خلاصه رمان طنز گل رز سفید
شمیم.. دختری مغرور… لجباز… غد و یکدنده.. که با دوست صمیمی و جون جونیش طنین با اصرار و التماس وارد دانشگاه دولتی رشت میشن! موضوع اصلی رمان از اونجایی شروع میشه که شمیم سر یه لجبازی هر چند کوچیک با استادِ جوونش لج میافته!.. لجاجتی که عاقبت خوب و خوشی رو براش در پی نداره! گذشته از اون .. در این بین اتفاقاتی براش میافته که به قول معروف این اتفاقات میشن چوبی لای چرخ زندگیش! پایان خوش
قسمتی از متن رمان گل رز سفید
....
0خیلی پرش داشت خیییییلیییییی
۴ روز پیشSafa
0جالب بود و اینکه خیلی طولانی بود یکم کم تر بهتر بود
۷ روز پیشali
11همش شعر میگید شما دخترا تا طرف پول و قیافه نداشته باشع نمیرید باهاش این رماناهم بخاطر همین پسررو خیلی خشگلو پولدار میکنن
۲ سال پیشیاسی
52کی گفتههههه|: همه عین هم نیستن. واسه هر گسی یه چی اولویته پس جمع نبند:)
۱ سال پیشفرشته رادمنش
10لایک داری👍🏻
۱۲ ماه پیشفاطمه
20نه اصلا قبول ندارم نطرتو چون اگه اونجوری بود اصلا هیچ *** نباید ازدواج میکرد اخلاق و حیا مهم تراز تیپ و قیافس
۱ سال پیشShadi
5اوکی پس اگه یکی اومد چاق و فقیر و بد قیافه و زشت و قدکوتاه ولی اخلاقش خوب بود حیا داشت خاستگار توعه و مطمئن باشم قبولش میکنی؟!
۹ ماه پیشM. r
14داداش تو که میگی دخترا به پول و قیافه و... بیشتر اهمیت میدن از نظر من همه مثل هم نیستن هر کدوم از ما یه رفتاری داریم و از نظرم ذات خیلی مهم تر از قیافه و پوله حالا مثلا یکی پولدار ترین ادمه ولی ذات نداره این چه فایده دارع با پول نمیشه همه چیو خرید ذات که اصلا
۱۱ ماه پیشسارا
12معلومه نه پول داری نه قیافه
۶ ماه پیشنیکا
15از نظر من کلا پسرو ول کنید بشید مرد خودتون
۵ ماه پیشآتنا
0حققققققققققق
۴ هفته پیشنفس
6یاد بگیر همه رو مث دخترای دور ورت نبین علی جان
۵ ماه پیشآوا
7علی جان خیلی **** میگی
۵ ماه پیشKKL
12مثل شما پسرا که تا دختر زیبایی نداشته باشه و مثل بردتون نباشه آدم حسابش نمی کنید.
۳ ماه پیشآوا
3از بجایی می پرید یجای دیگه بعدم بار اول که باهم قهر کردن شمیم واقعا روی چیز مسخره ای قهر کرد .آدم مشتاق نمیشد بقیشو بخونه.
۴ هفته پیش...
1زندگی عجیبیه خدایی ولی یکم لوس بود رمان و خب ارزش نداشت این همه بشینم پاش و همچنین باید بگم که خیلی زود بند داستان تموم میشد یهو از عروسی رفتن ماه عسل و خیلی عروسی تو عروسی و دراما تو دراما بود جم تی وی دیگه انقد دراما نداره
۱ ماه پیشرها
2من الان نزدیکه بیست ساله رمان میخونم کمتر رمانی رو دیدم که انقدر بچگانه و لوس و پر از غلط املایی باشه اصلا خوشم نیومد به دوستانی که میخوان این رمان رو بخونن پیشنهاد میدم وقته خودشون رو هدر ندن ارزش خوندن نداره.
۱ ماه پیشرها
0ادامه نظرم رو میگم .نویسنده عزیز اگه میخوای به کارت ادامه بدی و نویسندگی کنی بهتره یکم مطالعه کنی .خواهشا از رمان های دیگه کپی نکن .یه داستان که میخوای بنویسی چند بار بخون ببین غلط املایی نداشته باشه متنت .این طوری همه ی رمان هات اگه غلط املایی داشته باشه کمتر کسی رمانت رو می خونه.
۱ ماه پیشرها
0من فقط اول رمان روخوندم بقیه رو خوندم داستان به شدت بچه گونه بود. نویسنده گرامی چه طوری اسمه شخصیت هارو یادت رفته یه جا اسمه دوسته شمیم رو نوشتی طنین چند جای دیگه نوشتی زهرا یه جا اسمه داداش شمیم رو نوشتی ندیم یه جا دیگه نعیم نوشتی اصلادقت نکردی .مشخصه نویسنده سنش خیلی پایین بوده.
۱ ماه پیشasra
3آخراشو که شکست عشقی و اینا خورد بد بود،چون ما این رمان رو به عنوان طنز انتخاب کردیم ولی بعد از یه جایی همش گریه و زاری بود،ولی در کل خوب بود
۱ ماه پیشBbbb
1قصه خیلی معمولی بود خیلی زیاد و پر از غلط املایی
۲ ماه پیشفاطمه
0خوب بود در کل و جاهایی باید ویرایش میشد از جمله دو فصل اول خیلی کسل کننده بود بعد از یه جایی به بعد فقط دختره دم به دقیقه اشکش دم مشکش بود و ...
۲ ماه پیشناشناس
3عزیزم غلت املایی زیاد داشت کسی که رمان مینویسه بایدحواسش باشه که چه اسمی انتخاب کرده اون دوست شمیم من نفهمیدم اسمش طنین بودیازهرا خودم دارم یه رمان مینویسم میدونم خیلی سخته ولی روزی۱۰بار نگا میکنم ببینم اشتبا ندارم جایی هست که تپق زده باشم اینا چیزایی هستن که۱نویسنده بایدحواسش باشه من هنوز پارت۱هستم
۲ ماه پیشhaida
0اسم رمانت چیه بانو؟
۲ ماه پیشلیارا
5غلط ✅ غلت❌
۲ ماه پیشستایش
2موضوع رمان میتونست جذاب بشه ولی اصلا از قلمت خوشم نیومد نویسنده علاوه بر غلط املایی که داشتی جاهایی که رمان رو جذاب تر میکرد رو از وسط ول میکردی و به جزئیاتی که کم اهمیت تره مینوشتی بعدم اصلا از بهونه ی جدایی شمیم و ارشان خوشم نیومد. شخصیت شمیم از یه جا به بعد انگار دختر پنج ساله بود، خیلی لوس بود
۲ ماه پیش?✨️
3سلام رمانت عالییی بود خیلی قشنگ بود واقعا بهترین رمانی بود که من تا الان خونده بودم عالییی ولی به نظرم اگر اهنگ رز سفیدمن اون تیکه هایی که ارشان و شمیم از هم دور بودن و مینوشتی خیلی بهتر میشد البته عالیییییی بودددددد👌👌👌👌👌
۵ ماه پیشآتنا
2آهنگ رز سفید من حامیم✨️🤍
۲ ماه پیش
Rihana
0اصلا خوشم نیومد، از وسطش ولش کردم، و پیشنهاد میکنم نخونید. اسم دوستش یه جا میشه طنین یه جا میشه زهرا خب بالاخره کدوم؟؟ تکلیف خودتو مشخص کن بعد وسطش یهو شد فصل دوم و پرید جلو😒😒😒 بلد نیستی رمان بنویسی، ننویس