خلاصه رمان فانتزی اشک خورشید
موضوع درباره مدرسه جادوگری که قوانین خودش رو داره و دو اصل جادوگر از هم جدا هستند و فقط اجازه جنگ باهم رو دارند…..اما ایسا فرشته پاکی ها در بین نبرد با سلفوس شیطان اتشین میفهمد که نمیتواند به او صدمه بزند در واقع نیرویی مانع جنگ ان دو میشود جوری که هیچ کدام نمیتوانند بجنگندو به هم صدمه وارد کنند……و این موضوع افسانه قدیمی رو دوباره زنده میکنه و باعث… (پایان خوش)
قسمتی از متن رمان اشک خورشید
فرزانه
0خوب بود. پیشنهاد میکنم بخونیدش. ولی به نظرم این رمان کامل نیست. نویسنده ی عزیز رمانت خیلی خوب بود ولی کاش بعضی قسمت هارو کامل تر نوشته بودی و اینکه من منتظرِ ازدواجشون بودم ولی ازدواج نکردن.
۶ ماه پیشTorenj
0تا قسمت اخر که داستان کاملا عوض میشه بقیش مثل بقیه رمان های شیطان و فرشته بود وقتی سلفوس رفت زمان دیگه کم کم گیج شدم قلم هم یکم ضعیف بود ولی از حق نگذریم ایده پردازی نویسنده خیلی خوبه و زحمتی که کشیده برای تموم کردن رمان ولی قشنگ معلوم هست که آخرش رو فقط می خواسته یه جوری جمع کنه
۶ ماه پیشخورشید
1رمان ناقص بود به نظرم خیلی قسمت های مبهم داشت و اینکه بلاخره نفهمیدیم چیشد داستان عشقشون وزدواج کردن یانه
۷ ماه پیشغزلم:)
1رمان خوبی بود ولی جاهای مبهم زیاد داشت ... پدر ایسا کی بود؟ انتل چیشد سرنوشتش؟ چرا اخرش خلاصه تموم شد؟؟ سرنوشت ارسام و مینارا چیشد؟؟ به نظرم این قسمتایی که برای مخاطب مبهم مونده باید توی جلد دو و سه مشخص بشه ... با تشکر از قلم نویسنده💫
۱۱ ماه پیشshadi
3خسته نباشید نویسنده عزیز خیلییی قاطی و در هم بود اصلا یه جاهایی ادم نمیفهمید چی از چیه و جاهایی که احتیاج به توصیف داشت خلاصه کردی و جاهایی که لازم نبود گسترده ایده و گستره ذهنیت خوب بود موفق باشی
۱۲ ماه پیشیار کتاب
3خوب بود اولش احساس کردم از دوستان فرشته تقلید کرده مخصوصا که اسمش سولفوس بود می تونست جلد دوم داشته باشه آرسام کلا کیه آنتل مگه همون تبعیدی به زمین نبود همون دوست آرسام این بدبخت هم کاملا نادیده گرفته شده این رمان فوق العاده است ولی جلد دو وسه کم داره مادر و پدر آیسا کین دقیقا ومحشربخونش
۱۲ ماه پیشBahar
1عالیییییییی بوددددد👏🏻 عاشقش شدممممم😃 هرچی ازش بگم کم گفتم😃 از یک تا ده بهش 20 میدم👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
۱ سال پیش......
2عالی بود ولی بهتر بود ادامه داشته باشه بهتون پیشنهاد میدم که بخوانیش خیلی جالب بود
۱ سال پیشNazanin
4خیلی کسل کننده بود
۱ سال پیششیرین
36اقا واقعا خسته شدم یه رمان مد نظرم پیدا نمیکنم همش خلاصه و نظرات رو مبخونم و با صلیقم جور در نمیاد شایدم خیلی بد پسندم😅دوستان ممنون میشم اسم یه رمان بگید که شخصیتاش تو روستا زندگی کنن
۴ سال پیشرزیتا
5اجبار اختیاری، اختیار اجباری
۴ سال پیشMelorin
2پشت کوهی داستان یه معلمه شهری هستش که وارد روستا میشه خیلی قشنگ بود و رمان ارباب سالار اینم قشنگه
۲ سال پیشnasim
1اره واقعا رمان خیلی خوبیه
۲ سال پیشسنا
2خیلی خوب بود
۲ سال پیشفاطی
1خیلییییی قشنگگگگ بوددددد 😍
۲ سال پیشBloom
1خیلی خوب بود
۳ سال پیشMasoume
5این دیگه چه سمی بود تا چند تا قسمت اولش رو خوندم سرگیجه گرفتم
۳ سال پیش
فریناز
0عالی بود ولی اخرش وخوب جمع نکرده بود خلاصه بخونین