رمان گناهکار (نسخه کامل)
- به قلم فرشته تات شهدوست
- ⏱️۱۵ ساعت و ۳۸ دقیقه
- زبان فارسی
- 419.3K 👁
- 6.4K ❤️
- 2.3K 💬
خلاصه رمان عاشقانه گناهکار (نسخه کامل)
رمان جنجالی گناهکار دلنوشته های یک پسر و دختر یه نام های آرشام و دلارام با ویژگی های خیلی خاص را بیان میکند که طی یک داستان طولانی ماجرا های هیجان انگیزی را تجربه می کنند. گناهکارِ قصه ی ما یه مردِ..آرشام..مردی که به ظاهر خودش رو گناهکار نمی دونه..ولی.. حِرفه ش چیه؟..زورگیری؟!..باج گیری؟!..کلاهبرداری؟!..یا.. گناهش خلافه یا خلافش گناه؟..شاید هم هر دو.. گناهکارِ قصه ی ما دل داره؟!..وجدان داره؟!..من که میگم داره..ولی اگر دل داره و وجدان حالیشه پس چرا شد گناهکار؟!!.. چی شد که آرشام این مسیر رو تو زندگیش انتخاب کرد و تهش رسید به اینجا که این اسم شد لقبش؟!لقبی که خودش به خودش داد ولی کسی جرات نداشت اونو گناهکار بخونه.. این قصه از کجا شروع شد؟!..شاید از اونجایی که آرشام فهمید توی این دنیای بزرگ بین این ادمای دوراندیش و ظاهربین یا باید درّنده باشی یا بذاری اونا تو رو بدرن.. آرشام توی زندگیش یک هدف داره..هدفی که براش بی نهایت مهمه..خیلی ها رو برای رسیدن به این هدف از سر راهش بر می داره.. ایا عشق به سراغش میاد؟!.. مردی که حتی از اسمش هم فراریه..کسی که همیشه به عشق پشت پا زده و اون رو مزاحم تو کارش می دونه می تونه عاشق بشه؟!.. دلارام دختری پر از شور و احساس..درست نقطه ی مقابلِ مردی سرسخت از جنس غرور..این دختر چطور وارد زندگی آرشام میشه؟!..از راه عشق یا.. دختری که به هیچ عنوان حاضر نیست تو زندگیش حرف زور بشنوه و همیشه با زبون تند و تیزش از خودش دفاع می کنه..دختری که نترس نیست ولی لفظ قوی داره.. و اما شغل گناهکارِ ما چیه؟..به گناهش مربوطه؟.. خودش همیشه میگه :اسمم گناهکار..رسمم تباهکار..
قسمتی از متن رمان گناهکار (نسخه کامل)
توجه کنید :
سلام به همه خوانندگان عزیز
رمان گناهکار به صورت کامل با اجازه نویسنده دوباره در برنامه قرار گرفت و میتونید مطالعه کنید
این کتاب توسط انتشارات آراسبان به چاپ رسیده و میتونید نسخه چاپی این کتاب رو هم از انتشارات ذکر شده خریداری کنید.
ریحانه
0داداش شایان که پدر واقعی آرشامه
۲ هفته پیشراحیل
0برادر شایان اسمش کامران بود
۲ روز پیشراحیل
0عاااااااالی، بینظیییییییر بود اگه یه رمان شبیه این سراغ دارید لطفا بگید
۲ روز پیشراحیل
0احساس میکنم نویسنده یا اطرافیانش این رمانو زندگی کردن
۵ روز پیشمریم
0قلمتون مانا ،عالیه مخصوصا شخصیت آرشام وریتم خوب وتکمیل داستان
۶ روز پیشالنا
0خیلی رمان خوش نوشتی بود
۷ روز پیشفاطمه زهرا
0واقعا عاااالی بود.من برای بار چندم بود که خوندمش. بشدت توصیه میکنم که هر *** نخونده از دستش نده
۱ هفته پیشسارینا
1خودمم رمان زیاد خوندم اگه دنبال رمان خوب هستی بهم بگو تا معرفی کنم😉
۲ هفته پیشمریم
0رمان هایی ک خوندید رو معرفی کنید لطفا
۲ هفته پیشسارینا
3تژگاه، زئوس، دلارای، شبت آرام، تب داغ گناه، سفر به دیار عشق، دلواپس توام
۲ هفته پیشJijilda
0دوستان یه رمان آنلاین بود توی *** پارت گذاری میشد الان تموم شده اسم دختره بهار بود با یه پسر مذهبی *** محرمیت میخونن چون توی خونه پسره زندگی میکردن کسی اسم اینو یادشه؟
۲ هفته پیشسارینا
2میتونم بگم یکی از بهترین رمان های ایرانی هستش.باور کنین من بیش از ده بار این رمانو خوندم.تا حالا هیچ رمانی از رمانایی که خوندم به پای این نرسیده. لطفا چند تا رمان دیگه که مثل این قلم قوی و موضوع خوب داشته باشن بهم معرفی کنید.
۲ هفته پیشSahar
2من این رمان و سه بار خوندم به فاصله چندسال پیشنهادش میکنم👌🏻
۲ هفته پیشمریم
3راستش اولش که شروع کردم یه جوری بود دوسش نداشتم ولی بعد که یکم پیش رفت عالی شد عالی پیشنهاد میکنم حتما بخونید
۲ هفته پیشمریم
2احسنت به این نویسنده خسته نباشید میگم بهش بهترین رمانی بود ک خوندم.تعریفشو شنیده بودم واقعا همون طوری بود که میگفتن عالی عالی.در کنار شخصیت آرشام و دلارام از فرهادم خیلی خوشم اومد.
۲ هفته پیشسمی
1بسیار عالی بود ممنون از نویسنده یکی از بهترینها بود عالی عالی🌹😍
۲ هفته پیشS:S
1واقعاعالی بود ازاون نوع رمانایی که از خوندن کلمه به کلمه اش نمیشه ردشد
۳ هفته پیشزهرا
1عالی بود قبلا رمان و خونده بودم ولی اسمشو فراموش کرده بودم ترجیحم این بود یه رمان تکراری بخونم ولی قلمش خوب باشه که بازم اومدم سراغ همین رمان 👏👏👏
۳ هفته پیش
bahar
0رمان بسیار عالی بود ولی من یه چیزی رو نفهمیدم اون کسایی که آرشام ازشون انتقام میگرفت نفر دهم کی بود؟؟ آخرش مشخص شد یا نه؟؟ اگر کسی میدونه بگه خواهشا