خلاصه رمان طنز ظرفیت تکمیل
نیاز دختری شاد و پر هدفه.سختی ها و تلخی های توی زندگیش کمی بیشتر از ظرفیتش هست... روزگار باهاش جوری کنار میاد که حتی لحظه ای تو باورهاش نمیگنجه … نیاز دوست داره پیشرفت کنه اما چجوری ؟ شخصی وارد زندگیش میشه که ناخواسته راه پیشرفت نیاز رو سخت و تقریبا غیر ممکن میکنه.اما...
قسمتی از متن رمان ظرفیت تکمیل
سوگل
1رمان خیلی چرت وآبکیه قلم نویسنده واقعا ضعیفه پسره دختره رو همش در سطح دخترای خیابونی میدون هر بار توهمین وتحقیر های خیلی زشتجلوی همه ولی آخرش با معذرت خواهی بیخیال همه چی میشن حیف وقت....
۳ هفته پیشبهآرم
1خانم بهرامی چند روزه منو و از کار و زندگی انداختی و منی ک حاضر نبودم رمان ایرانی بخونم و سکته دادی و بعد هم باعث شدی کلی ذوق کنم.خوب آدمو با نوشته است همراه میکنی ،عالییی بودد
۳ ماه پیشسارینا
3میتونم بپرسم چرا حاضر نبودی رمان ایرانی بخونی؟ یعنی خارجی میخوندی؟ بنظرت خارجیا بهترن؟ اخه راستش از رمانای ایرانی خسته شدم انگار هیچ ایده جدیدی کسی نداره همشون شدن یه دختر شر و شیطون و لجباز با یه پسر سرد و مغرور خیلی چندشن اگه رمان خوب سراغ داری معرفی میکنی؟
۳ ماه پیشatna
2تکنیکای مخ زنی رو بخون ۴ جلده توی همین برنامه هم هست واقعا محشره بعد از تموم کردنش تا یه مدت دلم نمیگرفت هیچ رمانی رو بخونم پیانولا هم قشنگه اون و هم بخون اگه چیز جدید میخوای این دوتا محشرن
۳ هفته پیشسین
1این رمان اصلا ارزش خوندن نداره
۴ هفته پیشسین
1تازه شروعش کردم ولی رمانی نیست که مخاطبو جذب کنه. فکر نکنم تا آخر رمانو بخونم. شروعش اصلا جالب نبود. از شخصیت زن نقش اصلی هم اصلا خوشم نیومد.
۴ هفته پیشفاطمه
0ببخشید منم بخشی از رمان فاروق ودیار وتوی یکی از کانال های *** خوندم دیگه ادامه ندادن میتونم بپرسم که لااقل اسم رمانش چی بود
۱ ماه پیشفاطمه
0به نظر منم خیلی قشنگ بود ودوستی داشتم از اون به بعد خیلی به خوندن رمان علاقمند شدم ممنون از شما
۱ ماه پیشفاطی
0به نظرمن رمانش خوب بود ولی بعضی جاهای که نیاز میگفت منطقی ترین حرف زدم به نظرم بی منطق ترین حرف ممکن زد هی میگفت من غرورم نمی زاره بگم پدر مادر ندارم صد بار تودعواها این حرف تکرار میکرد در کل رمان خوبی بود
۲ ماه پیشسارا
0نمیدونم چی بگم یعنی همه ی قسمت هاش گریه کردم و حرص خوردم قسمت اخرررررر تازه باهم ازدواج کردن و از حال خوبشون گفت خوب نویسنده عزیز بزار باهم توی حال خوبشون شریک باشیم ما که تموم بدبختی هاشون رو خوندیم به امید خوشی هاشون
۲ ماه پیشنرگس
0من قسمت های اولیه این داستان را داخل یه کانال *** خوندم اینقدرمشتاق بودم بقیه اش بخونم که کل گوگل راسرچ زدم تا تونستم داخل این برنامه پیداش کنم شب تا صبح همه اش رابخونم. از نویسنده عزیزم ممنونم بابت این رمان عالللللیییبیب. فوق العاده
۳ ماه پیشBaran
0کاش جلد دوم هم داشت 🥲خیلی قشنگن چندبار خوندم ، لطفا ادامه بدید این رمان رو 🙏
۳ ماه پیشحداد
0عالی بود رمان پر از اتفاقات غیر م نتظر بود آخرش خوش
۴ ماه پیشعطا
0و همچنین ابراز علاقه و عشقی که جای خودش رو به نفرت داده بود ادامه میدادید و هچنین بجا بود که در این عذاب وجدانها بیشتر از معنویات کمک گرفته میشد. در کل من خیلی از خوندنش لذت بردم و به شما نویسنده عزیز دستمریزاد عرض میکنم.
۴ ماه پیشعطا
0با عرض سلام و خسته نباشید.. رمانتون رو خوندم،خیلی جذاب و دوستداشتنی بود،چقدر زیبا و به جا از شخصیت های داستان استفاده کردید،فرود و نشیب هاش رو دوست داشتم،ولی به نظر من کاش میشد از جایی که بینشون فاصله افتاد رمان رو به زبان کیان و احساس گناه وندامتی که از پاکی و صداقت نیاز داشت و همچنین ابراز علاقه و
۴ ماه پیشملی
8بنظرم از اون صبح که نیاز پیام آریا رو دید میتونست رمان جور دیگه ای نوشته بشه مثلا از جایی که نیاز میره و ناپدید میشه نویسنده میتونست از اون فصله ادامه رمان رو از زبون کیان بنویسه که اون مدت حسش چی بوده چیکار میکرده و کجا ها دنبال نیاز میگشته و چطور پیداش کرده و چطور نا محسوس حمایتش میکرده
۶ ماه پیشعدنان
1دقیقا نظر من مثل شماست تغییر راوی و قلم دادن به سایر کاراکترهای اصلی
۴ ماه پیش
Ensiye
1اول رمان خیلی خوب بود و دوسش داشتم اما کم کم حوصله سر بر شد ولی درکل میشه گفت خوب بود