خلاصه رمان عاشقانه تمناي ماندن
دختري به اسم تمنا كه چندين ساله عاشق كره اس. به آرزوش براي رفتن به كره مي رسه. با اين اتفاق زندگيش تغيير هاي زيادي ميكنه. ايا حس هاي تمنا ثابت ميمونه يا تغيير ميكنه....
قسمتی از متن رمان تمناي ماندن
رها
0من یه تیکه اول رمان رو خوندم بقیه رو نه به معنای واقعی کلمه افتضاح افتضاح خیلی چرت بود همش نصفه بود فقط هم از لباس پوشیدن و غذا خوردن و بیرون رفتن تمنا نوشته بود دیگه حالم داشت از رمان بهم میخورد آخه این داستان ها چیه می نویسید .کسی مجبورتون کرده چرت و پرت سرهم کنید
۱ ماه پیشاسرا
5خوب بودولی چراکره
۵ سال پیشسارینا
6واقعا خیلی باحاله ☺😂 کسی میدونه اسم جلد دومش چیه ؟ خواهشا اگه پیدا کردید بگید💓
۵ سال پیشسام
1از قلم نویسنده خوشم آمد خیلی جذاب بود.
۵ سال پیشابرا
0چرا کره نه
۱ ماه پیشAna
1رمان بدی نبود ولی عالی هم نبود . خیلی اتفاقات سریع افتاد و خیلی رو دور تند بود همه چی مخصوصا تعقییر علاقه ی تان از تمنا به نیلا .
۱۰ ماه پیشMahta
0ادامش رو از کجا میتونیم پیدا کنیم؟
۱۱ ماه پیش?تا ابد آرمی
0من آرمی هستم و باید بگم که این این رمان یکی از بهترین رمان های هستش که من تا به حال خوندم و اینکه عاشق کره هستم . ممنونم از نویسنده عزیز و محترم
۱۱ ماه پیشNazila♡
0من خودم عاشق کشور کره ام البته ن اینکه آرمی باشما نه ولی خب انقدر کع فیلم های تاریخی کره ای ها قشنگ عاشق کره شدم و دوست دارم بهش سفر کنم در آینده 😍😍😍
۱۱ ماه پیشنیلوفر آبی
0منم آرمی هستم وعاشق کره از رمان خیلی خوشم اومد مخصوصا هیون وو
۱ سال پیشفاطی
0رمان خوبی بود اما لی هیون وو توی کره بازیگر و خواننده است عاشق کره این برین تو اینترنت رمان نمیدونستم رو بخونید خیلی بهتر و قشنگتره.
۵ سال پیشاوین
0میشه بگید از کجا ؟ هر چی گشتم پیدا نکردم رمان نمیدونستم منظورمه
۲ سال پیشترک قِزِه
3این بنظره آرمیه من ارمیم و هم عاشق کره
۴ سال پیشدختر ارمی
1چون خودم آرمی هستم و عاشق کره این رمانو دوست داشتم
۲ سال پیشOmoli
0بدنبود اما نصفه وآبکی تموم کرد رمانو
۲ سال پیشمحدثه
0از لحاظ نوشتار مبتدی بود ، ولی باارفاق میشه گفت رمان نسبتاً خوبی بود ، البته اگر غلط املایی هاش رو فاکتور بگیریم!
۳ سال پیشندا
0خوب بود میتونست عالی باشه نصفه تموم شد منتظر فصل2 هستیم ممنون نویسنده
۳ سال پیششیما اسماعیل نصب
0رمان عالی بود حتماً بخوانید لذت بردم آنقدر خوشمزه آمده بود که در 2 ساعت تمامش را خاندم
۳ سال پیشآرتین
1عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید
۳ سال پیش
ساغر
0رمان خوبی بود. نه خیلی خوب و نه خیلی بد.