خلاصه رمان عاشقانه قدیسه نجس ) جلد اول )
دختر قصمون. خیلى مهربونه ولى خودشو سنگ دل نشون میده.بازم دختر قصه مون خیلی درد تو زندگی ش داره ولی بی خیاله... چون مجبوره... خیلی حرفا داره،بیشتر از من..بیشتر از تو... ولی به یه زبون دیگه میگه.به زبون بی خیالی...اما یه درد مشترک با من و تو داره... اونم از بدجنسی آدما بدش میاد... به حرف مردم اهمیتی نمیده... دختر قصه مون با اینکه نمی خواد،اما یه اسم روشه... اسمی که زندگی شو عوض کرده...
قسمتی از متن رمان قدیسه نجس ) جلد اول )
پری
0سلام رمانش قشنگ بود یعنی عالی بود فقط اسم جلد دومم چیه
۳ سال پیشدنیا
0محکومه شب پرگناه
۲ ماه پیشمینا
2عالی من قبلاً فصل دوش رو خونده بودم تازه متوجه شدم که فصل یک داره. چندساله پیش من فصل دومش خوندم
۳ سال پیشاسم جلد دو چیه
0زهرا امینی
۱ سال پیشدینا
1ببخشید ولی اصلا اینایی که میگن عالی بود و درک نمیکنم قلم بسیار ضعیف بود اینو کسی میفهمه که رمان های سطح بالارو خونده باشه
۱ سال پیشسحر ۳۵
0خیلی قشنگ زیبا و عالی
۲ سال پیشaylin
0عالی🥺👌
۳ سال پیششکلات
1بسیار زیبا بود از خوندنش پشیمون نمیشید
۳ سال پیشماریا
1جلد اول که خیلی قشنگ بود ممنون از نویسنده عزیز
۳ سال پیشMena
0هنوز نخوندم ولی امیدوارم خوب باشه
۴ سال پیشM
0ارزش خوندنو داره لحنش صمیمی کتابی نیست قشنگ میشه خودتو جای شخصیت داستان بزاری
۴ سال پیشMona
1من قسمت چهارمم واقعا قشنگه از اون رماناس دوس نداری ولش کنی نه بعضی رمانا فقط در باز کردم رفتم داخل درو بستم خوابیدم نمیدونم مسواک زدم واقعا ارزش خوندن داره هیجان داره
۴ سال پیش?هانیه
6فقط من از کفش ده سانتی و اَبرو های نازک و ناخون بیشتر از ۳ میلیمتر متنفرم؟!!
۴ سال پیشکبری قشنگه
1بسی زیبا بود..._پیشنهاد میکنم بخونید_:)
۴ سال پیشبانو
1سلام رمان آبکی و با قلم ضعیفی هست فصل دومش که خیلی تعریفش را کردین بخونیم ببینیم چیه لطفاً نظرات را کارشناسی شده و بهتر بنویسین بر اساس نظرات شما رمان دانلود میکنیم موفق باشین
۴ سال پیشچشانا
2واقعا خیلییی خوب بود جزو بهترین رمان هاست و واقعا جای تعجبه که تعداد لایک ها کمه و واقعا داخل فصل دوم تمام ابهامات از بین می ره☺️☺️😍پس پیشنهاد میکنم بخونیدش
۴ سال پیشستایش
1خیلی هم عالیه
۴ سال پیش
نازنین
1واییییییی من این رمانو وقتی ۱۴ ۱۵ سالم بود خوندم اونموقع عاشقش بودم