خلاصه رمان عاشقانه نجوای عشق
قسمتی از متن : بادیدنش مثل همیشه ضربان قلبم بالا رفت اما اون مثل همیشه خشک وسرد مثل یخ بهم نگاه گذرایی انداخت و بدون اینکه حتی بخواد اخم کنه خیلی سرد لب زد -سلام خوبی شایلی ازلحن سردش لرز خفیفی توتنم نشست قلب بی قرارم خودشو به درودیوارمیکوبید خیلی دوست داشتم بهش بگم سلام عشقم ولی بادیدن چشمای یخیش بغض دوباره توگلوم جاخوش کردباصدایی که سعی میکردم نلرزه جواب دادم
قسمتی از متن رمان نجوای عشق
عارفه
0در کل رمان قشنگی نبود و پیشنهادش نمیکنم کل رمان به تعریف کردن از خودش و آرایش کردنش گذشته بود و محتوای قشنگی نداشت
۱ ماه پیشیاسی
0سلام پس بقیه رومان کجاست ؟
۱ ماه پیشاحمدی
0سلام پس ادامه رمان ..؟؟
۱ ماه پیشسحر
0در کل رمان خوبی بود ولی. تو پردازش خیلی منم ها زیاده روی کرده بود مثل آهنگ گریه و اینکه هر پسری این دختر رو میدید بی برو برگرد عاشقش میشد در اینجا احسان هم عاشق بود کاش ادامه داشت و در آخر دختری قوی و خود ساخته و موفق .......
۲ ماه پیشریحانه
1داستانش جالب بود وغمگین و دوست دارم فصل دومش ساخته بشه و یه جوری شایلی زنده بشه
۲ ماه پیشپوران
0مزخرف کل متن یا آهنگ بود یا آرایش کردن و ریخت لباسا اه اه
۲ ماه پیشفاطمه
2یعنی چرت و پرت تا کجا دختره مضخرف رو مخی همش زر زر گریه کردو انگار ی ده تا بچه از مهراد داشت واقعا ب درد مردن میخورد همون ضعف اعصاب گرفتم از شخصیت نچسب شایلی😡😡
۲ ماه پیشازاده
5نویسنده فکر کنم خیلی بچه باشه ، هرجا میرفت پسرا دنبالش بودن همه هم خوشگل خوش هیکل چشم رنگی ،نصف داستان متن اهنگ بود که اصلا جالب نبود به نظرم خیلی جا داشت تا بهتر بنویسه
۲ ماه پیشناشناس
2رمان خوبی بود ولی کاش فصل دوم هم نوشته بشه اگه داره فصل بعدی به زودی
۳ ماه پیشفاطمه
0جلد دومش ترنم عشق
۲ ماه پیشمریم
0ای کاش اینجور تموم نمیشد
۳ ماه پیشماهک
0بد نبود پایان غمگینی داشت
۳ ماه پیش(تارا )چه اسم خوشگلی
2سلام رمان خوبی بود دستت نویسندش دردنکنه فقط این چرا اینقدر گریه میکرد داخل ده خطش صدبار گریه کرده من باید چهارساعت چشامو بادست باز بذارم تا فقط اشک توچشام جمع شه
۳ ماه پیشفقط خدا
1رمان خوبی بود موضوعش اما دلم برای شخصیت شایلی خیلی سوخت کاش فصل دوم داشت
۳ ماه پیشParia
0غمگین بود ..... خیلی دوست داشتم آخرش قشنگ باشه چون دختره لایق عشق و خوشبختی بود بعد اون همه عذاب میتونست عاشق یه پسر بشه ب نظرم و داستان قشنگ تر میشد بازم ممنون .
۳ ماه پیش
فریبا
0موضوع رمان جالب بود کاش شایلی نمرده باشه