خلاصه رمان طنز مگس
یه پسر نابغه شیطون داریم به اسم ساتیار،طبق محاسباتش از طریق فرمول هاش به این نتیجه رسیده که پانیذ دختر دست و پا چلفتی دانشگاه مخرج مشترکش باهاش میشه: «بی نهایت» در نتیجه پانیذ باید مال اون باشه. اولش به زور وسط دانشگاه ماچش می کنه تا نامزد دختره رو دک کنه. بعد می دزدتش و .....
قسمتی از متن رمان مگس
فری پیکاسو 🌱
0خدایی از حق نگذریم رومان خوبی بود 🥲🥹 👌🏻 منم از ساتیار خیلی خوشم اومد 😁😂🤣🤧
۲ روز پیشمونا
0خیلیی دوست دارم این رمانو دو سه سال پیش هم خونده بودمش😍🥹
۳ روز پیشقشنگ
1سلام مرینای رمان مگسی قلمت، ذهنت، شوخ طبیعت عالی همیشه بدرخشی واقعا در این بحران خندیدن سخته اما خندیدم
۵ روز پیشناشناس
0بهترینننن رمانی بود که تو زندگیم خوندم. اصلا هر چی بگم کم گفتم. خیلییی باحال بود. بعضی رمان های که میخوندم ایده های جالبی داشتن ولی خوب ننوشته بودن. ولی این هم ایده خیلی باحال بود هم خیلی قلم عالی داشت. من که عاشق ساتیار شدم 😂😂😂
۷ روز پیشتبسم
2مثل این رمان چی معرفی میکنید ؟؟
۲ ماه پیشدخترک رمان خون
4در همسایگی گودزیلا ، به من نگو ببعی ، جسمم و پس بده و..
۴ هفته پیشآوا
1لطفااا میشه چند تا رمان مثل به من نگو ببعی رو معرفی کنیدد؟؟🥲🫠
۴ هفته پیشدخترک رمان خون
0از اونجایی که خیلی وقته نتونستم برم رمانستان یادم رفته خیلی اسماشونو ولی جسمم و پس بده و اگه نخوندی پیدا کن بخون من بازم یادم اومد بهت میگم
۴ هفته پیشمهناز
0جسمم پس بده پیداشون نمیکنم
۱ هفته پیشمهناز
0میشه بگید کجا رمانهای رو میتونم بخونم چون پیداشون نمیکنم
۲ هفته پیشدخترک رمان خون
0از رمانستان میتونی بخونی در همسایگی گودزیلا اینجام هس
۲ هفته پیشمهناز
0سلام میشه بگید کجا این رمانهای رو خوندی پیدا شون نمکنم
۲ هفته پیشستاره
3خیلی عالی بود بهترین رمانی بود ک تا حالا خوندم 😍😍😍😂😂😂😂
۱ هفته پیشم.م
3بهترین و هیجان انگیز ترین و خواندنی ترین رمانی بود که خوندم . راستش من در بد ترین روزهای عمرم فقط با این رمان بود که خنده های از ته دل سر میدادم . واقعا ممنونم ازتون .
۱ هفته پیشافی
0مضخرف ترین رمان بود
۱ هفته پیشنگار
3رمان طنز خیلیییی خوبی بود خدا می دونه سر خواندن این رمان چقدر کاشکی خندیدم خانوادم یه لحظه فکر کردن دیونه شدم در کل رمان خیلی خوبی بود امیدوارم هم نویسنده هم دوستاش که تو ساخت رمان کمکش کردن تو کارهای بعیدشون هم موفق و پیروز باشند💙💙💙💙
۱ هفته پیشدرسا
3واقعا قشنگ و پر از حس خوب برای زمانی که به روحیه و حال خوب احتیاج دارید پیشنهادش میکنم
۲ هفته پیشایهان
3عالییی بود یکی از بهترین رمان هایی بود که تا بحال خوندم پیشنهاد میکنم شما هم بخونید ❣️
۱ هفته پیشسمانه
2خیلی خوب بود من که خوشم اومد
۲ هفته پیشرزیتا
2عالی بود یکی از بهترین رمان ها که هرچقدر جلوتر میره انگیزت برای تموم کردنش بیشتر میشه>>> ممنون از نویسنده امیدوارم همیشه موفق باشه و لبخند به روی لبش باشه🌱💚
۲ هفته پیشفاطمه
3رومان خوب وعالی بود ممنون از نویسنده ی عزیز
۲ هفته پیشزهرا
1رمان عالییییییییی بود💗طنز و باحال بود🥰فقط میشه لطفا بگید رمان جسمم را پس بده و من ببعی نیستم را از کدام قسمت این برنامه پیدا کنم؟
۲ هفته پیش
اف اف
0رمان خوببی بود.