونن رمان خیلی چرتی هست اولا که دختره چرا انقدر زود عاشق شد دوما همش قلبش میگرفت درد قلب هم بخاطر عشق نیست پس مشکل قلبی داشته و اگه مشکل قلبی داشته باشه بهش اجازه نمیدن توی مأموریت به این مهمی جاسوس باشه ته رمان باز بود هرجا هم دنبالش گشتم ادامه اش نبود
۱۰ ماه پیشفاطیما
1آره اگه مشکل قلبی داشته اصلا تو پلیس راهش نمی دانند چون اونها باید از لحاظ جسمی و روحی سلامت باشند
۱ ماه پیشرز سفید
2از خلاصه مشخصه چقدر رمان غیرمنطقییه ، 23 سالشه و سرگرده؟🤣🤣به مخاطب احترام بذارین لااقل قبل نوشتن یک سرچ بکنین
۲ ماه پیشعلیرضا لیموچی
0دوستان مهدیه لیمو چی دیگه نویسندگی را کنار گذاشت 🙏❤
۲ سال پیشرائیتی
0حیف شد😭هیچوقت انقدر منتظر نبودم😂😭
۶ ماه پیشنگین
0حداقل بگید اسم جلد دومش چیه
۲ ماه پیشنگین
2رمان خوبی بود ولی کاش طنین عاشق سرگرد رادمنش میشود اینجوری خیلی بهتر بود و اینکه آخرش کاش طنین نمی مرد اما هنوز مطمئن نیستیم که مرده یا نه پس لطفاً اسم جلد دوم خاطره رو بزارید
۲ ماه پیشمینا
1زیاد جالب نبود
۲ ماه پیشسمیرا
3شروعش نکردم تو همون خلاصه داستان خوندم دختر 23 و سرگرده خندم گرفت
۳ ماه پیش𝔣𝔞𝔱𝔢𝔪𝔢𝔥
2رمان جالبی نبود،مگه طنین مجبور نشد با رایان ازدواج کنه؟؟برای چی مجبور شد با اینکه اتفاق خاصی بین رایان و طنین رخ نداده بود اصلا بنظرم نیازی به ازدواج نبود.و اینکه شخصیت طنین رو به یه شکل لوس جلوه داده بود مشکل قلبش رو زیاد به رخ می کشید و همین باعث می شد از خوندنش خسته بشی
۳ ماه پیشسهیلا آزادی
2نام فصل دومش چیست می خوام بخونمش
۳ ماه پیشحلما
1من که چیزی از این رمان نفهمیدم رمان جالبی نبود
۴ ماه پیشربابه
1نام فصل دوم چی هست لطفاً معرفی کنید تا برای خواندن آماده باشیم ممنون
۴ ماه پیشریحانه
8این چه وضع رمان نوشتنه؟ دختر اگه چادری و مذهبی باشه هیچ وقت اجازه نمیده نامحرم ها بهش دست بزنه اون وقت جوری نوشته شده ک کیاوش و اریانا و آریا خیلی راحت بغلش میکنن و هیچی نمیگه! خیلی رمان مسخره ای بود اصلنم قشنگ نبود حیف وقتتون خدافظ
۱ سال پیششوکا
0آریانا دختر بود کیاوش بهش *** کرد آریا بهش دست نزد لطفا حواست باشه داری چی میگی
۱۲ ماه پیشپانی
1دقیقااااااا
۵ ماه پیشمریم
34 سال از خوندنش گذشت هنو منتظرم بزارنششش پس کی میزاریدد
۵ ماه پیش
حنا
0خدا وکیلی آبروی هر چی نویسنده رو بردین حیف وقت که برا این رمان گذاشتیم