پارت صد و بیست و دوم

زمان ارسال : ۲۳۴ روز پیش

زمان تخمینی مطالعه : کمتر از 2 دقیقه

یاشار دستاش رو فرو کرد داخل جیب‌هاش و به وایت‌برد مملوء از خط و خطوط نقشه... یه سری ورقه‌های اسامی، عکس‌ها و اطلاعات متغییر اشاره کرد:
- راجع به نقشه توضیح بدید. چطور قراره یکی دوتا هکر پیدا کنیم؟!
مایک با لبخند ژکوندی به لب، پرونده‌های تلمبار شده روی هم و هل داد سمت ما.
- اطلاعات یک سری هکرهای کلاه سیاه امنیتی با IP ناشناس. قابل ذکره منابع اطلاعات کاملا آشناهامن. همشون.
- می

1797
426,711 تعداد بازدید
1,365 تعداد نظر
182 تعداد پارت

اطلاعیه ها :

مریم بهاور84 : ۲ ماه پیش

دو پارت دیگه تا پایان "فصل سوم زاموفیلیا" مونده.
فردا فایل Pdf زاموفیلیا تا فصل سوم بدون حذفیات تو چنل تلگرامیم قرار داده می‌شه و می‌تونید مطالعه کنید چرا که خیلی تا این‌جا انتظار کشیدید.
تا دوماه آینده فصل چهارم تموم شده و رسما پایان پروژه زاموفیلیاست. پیشاپیش تشکر و قدردان وقت ارزشمندی‌ام که واسه مطالعه اثرم گذاشتید.🤍✔

مریم بهاور84 : ۱ ماه پیش

واسه دوستانی که به تلگرام دسترسی ندارن، یه چنل تو واتسپ ایجاد شده که قراره پارت‌ها و فایل رمان و تمامی آثار من همون‌جا قرار بگیره.
درست مثل چنل تلگرامی. لینک چنل رو می‌تونید از واتسپ من بردارید :] 💕

مریم بهاور84 : ۲ هفته پیش

من به شدت قدردان اون دسته از فالوورهایی هستم که با خوندن هرچند پارت نظر می‌دن و راجب داستان صحبت می‌کنن.
تایم من متاسفانه چنان درگیره که از ساعت 2 شب به بعد وقت می‌کنم پارت بزارم؛ این افراد انگیزه من واسه پارت‌گذاری هستن.
وقتی افتضاح خستم با دیدن این‌که مخاطبای آثارم پیگیرن و دارن تبادل نظر می‌کنن حالم بهتر می‌شه.
خواستم بگم مخاطب‌هایی که میان و غر می‌زنن به این‌که من وقت پارت گذاشتن ندارم؛ در صورتی که وقتی پارت می‌ذارم قرار نیست فیدبک بدن... یکم ناعادلانه نیست؟
من با وجود مشغله‌هام تایپ کنم و مخاطب‌های روح بخونن و هیچ‌کس متوجه نشه؟
با احترام به همه افرادی که وقت می‌ذارن مطالعه کنن؛ بازخورد چیزیه که اولویت اول هر نویسندست.

مریم بهاور84 : ۲ هفته پیش

این اطلاعیه هم صرفا واسه تشکر بیشتر و بهتر از افرادیه که دارن مشتاقانه آثارم و دنبال می‌کنن؛ فیدبک می‌دن و به بقیه کتاب‌خونا معرفی می‌کنن.
به محض اتمام زاموفیلیا کارهای دیگم رو به صورت رایگان قرار می‌دم و قدردان مخاطب‌هام هستم. ❣🍁
همچنین تا پایان پروژه زاموفیلیا چیز زیادی نمونده؛
می‌تونید تا شروع کنید به مطالعه آقای ایگرگ که توش کلی سورپرایز منتظرتونه :} 🤍

مریم بهاور84 : ۲ هفته پیش

بلاخره بعد کلی دردسر همین امشب و همین الان Pdf فصل اول تا سوم رمان تو چنل تلگرامیم قرار گرفت.
می‌تونید برید و مطالعه کنید. پیشنهادم اینه آروم آروم مطالعه کنید که تا پایان فصل چهارم و کل پروژه طول بکشه و هم یک‌جا اپلود شه.
تو بخش آفلاین و به اتمام رسیده اپلیکیشن منتظرش باشید :} 🤍

مریم بهاور84 : ۱ هفته پیش

فصل سومم بلاخره تموم شد.
فصل آخر حدودا ۴۰ تا ۷۰ پارت بشه که سعی می‌کنم به صورت منظم پارت‌گذاری کنم.
منتهی تاریخ شروع پارت گذاری فصل سوم بستگی به فیدبک و نظرات مخاطبا داره. هرچه‌قدر متقاضیا زیادتر باشه سریع‌تر پارت‌گذاری رو شروع می‌کنم.
سپاس بی‌نهایت بابت حمایتتون. 💗

مریم بهاور84 : ۱۷ ساعت پیش

قطعا متوجه شدیدکه مدتیه پارتگذاری روند عادی خودش رو داره و برگشته رو روال.
قراره حالا که رسیدیم به فصل آخر رمان تو یه سری از روزهایی که پارت گذاشته می‌شه آیتم "پارت هدیه" اضافه کنم.
این‌شکلیه که یهو اپ و باز می‌کنید می‌بینید دو پارت از رمان آپدیت شده در صورتی که قرار بوده فقط یه پارت بذارم.
و حتی ممکنه ادامه پارت رو به پارتی که از قبل قرار دادم اضافه کنم.
منتهی واسه عملی کردن این پلن باید آمار بازخورد و فیدبک چندین‌برابر شه. به عنوان مثال من وارد پنل نویسندگیم می‌شم تا پارت بذارم.
می‌بینم تعداد فیدبک در روز به 20 تا رسیده. اون‌موقع به عنوان هدیه یه پارت اضافه قرار می‌دم.
قبل از قرار دادن پارت هدیه هم اطلاعیه براتون آپدیت می‌شه تا متوجه شید که پارت اضافه گذاشتم. 🤍🌼
اینم اضافه کنم؛
من تک‌تک نظرات مخاطبای خوش‌ذوقم رو می‌خونم و برام اهمیت داره. شاید بنظر نیاد...
ولی برام مهمه و این مخاطبا هستن که دارن به من روحیه خلق آثار دیگه می‌دن. درصورتی که من هیچ برنامه‌ای واسه نوشتن رمان دیگه‌ای جز
دو جلد مانکن نابودگر و زاموفیلیا نداشتم!

نظر خود را ارسال کنید
آخرین نظرات ارسال شده
  • آمینا

    50

    مایک خیانت نکنه همه رو به چوخ بده.

    ۸ ماه پیش
نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.

شما هیچ پیامی ندارید