خلاصه رمان عاشقانه دوراهی احساس
رمان راجب دختری به اسم اویناس.. دختری مهربون که قلبشو میشکنن..که خورد میشه.تصمیم به انتقام میگیره..انتقام از مردی که قلبشو خورد کرد..و سرانجام ازدواج کردن با برادر معشوق؟...چه میشه پایان این دوراهی احساس؟
قسمتی از متن رمان دوراهی احساس
zanle
1خیلیببببییییییی خوببب بودددد😭😭😭😭💞💞💞💞💞✨✨✨✨✨
۲ هفته پیشیاسمین
2ممنونم ازت سارا اسماعیلی خیلی رمان خوبی بود خوب که عالیییییی بود ولی نامرد به فکر مام باش سر این رمان خیلی گریه کردم ولی در کل رمان قشنگی بود دمت گرم خانم نویسنده 🥹😉👏
۲ هفته پیش...
1نمیدونم چی بگم مغرور بودنشون تو حلقم🤦 ♀️ اخه دختر تحصیل کرده وپرستاربود یا از سر چاله میدون اومده بود که با رییس بیمارستان اینجوری حرف میزد ورفتار میکرد حاضر جوابی با بی ادبی فرق داره در کل دوست نداشتم البته دوقسمت بیشتر نخوندم عیباش خیلی بود
۱ ماه پیشbatman
1داش یا پسری یا اگه دختری که حرفت منقطیه والا نمیدونیم ادم اینجوریه که میگه به دختره د اخه تو گ....و....ز...ک...د.و.م....***...ی.. ولی در کل حالا درسته یه ذره اسکلانس ولی دیگه تخیلیه داستان
۲ هفته پیشbatman
2من از هیچی تو این رمان تعجب نکردم به جز یه جاش که اونم رفتاره مادره بود اگه مادر ما بود تو حیاط کنار در رو به کوچه میرفتیم با دمپایی ابری میومد سراغمون بعد این مادرش مثل خاله خرسه بود که
۲ هفته پیشلیسا
1رمان قشنگیی بود و من خیلی دوسش داشتم
۲ هفته پیشیسنا
2خیلیییی رمانننن قشنگیههه من واقعا دوسش داشتم عالیه امیداوارم که این رمان حذف نشه و من دوباره از اول بخونم ممنونم از خانم سارا اسماعیلی که نویسنده این رمانهه💜
۲ هفته پیشفاطمه
0ببین در ی صورت رمانت قشنگ بود ک خارج از ایران میبودن پسره *** میخوند بعد دختره رو هر دیقه میچلوند چقد ضدونقیض مسخره بود
۳ هفته پیشمهناز
1خیلی قشنگ بود 🥹😍👏🏻
۴ هفته پیشآوا
0رمان خوبیه بد نیست یکم آبکیه
۴ هفته پیشایناز
1عالی بود من خیلی خیلی دوسش داشتم موفق باشی عزیزم
۴ هفته پیش...
2لطفا یکی یه رمان که از لحاظ متن وداستان قوی باشه وارزش خوندن ووقت گذاشتن داشته باشه معرفی کنه نه از این عاشقانه های ابکی
۱ ماه پیش𝐁𝙰𝐌𝐵𝑂𝒪
2نویسنده خیلی ذهن خلاقی داره خوشحال میشم باز هم رمان هایی بنویسی چون واقعا از خوندن رمانت لذت بردم🌷🌷
۱ ماه پیش𝐁𝙰𝐌𝐵𝑂𝒪
4رمان خیلی خیلی قشنگی بود واقعا من عاشق این رمان شدم قشنگ ترین رمانی بود که تو عمرم خوندم واقعا از نویسنده رمان ممنون هستم از زحمت هایی که کشیده برای نوشتن این رمان بعد از تموم کردن رمان به معنی واقعا از اینکه تموم شده افسرده شدم که چرا بیشتر نبود خیلی رمانتون قشنگ 🌷🌷
۱ ماه پیشعالی بود🩵
1عالی نمیشه دوباره یه رمان دیگه بزارید
۱ ماه پیش
مهدا
0خیلی قشنگ بود، خیلی زیاد دستت سارا اسماعیلی درد نکنه خیلی قشنگه بود ❤️🤤🥹💖🥺