خلاصه رمان تخیلی بازمانده ای از طبیعت
اگه یک روز از خواب بیدار بشی و خودت رو تو جنگل ببینی چیکار میکنی؟؟بعد ازت بخوان دنبال یکی بگردی که معلوم نیست زندست یا مرده. تیارانا ی قصه ی ما باید با تمام مشکلات کنار بیاد و آروم آروم راز های مخفی تاراگاسیلوس رو آشکار کنه
قسمتی از متن رمان بازمانده ای از طبیعت
Roghayeh
0من این رمان و وقتی ۱۴ سالم بود خوندم و الان ۲۱ سالمه دوباره دارم میخونمش، اون زمان به نظرم واقعا خفن بود ولی الان که فگرشو میکنم انتخاب این لحن غیر رسمی و کلماتی مثل ابولفضل و نذر واشهد برای یه داستان خیالی با اینهمه اسم خارجی واقعا نادرست بود
۱ ماه پیشماهک
0ازش خیلی لذت بردم
۵ ماه پیشآیدا
0من فصل سوم این رمان رو از گوگل خوندم خیلی قشنگه فصل سومش و تهش خوب تموم میشه حتما بخونیدش
۵ ماه پیشفاطمه
0رمان خیلی خوبی بود از هر دو جلد رمان راضی بودم خیلی دنبال جلد سوم رمان گشتم ولی متاسفانه پیدا نکردم خیلی دوست دارم بدونم ادامه ی ماجرا چی میشه و اگه امکانش هست جلد سوم رمان رو هم توی این برنامه بذارید این رمان جزئ بهترین رمان هایی بود که تا الان خوندم و ازش به شدت راضی بودم ممنون از نویسنده رمان
۹ ماه پیشلی-لی
2عالی بود فقط لطفا زودتر فصل ۳ رو هم بیارید ممنون از نویسندش
۱ سال پیشالهه یخی
2ممنون از عزیزانی که رمانم رو خوندن. عادت به دنبال کردن نظرات تو سایت های مختلف ندارم، و اینجا رو تازه پیدا کردم. رمان رو حدودای سال ۹۰ نوشتم و تا تموم و فایل بشه، طول کشید. میگید کپی؟
۲ سال پیشسنا
3من دنبال جلدسوم هستم میشه کمکم کنین
۲ سال پیش
آزاده | ناظر برنامه
دوست عزیز روی نام نویسنده که با رنگ آبی زیر اسم رمان مشخص شده کلیک کنید؛ اگر این رمان جلد سومی داشته باشه و در اپلیکیشن هم موجود باشه بهتون نمایش داده میشه💚
۲ سال پیشفرشته مرگ
0عشقی عزیزم دستت طلا به حرف شون زیاد اهمیت نده
۱ سال پیش^_^
20چقدر رمان شبیه رمان افسانه آرابلاست و انگار که فقط گسترشش دادی، شخصیت هارو عوض کرده باشی، حادثه هارو تغییر دادی ولی موضوع اصلیش به نظر من شبیه افسانه آرابلاس. ولی خب، قشنگ بود(: موفق باشی🖌🌱
۵ سال پیشBTS♡Army
14افسانه ارابلا با این فرق داره درسته هردو رمان توی ی دنیای دیه بودن ولی موضوعاتش باهم فرق میکرد😊دست نویسنده درست❤
۵ سال پیشهیناتا
3ببین جفت رمانارو ونده باشی میبینی یه کپی کامل از ارابلاس🤧 مثلا اومده اسم مامان بزرگ شخصیتو گذاشته ارابلا 😂 یا اسم اژدهارو از اسم بابای یه شخصیت توی اربلا برداشته😂 کپی ضعیف و داغون
۴ سال پیشزهرا
2سلام و معذرت میخوام اگه این حرفی که دارم میزنم واقعا واقعیت هست و شما یک عقده ای حسود هستین که به نویسندگان بی احترامی میکند و اینکه رمان ها و داستان ها در اصل برای نویسنگان هست که از اونها الهام بگیر
۲ سال پیشمرووو
2دقیقا باهات موافقم
۵ سال پیشTaka
2در اصل افسانه آربلا از روی این رمان نوشته شده به زمان نوشتار شون دقت کن
۲ سال پیشفرشته مرگ
0عزیزم تو داری میگی اسم ها حادثه ها همه رو تغییر داده گسترش هم داده خوب چه فرقی کرد دیگه فقط یک تک موضوع خیلی جمع بندی شده از رمان ارابلاست داره خوب باز هم کلی زحمت کشیده این همه فکز کرده و نوشته ولی خوب من هنوز رمان رو نخوندم انشاالله که رمان خوبی باشه
۱ سال پیشزهرا
0این رمان اولین رمان فانتزی ای بود که خوندم و اینقدر دوسش داشتم که بیشتر از ۵ بار خوندمش از نویسنده برای نوشتن این رمان نوستالژیک زیبای خلاقانه متشکرم.
۱ سال پیش?????????
0عالییییی بودددددد
۱ سال پیش..
0یکی از اولین رمان هایی بود که خوندم و خیلیی قشنگ بود
۱ سال پیشریحآنه
1اینکه از اتفاقات سرسری رد میشه و توضیح کاملی نمیده یکم غیرحرفه ایه
۱ سال پیشNajme
1عاشقش شدم دستت طلا نویسنده جان🥰😍کسایی که میگن از افسانه ارابلا یاهرچی کپی شده باید بدونن درس اصل اون کپی کرده و رمانش تکراریه چون ایده ی اصلی رو خانم اله نوشتن لطفا تهمت نزنین چون تقصیر نویسنده نیست
۲ سال پیشالهه یخی
1میگید کپیه ولی فکر نمیکنین شاید من جزو اولین هایی بودم که دست به نوشتن رمان فانتزی زدم و خودم شدم منبع الهام. میگید بچگونه و لوس؟ خب اره، واسه کسی که ۱۲،۱۳ سالش بود حین نوشتن، قطعا بچگانه و لوسه
۲ سال پیشحدیثه ,
1عالی بود نویسنده قلم بسیار زیبایی داشت و اتفاقات رو به خوبی شرح داده بود
۲ سال پیش
فاطمه
0داستان رمان خوبه فقط لحن غیر رسمی توی داستان و زیادی خودمونی بودنش ادمو کلافه میکنه و اینکه چرا برای رمان خیالی و فانتزی از قسم و اشهد و این لحن استفاده کردین اخه رمان با این داستان عالیش خیلی حیف شده اسمای خارجی خوبن ولی از نظر من آذرخش این وسط دیگه خیلی بد شده با اون قسم ها و اشهدکلا مسخره شده