زاموفیلیا (جلد دوم مانکن نابودگر) به قلم مریم بهاور84
پارت صد و چهارم
زمان ارسال : ۲۹۴ روز پیش
زمان تخمینی مطالعه : کمتر از 2 دقیقه
- کافیه؛ مایک، صبح فردا تو جلسه میبینمت!
- قربان من تو اتاق رئیس کوچیک هستم. منتظرتون میمونم.
با تکون دادن سری و زمزمه "شب خوش" کوتاهی در و پشت سرش بست!
شونههای رخشا رو گرفتم:
- بریم آرایشت و پاک کنیم فسقلی. با این پوست روشن اصلا شبیه خودت نیستی.
لبخند دلبری بهم تحویل داد:
- انتظار نداشتم مایک همچین شخصیت خاصی داشته باشه.
تو در آوردن گیرههای مویی ریز توی سرش به
اطلاعیه ها :
دو پارت دیگه تا پایان "فصل سوم زاموفیلیا" مونده.
فردا فایل Pdf زاموفیلیا تا فصل سوم بدون حذفیات تو چنل تلگرامیم قرار داده میشه و میتونید مطالعه کنید چرا که خیلی تا اینجا انتظار کشیدید.
تا دوماه آینده فصل چهارم تموم شده و رسما پایان پروژه زاموفیلیاست. پیشاپیش تشکر و قدردان وقت ارزشمندیام که واسه مطالعه اثرم گذاشتید.🤍✔
واسه دوستانی که به تلگرام دسترسی ندارن، یه چنل تو واتسپ ایجاد شده که قراره پارتها و فایل رمان و تمامی آثار من همونجا قرار بگیره.
درست مثل چنل تلگرامی. لینک چنل رو میتونید از واتسپ من بردارید :] 💕
من به شدت قدردان اون دسته از فالوورهایی هستم که با خوندن هرچند پارت نظر میدن و راجب داستان صحبت میکنن.
تایم من متاسفانه چنان درگیره که از ساعت 2 شب به بعد وقت میکنم پارت بزارم؛ این افراد انگیزه من واسه پارتگذاری هستن.
وقتی افتضاح خستم با دیدن اینکه مخاطبای آثارم پیگیرن و دارن تبادل نظر میکنن حالم بهتر میشه.
خواستم بگم مخاطبهایی که میان و غر میزنن به اینکه من وقت پارت گذاشتن ندارم؛ در صورتی که وقتی پارت میذارم قرار نیست فیدبک بدن... یکم ناعادلانه نیست؟
من با وجود مشغلههام تایپ کنم و مخاطبهای روح بخونن و هیچکس متوجه نشه؟
با احترام به همه افرادی که وقت میذارن مطالعه کنن؛ بازخورد چیزیه که اولویت اول هر نویسندست.
این اطلاعیه هم صرفا واسه تشکر بیشتر و بهتر از افرادیه که دارن مشتاقانه آثارم و دنبال میکنن؛ فیدبک میدن و به بقیه کتابخونا معرفی میکنن.
به محض اتمام زاموفیلیا کارهای دیگم رو به صورت رایگان قرار میدم و قدردان مخاطبهام هستم. ❣🍁
همچنین تا پایان پروژه زاموفیلیا چیز زیادی نمونده؛
میتونید تا شروع کنید به مطالعه آقای ایگرگ که توش کلی سورپرایز منتظرتونه :} 🤍
بلاخره بعد کلی دردسر همین امشب و همین الان Pdf فصل اول تا سوم رمان تو چنل تلگرامیم قرار گرفت.
میتونید برید و مطالعه کنید. پیشنهادم اینه آروم آروم مطالعه کنید که تا پایان فصل چهارم و کل پروژه طول بکشه و هم یکجا اپلود شه.
تو بخش آفلاین و به اتمام رسیده اپلیکیشن منتظرش باشید :} 🤍
فصل سومم بلاخره تموم شد.
فصل آخر حدودا ۴۰ تا ۷۰ پارت بشه که سعی میکنم به صورت منظم پارتگذاری کنم.
منتهی تاریخ شروع پارت گذاری فصل سوم بستگی به فیدبک و نظرات مخاطبا داره. هرچهقدر متقاضیا زیادتر باشه سریعتر پارتگذاری رو شروع میکنم.
سپاس بینهایت بابت حمایتتون. 💗
قطعا متوجه شدیدکه مدتیه پارتگذاری روند عادی خودش رو داره و برگشته رو روال.
قراره حالا که رسیدیم به فصل آخر رمان تو یه سری از روزهایی که پارت گذاشته میشه آیتم "پارت هدیه" اضافه کنم.
اینشکلیه که یهو اپ و باز میکنید میبینید دو پارت از رمان آپدیت شده در صورتی که قرار بوده فقط یه پارت بذارم.
و حتی ممکنه ادامه پارت رو به پارتی که از قبل قرار دادم اضافه کنم.
منتهی واسه عملی کردن این پلن باید آمار بازخورد و فیدبک چندینبرابر شه. به عنوان مثال من وارد پنل نویسندگیم میشم تا پارت بذارم.
میبینم تعداد فیدبک در روز به 20 تا رسیده. اونموقع به عنوان هدیه یه پارت اضافه قرار میدم.
قبل از قرار دادن پارت هدیه هم اطلاعیه براتون آپدیت میشه تا متوجه شید که پارت اضافه گذاشتم. 🤍🌼
اینم اضافه کنم؛
من تکتک نظرات مخاطبای خوشذوقم رو میخونم و برام اهمیت داره. شاید بنظر نیاد...
ولی برام مهمه و این مخاطبا هستن که دارن به من روحیه خلق آثار دیگه میدن. درصورتی که من هیچ برنامهای واسه نوشتن رمان دیگهای جز
دو جلد مانکن نابودگر و زاموفیلیا نداشتم!
درحال ویراستاری یکی از پروژهها هستم.
احتمالا دوهفتهای وقتم رو بگیره.
ممکنه میونش پارت هم آپلود کنم.
امشب یه پارت طولانی داریم.
لطفا در نظرات خود از نوشتن در مورد تعداد پارت ها و یا کوتاه بودن پارت ها جدا خودداری کنید.
از توجه و درک شما سپاسگزاریم.
سیتا
00دیگه لطفا بین پارت ها اینقدر فاصله نندازین