"به این می اندیشم که چه شد و چه گذشت... که هنوز، این جماعت بی رحم، هرمیس مرا اسطوره ی شیطانی می خوانند...!" شاید آن روز که موعد وقوع یک شکست پیش بینی شده فرا رسید، نفهمیدم دلیل بد حال شدنم بعد از این شکست چه بود! اما حالا خوب می دانم انسان هر چقدر هم که دم از بی اعتقادی بزند، گوشه ای از دلش، آنجا که هیچ کس از آن خبر ندارد، امید یک معجزه ی کوچک را پنهان کرده. و من با رسیدن به همین آخرین شکست پیش بینی شده ام، فهمیدم که قرار نیست هیچ کجای زندگی ام، در هیچ بند رویاهایم معجزه ای رخ دهد... بازگشت هرمیس، یک پسر بیست و هشت ساله، مبتلا به بیماری دو شخصیتی به ایران و سایه انداختن برنامه ی طولانی مدتش برای انتقام، روی زندگی یک خانواده، داستان ساز میشه و در این مسیر کم کم پرده از معما های پنهان برداشته میشه که هرمیس می فهمه نقشش در این بازی، تنها قربانی بودنه! هرمیس داستان چهار زندگی، از زبان چهار شخصیت اصلیه. داستان پاکی در جلد تاریکی، سادگی در غالب حیله گری، گناه در چارچوبِ حقِ خودی و... داستان عشق، فقط پشت نقابی از عشق...! هرمیس داستان پیچیده ی یک گذشته ی مبهم و تاریکه، گذشته ای که تا پرده

ژانر : عاشقانه

تخمین مدت زمان مطالعه : ۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه

مطالعه آنلاین هرمیس

رمان فوق به خاطر یکی از دلایل روبرو (چاپ ، در دست چاپ و یا عدم تمایل نویسـنده به همکاری با دنیای رمان) امکان مطالعه آن وجود ندارد. از درک و توجه شما مخاطب عزیز سپاسگزاریم.

نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.