هر ادمی توی زندگیش اصولی داره که تا حدودی بهش پایبنده… چالش اصلی آدم ها تو زندگی، قرار گرفتن تو شرایطیه که مجبور به انتخاب بین اصولشون و خواسته های قلبیشون می شن… شیوه ی یک جنتلمن هم روایتی از این چالشه… یه ادم با یه اصول محکم، دنیا رو به شیوه ی خودش می خواد…اما معادلاتش اینبار مساوی در نمیاد… این ادم قراره یاد بگیره که همیشه حق رو به اون نمی دن… که شاید مثل روتین این روزها لیلی قرار نیست به مجنونش برسه… در این میون، عشق هرچیزی می تونه باشه! ممکنه زمینی باشه یا آسمونی…همیشگی و عمیق باشه یاسطحی وزود گذر…تنهاچیزی که مهمه ابدی بودنشه! حقیقی بودنشه! فقط همین، عشق رو خاص می کنه! عشقی خالص…مقدس وپاک! عشق بین هرکسی می تونه به وجود بیاد… فقط کافیه معنی عشق واقعی رو بفهمیم! اونوقت دیگه فرقی نداره بین زن وشوهرباشه یا بین دوتادوست و یا….. پایان باز

ژانر : عاشقانه، اجتماعی، درام

تخمین مدت زمان مطالعه : ۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

مطالعه آنلاین شیوه ی یک جنتلمن

رمان فوق به خاطر یکی از دلایل روبرو (چاپ ، در دست چاپ و یا عدم تمایل نویسـنده به همکاری با دنیای رمان) امکان مطالعه آن وجود ندارد. از درک و توجه شما مخاطب عزیز سپاسگزاریم.

نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.