خلاصه رمان عاشقانه مرجان دریایی
در کشاکش روزگار و تنگنای زندگی، مرجان، دختری از دل طبقات فرودست جامعه، در جستجوی کورسوی امیدی برای بقا، سرانجام در پناهگاه کودکان بیسرپرست، شغلی مییابد. با ورود به این دنیای تازه، فصل نوینی از زندگیاش آغاز میشود؛ فصلی که ناگهان با ورود عشق، رنگ و بویی دیگر میگیرد و دل دریاییاش را به طوفانی پیشبینینشده میسپارد. مرجان، با قلبی به وسعت دریا، شجاعانه با پیچ و خمهای سرنوشت و قضاوتهای آدمها روبرو میشود. او ضربههای بیشماری را تاب میآورد، اما دریای وجودش هرگز از تلاطم نمیایستد. این رمان عاشقانه، حکایت از زنی دارد که در هر چالش، عمق بیشتری از روح بلند خود را آشکار میسازد و ثابت میکند که حتی در سختترین شرایط، عشق و امید میتوانند راهنمای راه باشند. سرنوشت برای مرجان دریایی چه در چنته دارد؟ آیا دلی به وسعت دریا تاب مقاومت در برابر موجهای سهمگین زندگی را خواهد داشت؟
قسمتی از متن رمان مرجان دریایی
حلما
0رمان خیلی خیلی قشنگی بود وارد خوندنش لذت بردم هر لحظه خوندم جذابیتش بیشتر میشد
۳ هفته پیشرها
2رمان اصلا خوب نبود مرجان خیلی دم دمی بود بعد شخصیته همه بد بود و سنگدل بودن فقط مرجان رو شخصیتش رو مهربون نوشته بود.خیلی در مورده جهان توضیح نداده بود .خیلی سریع پیش رفته بود .بعضی وقتا کتابی نوشته بود بعضی وقتا آمرانه نوشته بود .خوشم نیومد سلیقه ی من نبود
۳ هفته پیشفاطمه
2برعکس رمان عمارت سرخ ازاین نویسنده این رمان خیلی آبکی و رومخی بود شخصیت اصلی خیلی چندشخصیتی بود انگار ی روز فرشته ی مهربان ی روز عصبی و پرخاشگر.درکل من دوست نداشتم رمان رو
۴ هفته پیشnasrin
1مرسی از قلمت موفق باشی در کل خوب بود ❣️🌹
۴ هفته پیشهانیل
0لطفا زودتر بزاریدش من خیلی وقته منتظر فصل دو هستم
۱ ماه پیشمریم
1مریم هستم خیلی رومان قشنگ و زیبایی بودوپراحساس ممنونم از نویسنده این رومان زیبا
۱ ماه پیشtoki
2رمان عالی و بی نظیر بود هرکس میگه بده شاید سلیقه اش متفاوته چون من رمانای غمگینو خیلی دوس دارم، درکل خیلی قشنگ و احساسی بود من کلی باهاش گریه کردم و دوسش داشتم ممنون از نویسنده عزیز💕
۱ ماه پیشحنا در دنیای واقعی
3راستش اول که خلاصه و نظر های رمان رو خوندم خیلی مشتاق بودم ولی بعدش نه. رمان عمق نداشت، روند رمان تند بود و جالب این بود که این همه ادم یزید فقط مرجان مهربون بود با جهان پولدار؟نویسنده شخصیت اول مرد رو طوری توصیف کرده بود که برای همه زنا جذابه ولی دریغ از توصیف کردن ظاهرش!
۱ ماه پیشفاطمه
1عااالی بود ولی کاش طولانی تر بود
۱ ماه پیشزینب
1بسیار عالی بود تشکر بانو جان
۱ ماه پیشمریم
0چرا تا یه قسمتی موندم میگه یه برنامه دیگه دانلود کن.
۲ ماه پیشآیسین
1رمان فوق العاده ای بود خسته نباشی نویسنده ی عزیز واقعا ادم با رمانت خو میگیره و حس تک تک شخصیت هارو عمیق درک میکنه پیشنهاد میکنم حتما بخونین
۲ ماه پیشمحدثه
4راستش بنظر من مرجان خیلی دمدمی بود و یکسری موضوعات داستان غیر واقعی بود بنظرم هردوشون عاشق واقعی نبودن که آنقدر زود از هم دست کشیدن در کل داستان معمولی رو به خوب بود برای سرگرمی بیشتر میشه خوند اگر انتظار دارید با این رمان زندگی کنید انتظارتون الکی هست و میتونم از ۱۰۰بهش ۶۰ بدم
۲ ماه پیشمحمدرضام
0عالی بود خیلی قشنگ بود
۲ ماه پیش
Abcd
0خیلی خوب بود کاش عاشقانه های جهان و مرجان بیشتربود