پاکت سیگار … ضربه ای به زیر پاکت، بالا پریدن یک نخ سیگار از جلد زرورقی، آن را با دو انگشت بیرون می کشد، .می گذارد کنج لبش و با آتشی که سرد تر از آتش جهنم زندگیش است روشنش می کند، همزمان پک می زند، عمیق، سر سیگار سرخ و داغ می شد و قلب او آبی و خنک. طعم گسش اول حنجره اش را خراش می دهد و بعد از آن قلبش را در هم می فشارد، فیلتر شکلاتی سیگار دهنش رو خوش طعم میکند اما همزمان طعم تلخ دود اخمهایش را در هم می کشد. اما چیست این لذتی که باعث می شود پک دوم را محکم تر بزند و خط اخمی بین پلک هایش بنشاند؟ بوی شکلات داغ اطرافش را پر می کند، همان بویی که سالهاست اتاقش را عطر آگین کرده، همان بویی که سالهاست همراه عطرهایش شده، باز هم پکی دیگر و باز اسیر لذت می شود، در این لذت کسی را سهمیم نمی کند مگر کسی که لذت کشیدنش را چشیده باشد و درکش کند! ...

ژانر : عاشقانه

تخمین مدت زمان مطالعه : ۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

مطالعه آنلاین عاشقانه سیگار شکلاتی

رمان فوق به خاطر یکی از دلایل روبرو (چاپ ، در دست چاپ و یا عدم تمایل نویسـنده به همکاری با دنیای رمان) امکان مطالعه آن وجود ندارد. از درک و توجه شما مخاطب عزیز سپاسگزاریم.

سلام به تمام خوانندگان عزیز
رمان فوق به به علت چاپ از برنامه حذف شده است و دیگر امکان مطالعه آن را ندارید.
جهت خرید میتوانید به پیج خانم پوراصفهانی عزیز یا انتشارات مربوطه مراجعه کنید
برای دانلود این رمان حجم اینترنتی از شما کسر نشده است.

نحوه جستجو :

جهت پیدا کردن رمان مورد نظر خود کافیه که قسمتی از نام رمان ، نام نویسنده و یا کلمه ای که در خلاصه رمان به خاطر دارید را وارد کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید.